Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ruderalis x santa maria

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: ruderalis x santa maria

Gewoon vloeistof PH- totdat je de goeie waarde hebt. (wel goed testen)

Comment

DSC_1333.jpgDSC_1334.jpgDSC_1330.jpgDSC_1331.jpg

Ben echt ten einde raad. Kan iemand me zeggen wat men plantjes geel maakt.

Comment

magnesium tekort?

Comment

Volgens mij staan ze te nat. Of geef je al voeding? Anders zou het overvoeding kunnen zijn.

Comment

geef geen voeding, en geef weinig water...

Comment

Yo steve,

Het ziet er naar uit of ze te nat staan, om de hoeveel dagen geef je water en hoeveel geef je ??

Grtz
              Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

probeer thee door je water te doen,1 zakje per liter....5 min laten trekken in lauw water 2 a 3 dagen meegeven,
                Het werkte in de volle grond perfect DSC00234.jpgen na 4 tot 5 dagen waren ze weer mooi groen,..... succes

Comment

Waar ik me al langer aan erger aan dit forum, js dat men de meeste "beginners" gewoon wat laat prutsen en onderling wat laat helpen zonder dat een ervarene kweker zich er wat vaker mee bemoeit om de kwekers van hun foutten te leren zo leren de meesten hier ook niks maja
                  dat met die thee daalt de ph waarde maar hoeveel is afhankelijk van elke thee soort en merk en de ph waarde van het leiding water bij jou, dus gwn wat klakeloos thee water gaan geven brengt het niet haal gwn lekker ph - van canna bij de growshop en een ph meter als je die niet al hebt gr buttcrack

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bilspleet View Post
                    Waar ik me al langer aan erger aan dit forum, js dat men de meeste "beginners" gewoon wat laat prutsen en onderling wat laat helpen zonder dat een ervarene kweker zich er wat vaker mee bemoeit om de kwekers van hun foutten te leren zo leren de meesten hier ook niks maja
                    tsja,..we kunnen niet iedereen voorzien van goede adviezen! "Wij" "ervaren het anders. Het gebeurt redelijk veel dat men met goede adviezen komt, echter worden deze soms niet opgevolgd. Als ik naar mezelf kijk, post en reageer ik alleen als ik het idee heb dat iemand serieus met zijn dames omgaat. Als iemand wil kloten/uit wil proberen, moet hij/zij dat lekker zelf weten alleen ik help daar niet bij.

Dus neem het advies van Bilspleet serieus en koop PH- en een PH meter

PH-:http://desjop.nl/index.php?action=ar...000113&lang=NL
                    of voor de bloei:http://desjop.nl/index.php?action=ar...000113&lang=NL

PH-meter:http://desjop.nl/index.php?action=ar...000064&lang=NL

Succes!
                    sigpic

Comment

@ Bilspleet, lijkt mij dat ook beginners hun huiswerk moeten doen voor ze aan een hobby beginnen. En tuurlijk is het forum om hulp te vragen en mensen te adviseren...maar doe dan eerst wel es wat huiswerk voor je ergens aan begint. En lijkt me ook dat de shop waar iemand komt daar ligt het begin..daar moet de juiste uitleg er al zijn en mensen op hun dingen worden gewezen die ze achten nodig te hebben.

@ WitteRaaf, leuk en aardig iemand adviseren thee in zn vat te gooien.....maarre be real man!!

@ Steve, Koop idd een goede set meters! Meten is weten!
                      sigpic

Comment

Niks meer aan toe te voegen,goede argumenten (;
                        gr bilspleet

Comment

Bezig...
                        X