Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25 x santa maria in n aarde bak

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 25 x santa maria in n aarde bak

ziet er heel mooi uit ! grtz

Comment

Ziet er inderdaad goed uit , mooi tuintje zo ....

Smoke

Comment

zooo heee markster das een mooie volle bak !!

Ziet er nice uit man !!

Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

tis weer even geleden,nog maar wat pics dan! de zaailing(en) zijn van n brabants wit stek,die door stress zaden heeft aangemaakt,kijken of ik er wat moois uit kan halen
          grtz
          002.jpg
          Attached Files

Comment

cool ziet er goe uit hopen dat het wat wordt
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Ze staan er nog steeds mooi bij man!! Heb je de baby ook in de tent geplaatst?
              Ik had juist begrepen dat zaden die dmv stres zijn gemaakt dat die grote kans op herma's hebben ben nou niet zeker wat hiervan klopt.

iig veel succes.

Grtz..
              Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

weinig online laatste tijd,druk druk
                niet veel woorden ,gewoon wat pics
                grtz106.jpg116.jpg099.jpgzoals te zien veel spintschade aan t blad,reeds meerdere malen behandelt.zeer hardnekkig ,maar nu tot n minimum weten te krijgen,en morgen nieuwe roofmijten erin!.na deze kweek t hok maar eens grondig reinigen,en de aarde vervangen.

Comment

doodslaan die spint

Comment

ja idd f..king irritant jah!,hierna grondigge aanpak.believe me
                    dank voor je trouwe reactie!
                    grtz

Comment

Afentoe een kweekje wat niet 100% gaat maakt jou alleen maar een betere Kweker
                      Hokje word steeds beter , planten worden mooier , wietje word als maar beter komt wel goed met jou daar.
                      Kom je nog is een keer chatten hie ? ik mis je wel hoor.

Groetjes Bella
                      God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paffy View Post
                        Ik had juist begrepen dat zaden die dmv stres zijn gemaakt dat die grote kans op herma's hebben ben nou niet zeker wat hiervan klopt.
                        Klopt zou ik zo zeggen
                        Die moeder zal dus eerst een mooi vrouwtje geweest zijn, door stress een herma geworden en dus zaden aangemaakt. Conclusie: die zaden zijn dan zeker herma (of toch overwegend).

Kweek ziet er anders goed uit maar wel jammer van die spint natuurlijk. Is een heel kutte situatie met die mofo's . Nuja, of het zo heel veel zal uitmaken valt af te wachten, gewoon het beste eruit halen . Heb trouwens gelezen dat die roofmijten een fabeltje zijn maarja, dan moet jij maar het tegendeel bewijzen denk ik zo Markster!

Heel veel moed en succes toegewenst man!

Greetzzz

Comment

word eens tijd voor jou dat je dettol aanschaft en eens paar uurtjes poetsen gaat, is je spint verhaal meteen afgelopen. zijn ze allemaal kapot

Comment

mensen ,sorry dat er geen updates meer zijn geweest!
                            er zijn wat problemen geweest waardoor ik enkele weken niet heb kunnen updaten.
                            de santa marias zijn in middels al geoogst,gedroogd en worden al veelvuldig gesmoked,t zijn uiteindelijk behoorlijk dikke dames geworden.t gemiddelte per plant is 38 gramdroog ,wat mn totaal gewicht iets boven de 9 ons wasok geen 1 op 1 ,maar zeker gezien de spint erg tevreden!
                            kleine smoke report:de santa is nu n goede 2 weken droog,laat helemaal geen kriebel achter in de keel.smoked lekker zacht weg,goede stoned en lekker zoet smaakje.alleen nadat ik er nu dus al 2 weken van aan t smoken ben ben ik m beu.dus heb alle aarde geruimd uit mn hokje.alles gepoetst,ontsmet en vervangen.bakje heb ik nu uitgebreid tot 1m70 bij 1m20.en de hoogte is nu 35 cm geworden.4 january begin ik dus op nieuw.deze keer 45 x brabants wit onder 3 x 600 w!
                            grtz en tot in 2010

Comment

Dat is een mooi resultaat Markster! Kan je weer goed van genieten! Ik kijk alvast uit naar je nieuwe kweek! Een mooi en moeilijk te vinden soortje die BBW, veel succes toegewenst!

Comment

Ziet er netjes uit! Nice set-up! Kga je zeker volgen...

@ Het lallende kadaver : "Wortels laten zitten en nieuwe planten, die wortels zijn tevens voeding voor de volgende!"
                                Kan je mij dit is uitleggen ??

GreetZ
                                NF
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X