Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De zes van Takketoelli
Collapse
X
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 2
-
Ik heb nu ook geen last bij de NL, ik heb voor de zekerheid een toplaag lightmix in de pot gelegd. In mijn woonkamer zitten ze wel, zelfde grond. Mijn katten zijn al jacht aan het maken, dat doen ze door de grond uit de potten te scheppen.......altijd lache in huize Takketoelli
-
Ik zou ook een paar vliegenlinten halen voor een paar cent. Alles wat daar aan plakt kan niet meer in je planten zitten
-
Den NL is wel een knappe teef , ge hebt ze eens goe onderhanden
genomen , proper zo dien kan er weeral tegen !!
Dat gaat een mooi tentje vol worden zo !
Ook uw viertal ziet er ook mooi groen uit , sativa versus indica !!
Da komt ook wel in orde +10 top goe bezig !!
Comment
-
Gaat lekker hier niks te klagen!!!!!
die ene plant word straks helemaal vol in het midden alle nodes gaan nu ri het licht groeien en worden allemaal mooie goede toppen straks.
dat word een hele mooi volle plant denk ik
vooral zo doorgaan ziet er verder top uit op die blaadjes na maarja dat is iets van niks.
de andere 4 staan mooi gelijk heb je goed voor elkaar gekregen(dadelijk ook alleen maar voordeel van).
apart he goedkope grond en daar wel goed op doen ik zeg vooral deze blijven gebruiken als het zo goed gaat met de grond
greetzzz
Comment
-
dat waren de tijden ook hier veel diversiteit. Veel aprilla en yamaha scooters in de jaren 90
Ik had de sundap van me pa destijds gemold, was ie niet blij mee whaha oude barrel ding moest gewoon weg was meer nostalgie voor m
Vespa zijn altijd wel goed geweest en rijden lekker, alleen nu begin ik er een afkeer van te krijgen aangezien die koters niks anders meer kopen dan een vespa. Zie niks anders meer hier
-
Idem met de Puch van pap!
20 jaar zuinigheid in 2 maanden teniet gedaan door zoonlief. Ook nostalgie ja, was ie ooit helemaal mee naar zuid Frankrijk gereden.
Tegenwoordig ruiken ze ook niet meer lekker, stinken gewoon. Ik ben opgegroeid in een garage, ik kan een lekkere benzinelucht wel waarderen.
-
-
Goede avond deze avond!
Eventjes snel een omhoogafspraak
De vier dames van "De overgebleven vijf van Takketoelli" in tent 1:
20190510_201155.jpg 20190510_201204.jpg
Watergift iets verhoogd, net als de groeivoeding dosering. Onderste bladeren vergelen een beetje, vandaar
Ze weten het nog niet, maar ze gaan vanaf morgen over op 12/12!!
Als ik goed geteld heb worden het 48 toppen in totaal
NORTHERN (De)LIGHT
Gisteren heb ik een scrogrek geplaatst in tent 2
Ze groeit flink! Het rek was een stukje boven de plant geplaatst en nu al raken sommige scheuten het rek al aan
RocknRoll
Eventjes alleen discolicht, tis tenslotte weekend!
20190510_201917.jpg
20190510_201937.jpg 20190510_201921.jpg
Gaat erg vlot, als ze zo doorgaat duurt het ook hier niet lang voor ze op 12/12 gaat.
En ze hoeft zich niet te vervelen want ze heeft gezelschap gekregen van VRMjes....
Wat een verschil he? Planten uit beide tenten zijn even oud
Grote Groeten"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
- Likes 1
Comment
-
Goede avond samen
Zojuist mijn bestelling geplaatst voor de volgende ronden.
Als eerste de 2 autoflowers, die gaan op het balkonnetje. De rest over een kleine 3 maanden
20190512_215252.jpg
Als gratis zaden heb ik 3 Russian Winters
Wat vinden jullie van mijn keuzes? Ik heb maar uit 3140 zaden hoeven kiezen, dus dat viel best wel mee...
Grote GroetenAttached Files"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
Comment
-
Een zeer goede zonnige middag luitjes!!
Een tussenstand:
Vier van de vijf overgebleven dames van "De zes van Takketoelli":
20190514_162042.jpg
Linksonder met de klok mee:
Super Skunk, Amnesia Lemonator, Black Domina en White Widow
Gaan lekker. Derde dag op 12/12. Volgens mij is de vergeling gestopt, en bij de White Widow vooral beginnen de bladpunten wat te verkleuren. Vanaf vandaag dus weer de voeding iets teruggebracht
Om een of andere reden zijn er minder VRMjes!!???! Heb ik de code gekraakt? Wat is die code dan???
Vreemd, maar niet te lang bij stilstaan
20190514_162019.jpg20190514_162025.jpg20190514_161730.jpg20190514_161721.jpg"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
- Likes 1
Comment
-
Goedemiddag!!!
Mijn wietolie oogst:
20190515_123811.jpg
14 capsules olie! Oke, 13 dan, eentje is al op. Hoe stoned ik er van wordt weet ik eigenlijk niet, ik viel direct in slaap, maar dat zit dus wel goed denk ik!
Deze heb ik eigenlijk gemaakt voor de stoned, maar ik heb het idee dat deze hun medisch werk ook wel gaan doen! Alleen wellicht geen pilletjes voor overdag
1 op 1 verdund, erg stevig, te stevig voor medisch
Nog 2 dagen en dan vakantie!
Comment
-
Da zijn tenminste pillen se , die wil ik ook wel aan mijn dagelijks
assortiment toe voegen 1tje avonds voor het ont'stress momentje !
Das ook een heel gedoe denk ik van wiet tot pil , om te fabriceren ni ??
Comment
-
Bewaren tot je genoeg hebt en in de grotere bladeren zit ook THC.
-
Afval klinkt ook zo negatief he
Suikerblaadjes en fluffie topjes. Er zaten ook nog wat knipresten bij van een jaar terug ofzo, geen idee van wat, ik vermoedt Wembley.
Ik laat het een weekje staan zodat zowat alle stoffen oplossen in de alcohol. De olie is ontzettend goor om te druppelen, vandaar de capsules. Wil je wel druppelen, dan raad ik olie van (marokkaanse) hash aan. Hier zijn alle plantenresten dus al uitgezeefd, smaakt veel beter.
-
Ok ik dacht dat alleen de blaadjes met de de sneeuw erop dat die daar voor in aanmerking kwamen ?
Dus eigenlijk al het blad dat aan den bovenkant van de toppen zit kun je daar voor gebruiken dan !!
Ok dan heb ik wel wat goe materiaal weg gekieperd !
Comment
-
Goeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoedemidag!!!!!!
VAKANTIE
Eventjes snel ff pronken met met de vier van tent 1:
20190517_150302.jpg 20190517_150330.jpg 20190517_150312.jpg
Nog ff en alles staat dichtgegroeid. Das mooi
Trotse papa!!
Totdevolgendekeermaarweer