Jou bos ziet er ook goed uit he toverfee was bijna verdwaalt
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweekverslag 1ste maal onder 150 watt mh/hps fastberry
Collapse
X
-
The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
- Likes 1
-
En die van a ook Remco schoon madammenThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Hoe post ge eigenlijk een bericht in een bericht da vindek niThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
-
Het is geregeld man planten kweken lukt wel geduld iets minder hahahThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Even men meisje douche gegeven met vita race en even voor de tent gezet dat ze zich niet verbrand.
kleur is mooi en groeit goed.eerste nodes komen piepen in de oksels.
temp licht aan 28 g licht uit 19.7 g level 27 (te laag ?)
voor de rest goodmorning boys and girls.The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Week 4 ingegaan vanaf vandaag en we zitten met eerste bloeiharen zal blij zijn als ik gewoon feminised kan gaan planten want met die Autoflowers maar ja gekocht is gebruiken soit
week 4
temp 29 licht aan 20 licht uit level 25%
gisteren 200 ml water gegeven plus aarde nog wat opgehoogd geen voedingThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Heb toch niet kunnen weerstaan aan de mooie deal van barney s farm dus al wat zaad ingekocht zijnde:
gorilla skittles
blue gelato 41
strawberry limonade
triple cheese en zouden nog wat extra krijgen ook plus in afwachting van de JDC zaden als ik het forum las is de manier waarop ze geproduceerd wel interessant wat zouden de eindresultaten zijn SPANNEND den deze ga ene smoren,laterzThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
- Likes 1
Comment
-
Een vraagje die gratis zaadjes van barney s farm ,
wat mag je daar van verwachten ??
strawberry limonade dien wil ik ook aanschaffen !!Last edited by Remco; 10 March 2019, 14:00.
Comment
-
Morgen nog is wa posten.
te stoned nu just shopke gedaan.
sugar haze
golden haze
tangerine dream
Bubble gum
And last but not least blueberry muffin top shelf mmmmmm lekkere smaakjesThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Time to post.einde week 4 in zicht. We zitten op lamp aan 29 graden aan 21 uit level tssn 30 en 40
douche gegeven vita race lage dosis geen voeding enkel 125 ml water
zit volop in groei spurt hoogte nu 13 cm op 2 dagen 2.5 cm gegroeid kleur mooi groen geen overschotten of tekorten naar mijn zicht.zou graag nog feminised willen bij zetten maar weet niet goed of het zo verstandig is dus graag mening van jullieThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Bij een douche voeg ik altijd een paar drupjes groene zeep toe.
Dat voorkomt die druppelvorming en zorgt voor een egalere beneveling.
-
Ah da ga Ik ook eens proberen ja zet haar altijd voor de tent na de douche op ongeveer 50 cm afstand tegen de verbranding en duurt wel even wegens de grote druppels + soms sporen van de vita die achterblijven .En welke groene zeep gebruik je grts
-
-
Week 5
einde eerste week groeispurt is van 13 cm gegroeid naar 19 cm in een week er verschijnen meer en meer bloeiharen. Verwacht midden volgde week wel de eerste topvorming
nog altijd enkel water gegeven 50 50 geen voeding vanmorgen douche gegeven met 50 50 regen, kraanwater en even voor de tent gezet.
temp licht aan 29 licht uit tssn 21 en 18 graden
level tssn 20 en 30 ik krijg hem niet hoger
ook heb ik nog 1 zaadje unknow van JDC wietzaden (1 van men gewonnen zaden op JD) en een triple cheese van barney s farm (free seed) maar daar post ik morgen foto's van dit was het zo dan wat een beetje later folks.The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Groei spurt is gestopt we tikken af op 25 schattige cm en staat nu in bloei.
temp. Licht aan 29 licht uit 18
level tssn 10 en 20 procent ,ph tssn. 6.0 en 6.4
ik zie op de onderste bladeren wat verbrande puntjes door de voeding vanboven zijn ze goed dus momenteel gewoon blijven wateren 500 ml om de twee dagen zonder voeding .heb nog even gewacht met foto's van de jonkies tot ze onder de hps gaan laat ze nu rustig doen.The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
- Likes 1
Comment
-
Zoals gezegd zijnde,heb ik vandaag nog 2 feminised plantjes onder de hps geplaatst.
de voedingslijn is van plagron bio zoals vermeld in begin van topic.
de twee plantjes zijn genaamd Thelma en Louise .
Thelma is een 3 cheese feminised van barney s farm.
ze is nu tien dagen oud beetje klein maar die komt wel bij heb haar nog niks gegeven van voeding.
vandaag verpot naar 10 liter pot plagron bio light mixThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
Comment