Hallo beste mensen,
Ben een beginnende kweeker en heb sinds 09-06-2019 een tent aangeschaft met een LED growlight.
en alle andere toebehoren.
Ik heb besloten een kweekverslag aan te houden zodat ik misschien nog wat goeie tips kan krijgen.
Ik gebruik op het moment canna terra plus pro grond.
Dit is een vrij losse grond met veel voeding.
In de grond heb ik 2x auto white widdow waarom ik deze heb gekozen is omdat ik deze lekker vind.
Tent is van secret jardin 100x100x160.
Carbon filter en afzuig systeem.
Led lamp van viparspectra R600.
Alles bij elkaar heeft ongeveer 500'- gekost.
Ik heb op 09-06 de zaadjes in de grond laten ontiekemen.(2)
Dit werd mij geadviseerd door iemand.
In het begin begon ik te twijfelen omdat de plantjes niet boven kwamen maar toch naar 4 dagen kwam het eerst plantje boven en een dag later de andere. (werkt dus prima bedankt @rickysticky)
de plantjes zijn nu lekker aan het groeien en ik hou de boven grond goed nat met de juiste PH waarde (6.50/7.00).
Als er opmerkingen of verbeteringen zijn hoor ik het graag.
Ik zal elke week met een update op het verslag verder gaan.
Wish me luck. (PS de foto's moest ik slechtere kwaliteit maken vanwege te grote bestanden.)
Ben een beginnende kweeker en heb sinds 09-06-2019 een tent aangeschaft met een LED growlight.
en alle andere toebehoren.
Ik heb besloten een kweekverslag aan te houden zodat ik misschien nog wat goeie tips kan krijgen.
Ik gebruik op het moment canna terra plus pro grond.
Dit is een vrij losse grond met veel voeding.
In de grond heb ik 2x auto white widdow waarom ik deze heb gekozen is omdat ik deze lekker vind.
Tent is van secret jardin 100x100x160.
Carbon filter en afzuig systeem.
Led lamp van viparspectra R600.
Alles bij elkaar heeft ongeveer 500'- gekost.
Ik heb op 09-06 de zaadjes in de grond laten ontiekemen.(2)
Dit werd mij geadviseerd door iemand.
In het begin begon ik te twijfelen omdat de plantjes niet boven kwamen maar toch naar 4 dagen kwam het eerst plantje boven en een dag later de andere. (werkt dus prima bedankt @rickysticky)
de plantjes zijn nu lekker aan het groeien en ik hou de boven grond goed nat met de juiste PH waarde (6.50/7.00).
Als er opmerkingen of verbeteringen zijn hoor ik het graag.
Ik zal elke week met een update op het verslag verder gaan.
Wish me luck. (PS de foto's moest ik slechtere kwaliteit maken vanwege te grote bestanden.)
Comment