Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bubble gummer 600W growtent!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Bubble gummer 600W growtent!
De vochtigheid hebben we zo hoog mogelijk gehouden, ook met halve flessen erover de eerste week.. en temp met licht aan was veel te hoog aangezien we geen ventilator hadden (is nu opgelost) en was eens max 35 graden.. kan dit veel kwaad ? dit is nu opgelost, met licht aan altijd rond de 28 graden en met licht uit rond de 20..na de eerste week begonnen met plagrterra grow, hoelang hiermee doorgaan tot overschakelen naar bloei?
dacht 2 weken?
reageer gerust... hoe meer info oe beter
-
SAM_0667.jpgSAM_0668.jpgSAM_0666.jpgSAM_0671.jpgSAM_0677.jpgSAM_0670.jpgSAM_0669.jpg
Zo zagen ze er gistern uit, en waren ze 11 dagen oud.. zo als je ziet heeft er 1 plantje het niet gehaald en zijn het er nog maar 8.. ahja jammer maar helaas.
Op die ene foto zie je duidelijk dat het blad schade heeft.. kan dit zijn door te hoge temperatuur? want in de eerste week liep de temperatuur soms nogal op.. tot zelfs boven de 32graden!
Dit is nu verholpen door een ventilator te plaatsen..
Please leave some comments below
Comment
-
Ziet er mooi uit! Vooral voor een eerste keer als ik het goed begrijp.
Heb er misschien 1 ding op aan te merken en dat is dat je lamp (Kan vanuit mijn zicht zijn, misschien is dit helemaal niet zo) volgens mij te hoog hangt. Je verliest hierdoor enorm veel lumens. De minimale afstand is 60 cm met een 600 watter. Ik zou deze proberen aan te houden als de temperatuur dit toelaat. Als de lamp er bv voor zorgt dat het 32 graden wordt kan je deze natuurlijk naar boven aanpassen.
Succes en zal nog komen kijken hoe het verder afgaat met je planten! Maar gaat volgens mij goed komen. Veilige installatie trouwens.
Comment
-
Jow,
Ja is de eerste keer..en ja de lamp hangt idd nogal hoog, hadden in het begin nogal wat problemen met de temperatuur die veeeel te hoog opliep..vandaar.. maar nu met de ventilator erbij zullen we eens proberen de lamp wat lager te hangen.. Merci voor de tip!
Comment
-
hey denk idd ook dat je lamp te hoog hangt. en je bladprobleem lig aan te veel voeding denk ik het zijn nog kleine plantjes en ze staan in badmix wat voor 4 weken voeding geeft en je geeft er al terragrow bij lijkt mij een beetje te veel probeer eens met gewoon water nog een tijdje en kijk of je bladprobleem opgelost is
There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!
Comment
-
Zier er leuk uit voor de eerste keer!!
Wat geofra zegt zou goed kunnen!! k zou idd eerst even alleen water geven!
Het water wat je geeft zuur je dat ook af naar PH6??
Zo niet zou ik daar ook mee beginnen!! Een ideale Ph. is tussen de 5,8 en de 6,2...
Probeer iig tussen deze 2 waardes te blijven zo zorg je ervor dat je plant alles goed opneemt!!
Greetz
Ga je volgen!!Peel me i'm fat free!
Comment
-
ja de pH is altijd 6.. denk ook teveel voeding.. ik las het paar dagen geleden dat deze batmix genoeg voedingsstoffen bevat voor de eerste 3-4 weken ofzo..
nuja de plantjes staan sinds dinsdag op 12/12 en krijgen wel terrabloom..
De fotos zal ik zo snel mogelijk uploaden! tziet er al gans anders uit! en de lamp hangt op 60cm..
merci voor de tips!
juuu
Comment
-
SAM_0681.jpgSAM_0684.jpgSAM_0683.jpgSAM_0682.jpgSAM_0686.jpgSAM_0687.jpgSAM_0685.jpg
Voila ze.. hier staan ze al 2dagen op 12/12.. Ze groeien rap.. maar het stoveke kan niet gemist worden in de tent en op de laatste foto zie je de schade aan het blad.. kan dit veel kwaad?
zeg maar wat jullie ervan vinden..
juuu
Comment
Comment