Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 keer blueberry sativa binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 keer blueberry sativa binnenkweek

Oke beowulf, ook hier bedankt voor je advies, lampen zijn inmiddels uit dus ga morgen buigen.

Word vervolgd........
    Alles begint bij jezelf...........

Comment

Hallo allemaal,

Even een kleine update, de dames gaan morgen de 4e week bloei in. Pistels (topjes) beginnen zich al mooi te ontwikkelen.

Volgende week weer een update.

Word vervolgd.........DSC00084.JPGDSC00082.JPGDSC00085.JPG

Comment

jammer dat je geen close-up's hebt van de topjes, zouden die kunnen komen?

verder ziet het er mooi uit! weet je nog hoe lang ze nog moeten?
        ik ben maar nog het begin...

Comment

Hey Joosie1234,

Dit is de product info,

De dames gaan vandaag de 4e week bloei in, dus ik denk nog een week of 6 a 7.
          Probeer volgende keer foto,s met de lamp uit te maken, misschien dat de topjes er dan beter uit springen.

Word vervolgd.......

Een volle sativa / thai ervaring met een beperkte bloei tijd van rond 10-11 weken welke haar geschikt maakt voor velen binnen kwekers.
          Deze plantne maken lange zij takken en grote hoofd buds waardoor ze enorm geschikt zijn om in SOG (sea of green) te kweken. Deze plant is tevens stabiel in plant opbouw wat onderscheidend is voor een sativa f1 zoals deze. Er kan wat verschil zijn in blad,de beter feno's hebben smaller blad en leund naar de thai kant van deze cross aan.

Geen herma's of andere onkontroleerbare thai eigeschappen wat vaak het geval is bij dit soort kruisingen,dit maakt deze cross nog meer uniek als dat die al is. De intense high duurt lang en is typerend voor deze strain.
          Een must have voor de berry fanaten
          Breed by eskobar
          Product Informatie Type: Hybride / sativa Bloeitijd 10-11 weken
          Opbrengst: Tot 550 gram/m2(indoor) Smaak: Zoete en naar besjes proevende sativa Effect: Energieke uphigh Bloemen: Lange en aaneengesloten sativa toppen THC: Percentage tot wel 20%

Comment

Hallo allemaal,

Nog even een vraagje aan de experts onder jullie,

Wanneer moet, kan ik eventueel de onderste blaadjes van dames gaan snoeien ?
            Alle tips en advies is welkom.

Word vervolgd.........

Comment

Ik snoei nagenoeg niks weg, enkel om lichtverdeling te bevorderen.

In mijn tentje verliezen de plantjes hun bladeren/takken die niet voldoende licht krijgen bijna vanzelf, enkel de puntjes op de i zetten.

Grtz.

Comment

Hallo allemaal,

Weer een vraag voor de experts onder jullie,

Heb vannacht kortsluiting in een buitenlamp van het huis gehad. Hierdoor hebben de dames 2,5 uur langer in het donker gestaan.
                Is de kweek nu mislukt ???????

Word vervolgd ???????????

Comment

ik zou denken van niet, zolang ze zich weer aan hun oude schema houden komt alles wel goed. is je lamp niet beschadigd? dat zou anders wel erg zuur zijn
                  misschien wat stress maar echt erg zou het niet zijn denk ik

als het de plant toch verandert hierdoor post dan wat foto's

Comment

DSC00092.JPGDSC00091.JPGHallo allemaal,

Even een update.
                    Zo te zien heeft de stroomstoring geen schade aangebracht. De dames gaan vandaag de 5e week bloei in, en de toppen beginnen zich al aardig te ontwikkelen.

Word vervolgd...........

Comment

die mooie bladeren van jou! van die mooie langwerpige slanke donker groene bladeren. ik schrok alleen even van de 2e foto dacht even dat die hele plant geel was... maar dat was het licht....

Comment

Ziet er goed uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voor eigen gebruik View Post
                          Hallo allemaal,

Weer een vraag voor de experts onder jullie,

Heb vannacht kortsluiting in een buitenlamp van het huis gehad. Hierdoor hebben de dames 2,5 uur langer in het donker gestaan.
                          Is de kweek nu mislukt ???????

Word vervolgd ???????????
                          2,5 uur langer donker zal ze geen schade toebrengen een onderbreking in je donkerperiode is funester voor je bloei dan een paar uurtjes langer donker. Maar daar was je na een week wel al achter ghehe.

Comment

Hallo allemaal en speciaal monty, voel me vereerd dat je mee kijkt.

Wil monty en de andere experts vragen om hier http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enkweek-binnen even te kijken. Heb hier bij twee dames bladproblemen en 1 dame blijft wel heel klein. Denk zelf aan overvoeding en zou graag jullie mening en advies willen hebben.

Verder met deze kweek,

Kon het niet laten om de dames even uit hun hok te halen, en netjes op de foto te zetten.
                            Volgens mij doen ze het nog steeds goed, echter 1 dame heeft zwakke zij vertakkingen. Ik denk persoonlijk dat dat komt omdat ze steun heeft aan de muren. Voor de rest ziet ze er goed uit.

De dames hebben nu 32 dagen bloei achter de rug.

Word vervolgt........DSC00097.JPGDSC00101.JPGDSC00095.JPGDSC00098.JPGDSC00096.JPGDSC00100.JPGDSC00099.JPG

Comment

ziet er mooi uit! misschien handig om wat extra ondersteuning te bieden bij die wat zwakke plant... zet ze op he en blijf zo doorgaan.

Comment

Mooi de hoogte in geschoten, ziet er keurig uit. Keep it going.

Comment

Bezig...
                                X