blueberry Billy auto nog enkele foto s in puberale bloei
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweekverslag 1ste maal onder 150 watt mh/hps fastberry
Collapse
X
-
The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
-
Update weer een weekje geleden,
Thelma
die heb ik proberen fimmen gisteren ,wat niet gelukt was met Louise heb ik nu opnieuw geprobeerd met Thelma duimen dus maar
heb haar deze week gewaterd 250 ml met power roots 0.1 ml plus 0.4 alga grow
temp 29 a 30 graden level onder de 20
THELMA
The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Louise
die heb ik proberen fimmen en helaas noppes nada niente dus daarna maar kopje eraf deze herstelt goed
internodes beginnen ook te komen kan ik alles wat op gelijke hoogte houden.
Ik heb Louise dezelfde waterbehandeling gegeven met dezelfde voeding.
LOUISE
Comment
-
Billy
Die staat goed in bloei ik schat nog week of 4 -5 deze soort is echt klaar tssn 9 a 11 weken van zaad tot oogst.
Ik heb haar 2 maal 500 ml water gegeven eenmaal enkel water en eenmaal 0.2ml pk13-14 En 0.3 alga bloom.
voor de rest begin ik lichte verkleuring te zien in de calyxen neigend naar lichtroze ,licht paars dus zij gaat lekker.
BILLY
- Likes 1
Comment
-
Tijd voor verslagje weekje verder,
Thelma,doet het goed dat fimmen is niet gelukt dus heb me wat verdiept op de LST!
De nodes en internodes groeien goed en probeer ze wat op gelijke hoogte te houden wat momenteel goed lukt.
Heb ze deze week 1 keer water gegeven en thats it, geen voeding.
ze is nu 24 dagen oud.
De level is 30% ongeveer
temp. Aan 29 a 30 graden uit 20 gradenThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Louise,
Zowat het zelfde verhaal als Thelma,
gestopt na mislukte fim poging en ook LST toegepast.
Zij doet het iets beter is iets vlugger in ontwikkeling en groeit mooi gelijkmatig.
Benieuwd wat voor een wietsoortje het is BIG???The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
Comment
-
Nu ons Billy,
Men lekker wijf,zij doet het goed ik schat nog 2- 3weken (graag wat mede info heb ik een beter zicht wil ze niet te vroeg kappen)ze gaat nu haar 8ste week in 56 dagen,
trichomen al mooi aan het witten denk zowat 60% wit.
Maar ze moet wel nog wat aandikken hoop ik toch.
Verder ze krijgt meer kleur in de toppen en fan leafs beginnen te vergelen.
Ze ruikt heerlijkThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
- Likes 1
Comment
-
Gaat lekker toch vooral zo doorgaan
Comment
-
Ja is lastig te zeggen zo je moet zowizo de bloeiweken aanhouden die de fabrikant aangeeft(vaak nog 1 of 2 weken extra)
Zover ik op de fotos kan zien zijn alle trichomen nog doorzichtig dus ze mogen zeker nog wel even idd
Ook de bloeiharen zijn nog allemaal wit die mogen allemaal soort van uitgedroogd zijn zeg maar en beetje gekleurd gewoon per week aankijken kan zomaar zijn dat ze volgende week of de week erop wel klaar is
Comment