Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 keer blueberry sativa binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 keer blueberry sativa binnenkweek

Hey hallo allemaal,
    Even een update, is iets later dan normaal door omstandigheden.

We zitten in dag 39 van de bloei, Heb de dames weer even uit hun vertrek gehaald om ze netjes op de foto te zetten.
    Bij de onderste topjes verschijnen er al bruine haartjes , zo ver ben ik met kweken nog niet geweest dus alles wat hierna komt is nieuw voor mij.

Kreeg bij het eruit halen van de dames kleverige handen, dus de hars produktie is ook al lekker op gang.
    De langste dame is 1.70m maar maakt niet echt een hoofdbud aan, wel veel kleinere toppen.
    Er zit 1 dame bij van 1.40m die een hoofdbud van 45 cm aanmaakt. En er is 1 dame van 1.10m die een hoofdbud van 20 cm. aanmaakt.
    De Laatste dame van 1.60m maakt ook niet echt een hoofdbud, maar wel leuke topjes.
    Geef de dames nu iedere dag 1 liter water met voeding.DSC00115.JPGDSC00122.JPGDSC00118.JPGDSC00113.JPGDSC00123.JPGDSC00114.JPGDSC00124.JPGDSC00121.JPGDSC00117.JPGDSC00119.JPG

De dames kleuren nog niet blauw of paars maar misschien kan dit nog komen ?

Iemand een voorspelling hoelang de dames nog moeten?

Word vervolgd..........
    Alles begint bij jezelf...........

Comment

Ps, De dames ruiken heerlijk . was ik vergeten te vermelden

Comment

Hey hallo allemaal,
        De dames hebben nu 42 dagen bloei, de eerste onderste bladen beginnen al af te vallen of af te sterven.

Durf ze niet meer uit hun hok te halen, omdat ik bang ben ze er niet meer goed in te krijgen.
        Het is al met al 1 oerwoud geworden.

Word vervolgd.........DSC00143.JPGDSC00144.JPGDSC00142.JPG

Comment

Hey allemaal,

We zitten inmiddels in week 8 van de bloei, om precies te zijn 50 dagen bloei.

De dames maken nog steeds topjes aan, en van onderen beginnen heel voorzichtig en langzaam haartjes brijn te worden.

Ik heb een close up proberen te maken van 1 van de toppen van de dames, hier zitten op de bovenste toppen balletjes ?...... Is dit een herma of gewoon een goed ontwikkelde top ?

Ik wilde ze deze week nog gewoon voeding geven, in week 9 de definitieve voeding en daarna nog 1 week alleen water.

Word vervolgd........DSC00155.JPGDSC00154.JPGDSC00162.JPGDSC00159.JPGDSC00156.JPG

Comment

zien er echt goed uit hoor, mooie budvorming. voor zover te zien is op de foto's geen spoor van balletjes dus geen paniek. balletjes hebben meestal ook een iets ander kleur dan je normale toppen dus zouden in het 'echt' wel redelijk moeten opvallen tussen je met trichomes bezaaide buds

indien je wil denk ik dat er ook wel wat voordeel te halen is door nu grootste takken te gaan buigen zodat ze terug onder de lamp komen. als je wat voorzichtig te werk gaat is dit absoluut niet moeilijk en kun je er heel wat voordeel uithalen.

Comment

je bent goed bezig doe zo voort.ben benieuwd hoeveel je er vanaf gaat helpen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 0000 View Post
                je bent goed bezig doe zo voort.ben benieuwd hoeveel je er vanaf gaat helpen
                ja inderdaad ik ben ook zeer benieuwd over de opbrengst

Comment

Hey 0000 en Jonkoboy,

Ben zelf ook zeer benieuwd hoeveel van mijn eerste echte kweek af komt.

De dames gaan a.s. donderdag de 9e week bloei in. In deze week ga ik de dames de laatste voeding geven.
                  In de 10e week ga ik ze alleen nog water geven en de 11e week stop ik met water geven en wil ik de dames in deze week afbloeien.

Dus al met al nog een week of 3/4 en dan weten we het.

Kan bijna niet wachten .

Word vervolgd........

Comment

afteelen dus ;p

Comment

Weet dat aftellen nog niet zeker, heb monty vandaag gevraagd hoelang zijn blueberrys staan, en deze stonden al 11 weken en gingen nog steeds door.

Rustig afwachten dan maar............

Word vervolgd.......

Comment

Hey hallo allemaal,

Morgen gaan we week negen in, maar begin nu al met de laatste voeding te geven.
                        In de eerste plaats heb ik het bloeihok over drie weken nodig, maar ook verkleuren met name de pistels van de onderste toppen bruin.

Ik heb geprobeerd wat close up fotos van de toppen te maken, maar wil niet echt lukken.

De dames ruiken heerlijk fris en als je met je handen de toppen/takken wat opzij doet, ruiken en plakken deze heerlijk.

Dus vanaf nu gaat het aftellen beginnen: nog 1 week voeding, 1 week alleen water en dan stoppen met water geven.

Word vervolgd........DSC00172.JPGDSC00170.JPGDSC00171.JPGDSC00169.JPG

Comment

ze staan er mooi bij

Comment

Hey hallo allemaal,

Iedereen een fijne sinterklaas toegewenst,

Even een kleine update:

De dames gaan nu wel hard........veel pistels zijn al bruin gekleurd........als dit zo doorgaat geef ik nog voeding tot donderdag en stop dan helemaal met water geven.

Word vervolgd......DSC00189.JPG

Comment

Is er een reden waarom je er niet een weekje alleen puur water achteraan geeft ?
                              (Om de voedingsmaak een beetje kwijt te raken.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey QnQ,

Ben bang dat er dan meer dan 80 % van de pistels bruin zijn geworden,...........Of maakt dat niks uit ? en zal dit meevallen ?.........schat nu in dat ongeveer 30 tot 40% bruin is in de toppen..

Word vervolgd......

Comment

Bezig...
                                X