1 zaadje Royal Highness, die tot plantje in een steenwol stek plug is gegroeid, in een 19 liter pot met potgrond gedaan. Voldoende water gegeven met wortelstimulator.
Dit is mijn eerste kweek onder een kweeklamp (vorige was onder gloeilampen/spaarlampen).
Staat onder een 320 watt HPS lamp, op 40 cm vanaf de bovenzijde kweekpot.
Hoevaak geven jullie de cannabis planten water?
Ik gebruik Dimlux apparatuur, en werkt toppie.
Voor de kwekers die ook Dimlux gebruiken, hangen jullie de temperatuur en lv meter op de hoogte van de cannabis plant? Als ik dat doe, wordt het 30 graden en gaat die de lamp dimmen.
De DWC kweek moet nog even wachten.
Ik hoop deze week nieuwe zaadjes te krijgen, en duimen dat er dan minstens 4 een plantje worden.
Hiervoor maak ik destijds een kweekverslag onder de hydro verslagen, met de complete set up.
Dit is mijn eerste kweek onder een kweeklamp (vorige was onder gloeilampen/spaarlampen).
Staat onder een 320 watt HPS lamp, op 40 cm vanaf de bovenzijde kweekpot.
Hoevaak geven jullie de cannabis planten water?
Ik gebruik Dimlux apparatuur, en werkt toppie.
Voor de kwekers die ook Dimlux gebruiken, hangen jullie de temperatuur en lv meter op de hoogte van de cannabis plant? Als ik dat doe, wordt het 30 graden en gaat die de lamp dimmen.
De DWC kweek moet nog even wachten.
Ik hoop deze week nieuwe zaadjes te krijgen, en duimen dat er dan minstens 4 een plantje worden.
Hiervoor maak ik destijds een kweekverslag onder de hydro verslagen, met de complete set up.
Comment