Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

25 x santa maria in n aarde bak

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 25 x santa maria in n aarde bak

tis idd per toeval dat ik deze stekken heb kunnen regelen.kwam voorheen nooit bij die gasten!
    zeker t proberen waard ,dacht ik zo.ma denk zelf dat bbw niet meer is dan n nlx of ww kruising.wat t word zullen we gauw zien!
    peace

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Natures Finest View Post
      @ Het lallende kadaver : "Wortels laten zitten en nieuwe planten, die wortels zijn tevens voeding voor de volgende!"
      Kan je mij dit is uitleggen ??

GreetZ
      NF
      Hij bedoelt waarschijnlijk dat je met behulp van enzymen alles kan omkeren en er zo voeding van kan maken. De worteltjes worden dan afgebroken en worden als het ware 'meststoffen' voor je nieuwe ronde. Dat is toch waar enzymes voor dienen (dan denk ik vooral aan Cannazym).

@Marktser: Ja, BBW is NLx (die X staat voor Northern Light gekruist met iets anders, in dit geval White Widow). Je komt hier dus bij NLxWhite Widow of voor de kenners: Brabants Wit (BBW)

Greetzzz

Comment

die bbw, is zeker real als ik zo denk dat we het overdezelfde hebben, heb hem in 08- 09 ook gehad met wat oude maten, zeker over te spreken. en top resultaat, hoop dat je dezelfde bezit, en dat je een knallende bbw oerwoud hebt.

greetz

Comment

vorig jaar 5 santa marias gehad, mooie oogst overgehouden.
          Hier 2 fototjes.
          Attached Files

Comment

plant afknippen dat jij je stam overhoud inclusief met veel wortels... op die oude stam stekjes enten en gaan met die banaan
            klinkt wel leuk :p
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Nou Mark word tijd dat je me keel is gaat laten kriebelen dan met je wietje
              gelukkignieuw jaar nog

Groetjes Belladonna
              God was never on your side..

Comment

Bezig...
              X