Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ronde,NEW BLUE DIESEL,zelfgenomen stekken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

nieuwe ronde,NEW BLUE DIESEL,zelfgenomen stekken

Korting op 420shop
    hallo iedereen,
    Hier zijn we weer met een nieuwe ronde.Deze keer word het new blue diesel van sannie seeds.Heb 3 moeders over van 7 uitgekomen zaden,de rest was mannelijk.Van die 3 moeders heb ik een kleine 40stekjes genomen,en ergens vorige week in mn tentje gezet.Gisteren heb ik ze op 12/12gezet.Ze hebben een grote week op 18/6 gestaan onder de 400watter.De stekken zijn geworteld onder 3tlbuisjes waar ik ze na worteling nog een weekje heb laten staan.M'n tent was aan ontsmetting toe,heb vorige oogst MASSAS spint gehad.Ben mn stekken aan t behandelen met masai,afgewisseld met palm animal 5.Om proberen zeker te zijn dat er geen enkele spin overleefd.DSCN2936.jpgdit zijn de mama's net voor de bevalling.
    DSCN2940.jpgDSCN2939.jpgDSCN2937.jpgDSCN2938.jpgDSCN2944.jpgDSCN2943.jpgdit zij de benodigdheden en de gemaakte stekjesDSCN3034.jpgDSCN3032.jpgDSCN3033.jpgDSCN3031.jpgDit zijn ze vandaag,DSCN3030.jpgen dit zijn de mama's die buiten in bloei staan.zo dat was het zo een beetje,als er vragen zijn ,laat maar komen.

Re: nieuwe ronde,NEW BLUE DIESEL,zelfgenomen stekken

he man ga je zeker in de gaten houden en hoeveel zijn het er en hoe grood zijn jou potten nu zie er allemaal goed uit

rustig
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Het zijn er in totaal 30,en die zitten in 4literpotten.Water geven gebeurt van onder af,ik kieper een emmer water uit in mn tent en de plantjes zuigen alles mooi op.

Comment

Ik volg je ziet er intresant soortje uit

suc6 nog met de spint hopelijk komt hij niet trg

Grtz Dr.

Comment

DSCN3035.jpgDSCN3036.jpg
          zo zagen ze er een paar dagen geleden uit.alles gaat goed.

Comment

damn daffy die zien er wel goed uit,puik werk zou ik zo zeggen.

Comment

zie door het groen de tent niet meer

Comment

hallo iedereen,
                morgen staan ze 2weken op 12/12 en de topjes beginnen zich te vormen.Ben blij van mn overschakeling naar vanonder water geven.Vroeger gaf ik altijd water van boven af,kwestei van ouwe gewoontes.Maar na een goeie babbel met medegrowers heb ik die ouwe gewoontes toch overboord gegooid.En 't scheelt me massa's tijd.Nu kieper ik gewoon een volle emmer water in mn tent en ze zuigen alles mooi zelf op.Vandaag ff de wortels gechecked en dat zag er zeeeer goed uit,meer wortels als voorheen,en de wortels groeien horizontaal in lagen,gek om zien.Heb deze ronde ook pirhanna van advanced nutriens(24 beneficial fungi)toegevoegd,bij de wortelstimulator die ze gewoonlijk krijgen,dus dit kan ook invloed hebben op het aantal wortels.Maar tzag er goed uit dus...
                DSCN3048.jpgDSCN3047.jpgDSCN3052.jpgDSCN3053.jpgdit zijn foto's van vandaag zoals je kan zien zit de bloei er goed in,nog een 8tal weekjes en JOEPIEDE POEPIE

Comment

DSCN3058.jpgDSCN3062.jpgZo nog ff een paar foto's,onder de tl blue chem via via,new blue diesel van sannieseeds maar zijn 3stekken die nieuwe mama's gaan worden

Comment

Wat een ongelofelijk oerwoud aan plantjes heb je daar staan. En wat een prachtige manier van water geven Hoe weet je zeker dat ze allemaal voldoende te drinken krijgen?

Comment

smakelijke plaatjes
                      word 'n leuk kweekje zo te zien
                      wel magere stammetjes eerlijk gezegd
                      maar ook die zullen waarschijnlijk nog wel wat steviger worden

succes verder

grtz angel777
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
                      X