Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Weske's Haze kweek 2019 2e ronde meerdere soorten 470w viparspectra
Yup Wes Nen mooie verjaardag gewenst !
Nog effe en je bent eindelijk volwassen !!
Grapje ,ik zou zeggen geniet van jou dagje !!
En doe zo voort , je bent goe bezig !!
Tent:120x120x200 Lamp:Viparspectra r600 + r450 + 4x54w 6400k Hoogte lamp:40cm Ontkiemen:3 dagen Groei:38 dagen Groei/bloei: dag 25 Bloei:dag 17 Temp:24 a 26graden Lv%:50 a 60% Voeding:Bio lijn van canna./minerale lijn canna soorten in de tent:
3x Amnesia haze - zamnesia seeds
3x Tangerine dream - barney's farm
3x Neville haze - huismerk wietzaadjes.nl
voeding wat nu gebruikt word:
BYE BYE BIOVOEDING
Deze week krijgen ze minerale voeding
zodra de nieuwe ph meter binnen is(hurry up 420shop).
Goedeavond peepzzz!!!
Hier zijn we weer iets later als de wekelijkse update....(jammer genoeg weer niet wekenlijks haha)
Ik heb ze deze week 1x minerale voeding gegeven
pas erna kwam ik erachter dat alweer de adwa niet goed is en ik ben er nu ook helemaal klaar mee.
Eergister dan ook een nieuwe besteld (Aquamaster 3 in 1).
Verder krijgen ze alleen afgezuurd water
dit omdat ik weet hoeveel ph min er per 5 liter in moet.
Planten staan nog steeds hetzelfde
Vooraan:Tangerine dream
Midden:Neville haze
Achteraan:Amnesia haze
Ik zie wel dat de middelste plant wat lichter aan het worden is en ook wat rode/paarse stelen aan het krijgen is.
Ik dacht eerst dat de bladen al geler waren geworden maar dat was licht bedrog, maar zie wel wat je bedoelt mbt de stelen die donker pars worden. Misschien beetje zorgen om niks beetje stress vanwege het switchen van voeding?
Vind ze er mooi bijstaan Wes toppen gaan al lekker
Hey takketoelli...
Nee man ze hadden niet op vooraad maar hij kon morgen in de middag wel weer hebben dus ik hoop echt dat hij morgen heeft anders stuur k vrouwtje ergens naartoe
WA.....!? da vrouwke van jou heb em stuk gemaakt?
En nou moet ze in de hoek staan?......of op de hoek!?.......niet helemaal duidelijk....ehm.....of terug naar haar paps en mams......
Ben heel benieuwd hoe dit afloopt!!!!!
arm meiske........
Ja het water krijg ik wel afgezuurd maar mijn voeding niet de water weet ik hoeveel ph min erin moet maar weet de ph niet van het water zodra er voeding bij komt
"Samples are for commercial use only; no payment"
Dat is wat ik op het werk altijd erop zet als ik monsters moet versturen naar toekomstige klanten. Gaan over de hele wereld, zelden problemen
Comment