Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 keer blueberry sativa binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 keer blueberry sativa binnenkweek

Kans is klein dat ik een verslag maak. Heel mss post ik achteraf wat foto's. Zou mij eens een digitale kodak moeten aanschaffen, maar ben te gehecht aan mijn analoge spiegelreflex
    Omgekeerd kan ik u wel volgen

Comment

DSC00043.jpgDSC00044.jpgDSC00042.jpgDat is waar beowulf,

Kan je meteen nu al waarschuwen voor de blueberrys, deze groeien nog zeker 3 a 4 wekeDSC00040.jpgn door in de bloei met een heel snel tempo, bouwen ze lange zij takken.

Bijgaand nog wat foto's, de dames worden wat k(t)op zwaar.

Word vervolgd.........DSC00041.jpg
      Alles begint bij jezelf...........

Comment

Ik heb nu wel de indica variant, maar die is nog steeds gekruist met de jack. Dus ik denk dat ze direct op 12/12 gaan. Kan ek men 2 rondes laten overlappen.

Ze dikken wel mooi aan zo te zien.

Comment

Hey hallo allemaal,

Even weer een update,

Heb vorige week toch nog even bij de growshop geweest, en daar nog wat eind voeding voor de dames gehaald.

Het is een top harder welke in de laatste 3 weken van de bloei mee moet worden gegeven. Ik ben hier toch maar mee begonnen, aangezien de toppen nog steeds uit dijen en er onderop de dames nieuwe kleine topjes worden gemaakt....ze bloeien dus nog vrolijk door. ook verkleuren de toppen nu minder snel als ik verwachte.

Ik ga hier mee door tot en misschien ook nog de eerste week van het komend jaar. De dames hebben dan ongeveer 13 weken zichtbare bloei gehad....dus dat moet dan wel voldoende zijn dacht ik.

Ik zie de periode dat ik alleen water heb gegeven als een spoeling periode.

Bij gaand wat foto's, je kan ook duidelijk bij de dikste top ziet dat er nieuwe toppen worden aangemaakt.

Word vervolgd........DSC00046.jpgDSC00045.jpgDSC00054.jpgDSC00055.jpg

Comment

was echt niet nodig, je planten hebben nog genoeg energie in hun zitten om af te bloeien.
            wat je geeft aan je plant rook je ook op.

ik zou goed spoelen en de stam splitsen

Comment

de bouwen nog wel effe doormooie soort

Comment

ziet er super uit
                <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toothpick View Post
                  was echt niet nodig, je planten hebben nog genoeg energie in hun zitten om af te bloeien.
                  wat je geeft aan je plant rook je ook op.

ik zou goed spoelen en de stam splitsen
                  Hey toothpick, Heb dit mede ook gedaan om te zien of de toppen hierdoor harder worden, gebruik deze voedingslijn ook bij mijn andere kweekjes, toch bedankt voor je advies.

Maar waarom moet ik de stam splitsen is dit beter voor de plant ? Nogmaals ben met kweken nog niet zover gekomen. kun je mij hier uitleg over geven?

Comment

Ze zeggen dat door het splitsen van de stam de plant harder gaat werken en nog meer THC gaat produceren.

Comment

Oke, maar wanneer doe je dit, en hoe, en op wat voor tijdstip ?

Graag advies.....

Word vervolgd......

Comment

ziet er lekker uit zeg!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JubiZ View Post
                          Ze zeggen dat door het splitsen van de stam de plant harder gaat werken en nog meer THC gaat produceren.
                          fout,,de plant gaat stressen, omdat ze nog niet bevrucht is, waardoor de laatste krachten nog voor extra thc gaan zorgen, in de hoop om nog mannelijke pollem te kunne vangen.

Comment

Hey allemaal,

Ben weer in de war en onzeker wat te doen,.......maar geloof dat ik het beste dit maar kan doen,

Vanaf vandaag nog 1 week alleen maar water geven, de stammen splijten en dan ? (hoeveel dagen) nog laten staan.

Toen ik vanmorgen bij de dames keek waren er weer allemaal kleine nieuwe topjes met puur witte haren in de onderkanten van de dames.....
                            Echter de scheuten bezwijken nu onder het gewicht van de bovenste toppen van de dames, en van deze toppen zijn nu op dit moment 70 % van de haartjes bruin.
                            Ook zitten er dames bij die in de bubble bloei zijn, waardoor er weer nieuwe witte haartjes in de toppen komen. Zitten toppen bij van meer dan 30 cm.

Met deze gegevens en het feit dat de dames dan 12 weken bloei hebben gehad dacht ik nogmaals:

Vanaf vandaag nog 1 week alleen maar water geven, de stammen splijten en dan ? (hoeveel dagen) nog laten staan.

Iedereen het hier mee eens ?

Ps, heb net nog wat foto's gemaakt met en zonder flits, Als ik de foto's zonder flits bekijk konden de Dames ook wel klaar zijn. DSC00002.jpgDSC00010.jpgDSC00005.jpgDSC00003.jpgDSC00008.jpgDSC00007.jpgDSC00006.jpgDSC00009.jpgDSC00001.jpgDSC00056.jpgDSC00057.jpgDSC00059.jpgDSC00063.jpgDSC00058.jpgDSC00062.jpg

IK WEET HET NIET MEER, WAT TE DOEN,

GRAAG ADVIES,

Word vervolgd,

Comment

alvast de toppen knippen die al meer dan 70% bruin zijn kan gewoon.plant gaat er echt niet dood van.de minderbruine toppen nog effe aan de plant laten.

Comment

Als je wil klieven moet je een scherp mes verticaal op 5 a 10 cm van de grond door de stam steken, je snijdt enkele centimeters naar omhoog en laat je mes weer naar het midden zakken. In het midden draai je je mes een beetje waardoor je een opening krijgt en door die opening steek je een stokje de dikte van een potlood. Je doet dit een drietal dagen voor de oogst.
                                Grtjs,
                                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

Comment

Bezig...
                                X