Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Weske's Haze kweek 2019 2e ronde meerdere soorten 470w viparspectra
Tent:120x120x200 Lamp:Viparspectra r600 + r450 + 4x54w 6400k Hoogte lamp:40cm Ontkiemen:3 dagen Groei:38 dagen Groei/bloei: dag 10 Temp:26 a 29 graden Lv%:40 a 50% Voeding:Bio lijn van canna. soorten in de tent:
3x Amnesia haze - zamnesia seeds
3x Tangerine dream - barney's farm
3x Neville haze - huismerk wietzaadjes.nl
voeding wat nu gebruikt word:
Rhizotonic 0,5ML/L
bio vega 2.5ML/L
sillic boost 1druppel/L
Goedeavond peepzzz!!!
Ik heb gisteren alvast een hoop vertakkingen verwijderd 1/3deel van onder is zowizo weggehaald(alleen vertakkingen blad laat ik nog zitten).
Waarschijnlijk word er volgende week nog wat meer verwijderd maar dat is nog niet zeker. 20190810_003746-900x1200.jpg20190810_212124-1200x900.jpg
Zoals ik al zei zitten ze in de omschakeling ze gaan morgen dag 11 in.
Ze zijn goed aan het strekken maar wat wil je met sativa's had ook niet anders verwacht. 20190810_212050-1200x900.jpg
Omdat het zo vol is heb ik nu 2 fan's aan die een beetje omhoog staan er is nu overal een beetje wind.
Planten staan nog steeds hetzelfde
Vooraan:Tangerine dream
Midden:Neville haze
Achteraan:Amnesia haze 20190810_212017-1200x900.jpg
Effe een hersenstorm, kijken of ik het begin te begrijpen:
Je snoeit veel bladeren, dus verdampt er minder water. Daarom neemt de plant minder water en dus minder voeding op. Beste is dus om iets te verhogen met voeding. Toch? Of juist niet?
Jij gaf aan dat ze te weinig voeding kregen, dus wat meer bijgegeven als je normaal zonder snoeien zou doen?
Dit blijf ik verwarrende materie vinden.
Nog eentje:
Als de lv heel laag is verdampt de plant meer dus drinkt ze meer dus minder voeding?
Takketoelli ik snoei blad nog niet alleen de 1e 3 nodes naar boven wat vertakkingen/toppen worden haal ik weg met blad en al.
Dit omdat dat toch kleine stelen met fluffy toppen worden de energie die eerst ook daar naartoe ging gaat nu naar de toppen met potentie
Verder word alleen hetgene weggehaald wat op elkaar gaat hangen(ivm vocht wat tussen de bladeren blijft hangen)of voor veel schaduw zorgt.
Ik had ze zelf minder water en voeding gegeven als normaal.
Het klopt wel een heel eind hoe je denkt als het luchtiger is dus ook minder warm tussen de planten verdampt er minder vocht.
Alleen de voeding blijft wel in de grond zitten dus als ze meer verdampen moet je niet extra gaan bijvoeden want de voeding verdampt niet maar het vocht.
idd ze strekken veel ....mijn indica's skittlez strekte ook serieus i de omschakeling ze zijn een 150 cm lang geworden stuk hoger dan mijn andere indica's
en mijn vorig kweekje was sativa en die zijn maar 37 cm groot geworden
zo zie je maar hoe raar het soms is
Tent:120x120x200 Lamp:Viparspectra r600 + r450 + 4x54w 6400k Hoogte lamp:40cm Ontkiemen:3 dagen Groei:38 dagen Groei/bloei: dag 14 Bloei: dag 1 Temp:26 a 29 graden Lv%:40 a 50% Voeding:Bio lijn van canna. soorten in de tent:
3x Amnesia haze - zamnesia seeds
3x Tangerine dream - barney's farm
3x Neville haze - huismerk wietzaadjes.nl
voeding wat nu gebruikt word:
Rhizotonic 0,5ML/L
bio vega 2.5ML/L
Bioboost 2ML/L
Goedeavond peepzzz!!!
Vandaag staan ze 2 weken op 12/12....
ik kan wel zeggen de bloei begonnen is,ik begin dan ook vandaag met tellen van de bloeiweken. IMG-20190814-WA0006-1200x900.jpg
De planten zijn nog goed gestrekt na vorige week.
ik heb ook nog wat meer vertakkingen weggehaald onderin. IMG-20190814-WA0004-1200x900.jpgDe meeste gaan gelijk op alleen de middelste is wat groter die heb ik ook gebonden.
ik ga deze ronde zo min mogenlijk binden laat ze lekker hun gang gaan....
hey weske
nieuw hier leuke topic en ga ik zkr opvolgen namelijk ook net tentje aangeschaft
maar ik denk niet dat ik de tijd zal hebben om zo een topic als die van jou in ekaar te knutselen !
kroket ik heb zeker een leuke dag gehad....
Daar achter de beurs hadden ze ook eet tentjes relaxstoelen etc was heerlijk even in zonnetje gezeten gedronken geblowed en weer rondje gemaakt.
als er meer in de buurt komen ga ik zeker weer maar voorlopig komt hier weinig in de buurt meer als het goed heb
Comment