Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x Amnesia Lemonator & 1x Snow white. COB LED 200W
Tussendoormini_SW - kopie_copy.jpg
Gelukkig gaat het niet al te rap en denk dat ik met 24u vanaf nu weer wat water zal meegeven.
Gister een flinke wandeling gemaakt en ben steeds meer kilometers aan het afleggen nu Mag dan nog niet actief rennen want daar is mijn arme knie nog te zwak voor dus dan maar zoveel mogelijk lopen.
But me like it. Very tranquil
Had dan mijn foto camera niet meegenomen (WHY!!!??) maar lukte ook aardig met de mobiele telefoon. Zonsondergang; shot1_copy.jpg shot2_copy.jpg
Je weit zeluf
smaakt zeker goed het spoelen was ook goed gelukt was dan ook eerste keer mineraal kweken maar twee weken van tevoren stoppen met voeden was zeker voldoende voor de powder feeding. lekker zacht op de keel
Wow ganjagast ziet er heerlijk ontspannend uit die zonsondergang en dan ook nog
een heel mooi wietje erbij. Geniet dr van maar dat gaat ws zonder enige twijfel wel lukken
Dankjewel Pluk!
Het was zeker een mooi en rustgevende zonsondergang lekker jointje erbij en wat muziek ahh heerlijk. Dan zijn de mooie momenten van dit tijd van het jaar kan er mooie kiekjes maken
Heb hier ook een heel mooi gebied in de buurt( haaksbergerveen en buurserveen) kom dr de laayste tijd eige lijk nooit meer maar na t zien van fie fotos, ga ik dr toch maar weer eens ff naartoe. Zonder jointje dan maar neem wel een vape mee
Woensdag 15-05-2019
De Snow White heeft te nat gestaan en ben net iets te vroeg geweest om weer water mee te geven Daardoor veel roestvlekken gekregen en sommige bladen sterven al langzaam af. Zie rode pijl!
De onderste bladen doen het dan wel weer goed in vergelijking met de bovenste..Hopelijk kan ze de volle tien weken behalen.
hallelujah bekeerd!
Heb het nog nooit eerder zo vol gehad ben er ook erg tevreden mee moet ik zeggen.
een wortel torentje ghehe wil ik wel eens zien maak er een foto van! altijd wel mooi om te zien. De wortel vinden hun weg wel
Die laatste foto is echt mooi. Je ziet hoe vol de toppen gaan worden en vooral hoe diep het licht straalt. Onderste toppen gaan ook super! Mooie dingen die cobs. Ik ben ook erg benieuwd hoe het bij mij eruit gaat zien. Verschil moet wel haast enorm zijn tov de spectrabox
Je zal het verschil zeker wel zal merken in vergelijking met de spectrabox. tenminste als ik bv vergelijk met de mars hydro krijg je met de cobs nog compacter toppen en meer smaak ook wel. Zullen zien wat jij ervan van merkt als het zo ver is
wist niets dat die dingen bestonden hehe kosten ook niet zo duur meteen een aanschaffen want ben nu dan wel constant reminded dankzij de blauwe teen maar owee als ik weer eens flink heb lopen paffen jaa die kunnen nog eens van pas komen.
Comment