Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eerste kweek.

Korting op 420shop
    Yeeeeep,

hier een klein verslagje van mijn eerste kweek, die ik geregeld ga updaten.

zaad => northern light x3 & bubblegum x3.
    Lamp => 0,6 Kw son-t-pia. in een cool tube
    Afzuigventilator => 225 kub.
    Circulatieventilator => 100 kub.
    Inblaasventilator (enkel koude lucht, indien te warm) => 200 kub.
    Kast 120X60X180 (cm lxbxh)
    Nachtverwarming => oude olieradiator.
    voeding => canna

Lamp, nachtverwarming en alle ventilatoren worden gestuurd door een logo van siemens in communicatie met de Omron, temperatuur word bewaakt door een Omron K3MALC100240VAC met Pt100.

logo prog.jpg29092010042.jpg29092010049.jpg29092010048.jpg29092010046.jpg29092010040.jpg29092010054.jpg
    29092010053.jpg

De northern light x3 doen het in tegenstelling van de bubblegum x3 niet zo goed. op de blaren zijn gele stukjes te zien ook voelt het blad vreemd aan?

29092010050.jpg 29092010051.jpg29092010052.jpg

zo graag jullie mening en opmerkingen waar kan ik verbeteren en waar ben ik goed bezig
    Greetz
    Attached Files

Re: Mijn eerste kweek.

Leuk dat je met een Logo werkt...
    Kan ik dat programmatje krijgen van jou? Ik zou het namelijk zelf goed kunnen gebruiken voor de bouw van een nieuwe intallatie...
    Welke contactoren zijn dat? LC1D09 of een CAD32?
    En mag ik weten waarom die 2e uitbreidingsmodule aan je logo hangt?

Veel succes met je kweek alvast!
    Guerilla 2012

Comment

Contactoren zijn => lc1d12 (had ik op het werk liggen) 1e voor mijn lamp en 2e voor mijn nachtverwarming.
      2e uitbreidingsmodule is een logo ''am2 pt100''. dit voor een uitlezing van een eventuele tweede temperatuur via een pt100. (nog niet in gebruik)
      Om een logo te programmeren is er de software logo v6. indien je mijn progje bedoeld kan ik je dit wel eens opmailen (of indien gewenst een aangepaste versie voor je schrijven)

Kan er iemand me helpen met mijn blad probleem?
      en verder advies geven?

Comment

Ik zou je hulp goed kunnen gebruiken eerlijkgezegd... Via PM zal ik je mijn e-mail geven en het zo uitleggen...
        Die software heb ik staan want ik heb ze binnenkort ook nodig...
        Guerilla 2012

Comment

29092010052.jpg29092010051.jpg

Ook heb ik witte rups/wormachtige beestjes van niet meer dan 1mm op de onderkant van mijn bladeren gevonden dit wel in zeer kleine hoeveelheden. ook een paar kleine gaatjes => zal eens verder lezen op het forum en dan handelen.

Ik heb nu de 3 northern lights getopt en de 3 bubblegums gefimt dit naar de handleiding op het forum.
          tips en ideeen zijn altijd welkom.

Comment

Ik heb alle bladeren afgewassen met water en babyzeep van zwitsal, ook heb ik het ganse hok gereinigd met detol.
            daarna heb ik de dames ingespoten met: COMPO Axoris quick-spry => tegen insecten en spintmijt.
            dan enkele uurtjes de bladeren van de dames laten aflekken in indirect licht en dan terug in het gok gestopt...
            en nu maar afwachten.

waar kan ik hier ergens op het forum een schema vinden met de temperaturen, tijd van voorgroei, wanneer het de beste tijd is om te toppen fimmen etc???
            en hoe lang dienen de dames voor te groeien of is het zo lang mogelijk met rekening te housen dat je nog 2/3 groeien???

Comment

Bezig...
            X