Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 keer blueberry sativa binnenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 10 keer blueberry sativa binnenkweek

Heel goed joosie, ze zijn de afgelopen dag ongeveer 2 a 3 cm gegroeid, en geen teken van paarse steeltjes of iets dergelijks.
    Geen enkele tekens van stress na het verplanten. Hoop en denk dat ik ze precies in de kasten kan laten bloeien.
    Ben zeer tevreden tot nu toe

word vervolgd.........
    Alles begint bij jezelf...........

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voor eigen gebruik View Post
      Heel goed joosie, ze zijn de afgelopen dag ongeveer 2 a 3 cm gegroeid, en geen teken van paarse steeltjes of iets dergelijks.
      Geen enkele tekens van stress na het verplanten. Hoop en denk dat ik ze precies in de kasten kan laten bloeien.
      Ben zeer tevreden tot nu toe

word vervolgd.........
      Ik kan niet wachten Bij mij is ook weer zo aan het kriebelen dat ik na me vakantie in november ook maar weer ga beginnen

Comment

ik denk dat de paarse steeltjes nog even gaat duren. na een weekje ofzo.
        Hoe vaak geef je water? zit er al voeding bij?
        ik ben maar nog het begin...

Comment

Gebruik het bac voedingsschema al vanaf het begin. Heb de eerste drie weken van groei om de twee dagen water gegeven. Geef sinds afgelopen donderdag ( sinds de klok op 12/12 staat) om de dag water.
          Ongeveer een 1/2 liter per plant.

Heb vanmorgen de plantjes weer opgemeten: 7 zijn ongeveer 33 cm. en 3 zijn ongeveer 43 cm.

Heb me afgelopen zaterdag door een medewerker van de growshop (moest 11 liter potten halen en grond) dat de planten die het snelst groeien in het begin meestal de mannetjes zijn, zou dus betekenen dat er 7 vrouwtjes overblijven.

Maar even rustig afwachten.

Volgens bac schema begin ik woensdag met de bloeivoeding.

word vervolgd......

Comment

Hey barts, begint mij nu ook al weer te kriebelen om alweer de volgende zaadjes te ontkiemen.........vind het zo mooi om de ontwikkeling van een wietplant te zien....nog even 6 a 7 weken wachten

Comment

Ps.......woensdag weer foto,s.

word vervolgd.........

Comment

DSC00035.JPGHier het schema van de afzuiging voor joosie1234.

Als je vanuit de afzuiging begint te werken is het eigenlijk best simpel.

Is zoals je ziet een pdf bestand. succes

word vervolgd.........

En nog even fotos van genomen
                Attached Files
                Last edited by voor eigen gebruik; 12 October 2010, 12:26.

Comment

de plantjes zien ermooi stevig uit...ik vind alleen dat ze erg dikke bladeren hebben voor een sativa...
                  ik zal deze topic zeker volgen en succes met je kweekje

Grtz..Crystal
                  love growing,love smoking,keep tokin!

Comment

Hey Crystal, heb jammer genoeg nog lang niet genoeg ervaring met het herkennen van de soort wietplant aan de bladeren.

Het zijn in ieder geval deze http://www.sanniesshop.com/blueberry-sativa.html zaadjes.

Leuk dat je mijn kweek gaat volgen, kan alle raad en advies gebruiken.

De plantjes gaan morgen de tweede week van bloei in en zijn nu gemiddeld 36 cm. lang. (met uitzondering van twee planten die zijn nu 53 cm lang) Dit zou betekenen dat de plantjes circa 10 cm. per week groeien. Ervan uitgaande dat ze in de bloei nog circa 4 weken doorgroeien zullen de planten ongeveer 80 cm. hoog worden.
                    Dit zou mooi uitkomen want ik kan in de kasten de planten circa 1.25m hoog laten groeien.

Heb vandaag de eerste bloeivoeding gegeven.

Nog even een paar foto,s.

Word vervolgd........
                    Attached Files
                    Last edited by voor eigen gebruik; 13 October 2010, 09:46.

Comment

Je bent goed bezig, ben erg benieuwd of je ook paarse toppen gaan krijgen, maar dat duurd nog wel eventjes denk ik

Comment

Hey barts, ben ik zelf ook heel benieuwd naar, hoop ik eigenlijk wel. kan bijna niet wachten, maar goed geduld is een schone zaak.
                        In welke week denk jij dat de paarse (als het gebeurd) toppen zich gaan ontwikkelen ?

word vervolgd..............

Comment

DSC00048.JPGHallo allemaal, moet eerst de prognose bijstellen van twee dagen geleden. Heb de planten vandaag weer opgemeten, en de twee grootsten zijn inmiddels 66 cm. en de 8 kleinere zijn inmiddels 46 cm. wat zou betekenen dat de planten geen 10 cm per week groeien maar 5 cm. per dag

Kan de lamp in het oorspronkelijke groeihok nog 60 cm. in hoogte verstellen, en in het bloeihok nog 45 cm.

De twee grootste planten groeien nagenoeg tegen de lamp aan, maar doen het goed. (geen rare bladeren e.d.).

Zie volgens mij wel de eerste tekenen van bloei. (heel pril), maar weet dit niet zeker). Nog maar even afwachten.

word vervolgd..........
                          Attached Files

Comment

Mooie update groeien doen ze goed, hoop voor je dat het blijft passen in je hokken

Comment

Hallo allemaal, en barts bedankt voor je berichtjes.

Even een update,

Heb inmiddels 5 mannen kunnen onderscheiden, wilde hier nog close up foto,s van maken, maar dat wil niet echt lukken.
                              De twee hardlopers waren zoals ik al vermoede mannen.

Ik hoop, (en verwacht eigenlijk) dat de rest van de planten vrouwen zijn, zou ook betekenen dat ik ze alle 5 in het bloeihok kan af laten bloeien.
                              Heb de mannen inmiddels verwijderd.

Waar ik echter versteld van stond is dat de twee (lange) mannen tegen en om de bloeilamp gingen groeien zonder tekenen van verbrande bladeren.
                              Bijgaand even wat foto,s.

De foto met 5 planten zijn de 5 verwijderde mannetjes.

De foto met de wortelgroei is van een verwijderd mannetje, vind het nog steeds onvoorstelbaar dat 1 zaadje in 36 dagen kan uitgroeien tot deze planten.

Word vervolgd.............
                              Attached Files

Comment

Ziet er goed uit wel jammer van de 5 mannen maar ach hebben je vrouwen iig weer meer ruimte
                                Ik blijf je volgen

Comment

Bezig...
                                X