Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
R1988 Nee altijd met het meegeven van water. Volgens mij zou je dit ook niet moeten vernevelen, weet het niet zeker maar dat heeft weinig nut lijkt me denk dat silicium alleen via de wortels word opgenomen.
Je kan het de gehele cyclus meegeven volgens de schema, zal straks nog eens kijken. Sommige stoppen zodra de planten in de bloei staan.
En ik las net dat silicium je wiet scherper kan maken () dus ik zou dan zelf bv ergens na 3 weken 12/12 stoppen.
Op het moment staan ze er zo bij. Ik heb wat moeite met de juiste hoeveelheid voeding. Dit is terug te zien aan sommige bladeren. Lijkt er toch op dat kweken onder LED wat gevoeliger is kwa voeding/water 20190907_072101.jpg20190907_072051.jpg
Yow. Ik zie dat de plant over het algemeen lichter begint te worden man en daarnaast staat die ook in het midden. De kans dat deze het meest verdampt en meer licht krijgt is wat groter als die van de zussen aan de zijkanten. Of dat 100% het geval is..(staat open voor discussie)
Die welke ik gebruik niet, deze zijn alle mineraal. Greenhouse heeft wel een bio variant zag ik laatst die zijn nieuw.
Was de link vergeten bij de bovenste commentaar, nog wat fotos vd toppen.
Ontkiemen; 72 uur
Groei; 36 dagen
12/12
Week 1, dag 7
Oi lads
Welkom allemaal op mijn draadje Zoals sommige al weten was ik ondertussen alweer bezig met een nieuwe, en voor voorlopig de laatste ronde. Pakken het ergens eind van het jaar weer op zodra het weer kouder word en we het mooie weer achter ons gaan laten.
What´s
Comment