Goedenmiddag!
Eventjes een kleine tussenstand
Vandaag ook de Great White Shark overgepot.
Ze bleef anders wel erg veel achter, ik denk dat de nieuwe grond en voeding haar goed zal doen!
Ze had een erg slecht ontwikkeld wortelgestel. Enfin, we wachten af
De rest gaat goed!! Wat een verschil in 2 dagen!!
Compleet 'hersteld' en weer aan de groei
20190724_143828.jpg
Ik heb insectengaas gespannen zodat ik de deurtjes open kan zetten.
De grote ventilator in de kamer zorgt er dan voor dat de temp 3 graden lager ligt als met de deurtjes dicht
20190724_143842.jpg
Hier zo je duidelijk het verschil in grootte. Dat is meer dan 2 dagen achterstand.
Green House Seeds scoort niet zo goed, ik hoop dat ik over een paar dagen daar anders over denk
Over een weekje of 2-3 gaan ze de tent in!!
20190724_144758.jpg
Blumats!!
Vanmiddag bezorgd door een oververhitte DHL bezorger. Die trappen bij mij ook!!
Dat glaasje ijsthee dat ik hem aanbood ging er goed in in ieder geval!
De mussen vallen letterlijk van het dak af, ik blijf de drinkschotels aan het bijvullen.
Let een beetje op de dieren beste mensen, niet alleen die in je huis zitten!!!
Grote Blumats dus.....ik ga weer scroggen!!
Deze heb ik speciaal voor de grote pot gehaald die ik nu voor mijn scrogplant gebruik. De kleine die er naast ligt is ter vergelijk, die gebruik ik voor de 11 liter potten en heb ik nog liggen.
De dunne druppelslangen krijgen na vertijd van loop een aanslag aan de binnenzijde, aangezien het nauwelijks wat kost heb ik 3 meter bijbesteld ter vervanging. Hetzelfde geldt voor de twee vataansluitingen. Reserve kan geen kwaad
Voor de nieuwe scrog ga ik waarschijnlijk de Super Skunk van Sensiseeds gebruiken, maar ik ben nog op zoek. Misschien ga ik wel voor een (vaak belachelijk duur) expliciet soortje. Toch maar 1 zaadje nodig!!
Grote Groeten
Eventjes een kleine tussenstand
Vandaag ook de Great White Shark overgepot.
Ze bleef anders wel erg veel achter, ik denk dat de nieuwe grond en voeding haar goed zal doen!
Ze had een erg slecht ontwikkeld wortelgestel. Enfin, we wachten af
De rest gaat goed!! Wat een verschil in 2 dagen!!
Compleet 'hersteld' en weer aan de groei
20190724_143828.jpg
Ik heb insectengaas gespannen zodat ik de deurtjes open kan zetten.
De grote ventilator in de kamer zorgt er dan voor dat de temp 3 graden lager ligt als met de deurtjes dicht
20190724_143842.jpg
Hier zo je duidelijk het verschil in grootte. Dat is meer dan 2 dagen achterstand.
Green House Seeds scoort niet zo goed, ik hoop dat ik over een paar dagen daar anders over denk
Over een weekje of 2-3 gaan ze de tent in!!
20190724_144758.jpg
Blumats!!
Vanmiddag bezorgd door een oververhitte DHL bezorger. Die trappen bij mij ook!!
Dat glaasje ijsthee dat ik hem aanbood ging er goed in in ieder geval!
De mussen vallen letterlijk van het dak af, ik blijf de drinkschotels aan het bijvullen.
Let een beetje op de dieren beste mensen, niet alleen die in je huis zitten!!!
Grote Blumats dus.....ik ga weer scroggen!!
Deze heb ik speciaal voor de grote pot gehaald die ik nu voor mijn scrogplant gebruik. De kleine die er naast ligt is ter vergelijk, die gebruik ik voor de 11 liter potten en heb ik nog liggen.
De dunne druppelslangen krijgen na vertijd van loop een aanslag aan de binnenzijde, aangezien het nauwelijks wat kost heb ik 3 meter bijbesteld ter vervanging. Hetzelfde geldt voor de twee vataansluitingen. Reserve kan geen kwaad
Voor de nieuwe scrog ga ik waarschijnlijk de Super Skunk van Sensiseeds gebruiken, maar ik ben nog op zoek. Misschien ga ik wel voor een (vaak belachelijk duur) expliciet soortje. Toch maar 1 zaadje nodig!!
Grote Groeten
Comment