Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Plantjes houden zich goed .
Krijgen nog steeds om de 2 a 3 dagen 200ml water met roots en enzymen van Plagron .
Te zien hoe droog de potten zijn . Volgende week begin ik langzaam groeivoeding mee te geven . Wordt er gestopt met root en enzymen .
Temp min 19,7 max 25
Lvh 70%
Ben ik tevreden mee , met de lagere buitentemperatuur wel een klein oliekacheltje bijgeplaatst . Die om de 2h een 15 min aanslaat .
3 van de 5 zijn voor de eerste keer getopt . Laatste 2 wacht ik tot de volgende node .
Gaat goed zo te zien, waar heb je die lamp besteld, ik ben zelf al een tijdje opzoek naar de phlizon 1000w met 2 cobs.
De 2000w versie met 4 cobs heeft ook erg goede reviews.
Ok dus dan heb je het over 245 en 450 watt, geen 1000 en 2000. De titel van dit draadje klopt dan ook niet, dag zal dan iets van 300 watt moeten wezen.
De titel van de lamp is 1000w en 2000w ... we weten allemaal dat chinezen gewoon een getal opnoemen voor aandacht te krijgen voor het product.. Dat heb je met iedere ledlamp tenzij je wat cobs op een driver zet.
Maar ga je Phlizon 241watt intikken dan ga je m niet vinden, dus ik zeg Phlizon 1000w omdat dat de naam van de lamp is
Maaree... na wat zoekwerk op alixpress voor driver en koelers enzo ga ik toch maar gewoon een cree cob in mekaar zette, heb uitgerekend dat ik met €180 ongeveer 200watt cree 3590 in mekaar kan zetten compleet.
Na de handleiding van de led-lamp nog eens gelezen te hebben .
Erop uit gekomen dat alle Leds al zeker een week mochten aangestaan hebben . LoL
Ben benieuwd wat voor groeispurt ze nu gaan krijgen .
Dus voor alle mede hobbie kwekers RTFM
( Read The Fucking Manual ) LOL
Wij raden de biovoeding aan bij de batmix, maar het is niet onmogelijk om terra te gebruiken bij de batmix. Voordeel van de bio voeding en barmix combinatie is dat je niet hoeft aan te zuren.
Hangt er een beetje vanaf hoelang je gaat kweken natuurlijk. De batmix is is minimaal voorbemest voor 6 weken, hierna raden wij juist de alga lijn te gebruiken. In het standaard schema hanteren we een groeiperiode van onder de 6 weken, vandaar deze redenatie. Als je langer groeit ga je alga-grow nodig hebben. Je kan via de site een persoonlijk kweekschema aanvragen, dan weten we zeker wat je wel of niet nodig hebt!
Comment