Goedenavond,
Medegebruikers van het groene goud.
De Sugar punch in mijn andere tent moet ongeveer nog een weekje, dus tijd om een nieuwe ronde te beginnen.
Het vorige verslag was waardeloos van mijn kant, maar nog een weekje werken dan vakantie en dan gaan we op mijn werk een ander ploegensysteem werken waardoor ik meer vrije tijd heb dus meer tijd voor updates.
Maar wat heb ik gezet?
Mijn opstelling is het zelfde als voorheen alleen nu ga ik in twee tenten tegelijk kweken .
Mijn bedoeling was eerst om de kleine tent te gebruiken voor in voor te groeien en te drogen, maar nadat de laatste kweekje daarin klaar was vond ik het eigenlijk al naar een dag zonde dat de tent leeg stond dus daarom twee kweekjes tegelijk.
De kleine tent is 60x60x1.60
Verlichting mars hydro 48 (100 watt)
1 stand afzuiger met afgestemde koolstoffilter
4 maal 11 liter potten
plagron light mix
biogenetic voeding en boosters
De grotere tent is 80x80x1.80
Verlichting DIY-ledlamp 4x cree cobs totaal 185 watt
als afzuiging
2 keer OG#18KUSH
Bloeitijd van 9 tot 9.5 weken
Ik heb de kush zelf nog nooit gerookt maar wel de gewone og kush
deze moet het zelfde zijn maar dan met een betere opbrengst
Dit zijn zaadjes die ik gratis bij mijn bestelling heb gehad.
2 keer sour kosher
Bloeitijd van 9 weken
Ook deze wiet heb ik nog nooit gerookt maar volgens een maat moet hij geweldig zijn
Ook dit zijn zaadjes die ik gratis bij mijn bestelling heb gehad.
Ik moet er wel bij zeggen dat waar ik woon nou niet echt overdreven veel soorten wiet te krijgen zijn.
De laatste jaren komt er wel wat verandering en daarbij haal ik mijn wiet meestal bij iemand thuis en dan heb toch snel een haze soort.
In de grote tent komen
2 keer holy grail kush
bloeitijd 9 weken
Deze wiet was een jaar of 2 geleden een tijdje lang verkrijgbaar hier in de stad, ik vind hem persoonlijk een van de lekkerste wiet die ik ooit heb gerookt.
Het is een kruising tussen kosher kush en OG#18kush
2 keer strawberry banana
Bloeitijd 9 weken
Deze wiet is regelmatig hier verkrijgbaar, ze is ook altijd alweer snel uitverkocht en vrij prijzig (vind ik dan persoonlijk maar ja welke wiet is in de shop nou niet duur)
Dit is voor mijn persoonlijk misschien wel de lekkerste wiet die ik ooit heb gerookt, ik ga ook elke week een doosje halen als ze er is.
Het is een kruising tussen bubblegum en babana OG.
Maandag 15-07-2019
Ik heb acht zaadjes in kleine potjes gedaan potjes zijn gevuld met zaai en stekgrond daarna de potjes een beetje bewaterd met een mix van rhiziroots en bacto.
over elk potje een huishoudfolie gedaan.
Woensdag was de geboorte van 8 kleine meisjes
vandaag is dag 3
excuses voor de disco foto`s moet ff wennen dat de lamp zes uur eerder aan gaat als de afgelopen maanden.
Hoe zie ik mijn 2 kweekjes voor ogen?
De bedoeling is dat als de sugar punch geoogst en droog is, dat de dames gaan verhuizen naar de 11 liter potten.
Ik wil ze alle 8 een keer toppen en de dames in de kleine tent gaan als ze getopt zijn en hersteld zijn op 12/12
En de dames in de grote tent ga ik scroggen.
Ik zal in het begin om de paar daagjes wat foto`s plaatsen tot ze echt wietplantjes zijn en dan probeer ik dagelijks een update te doen.
Voor de rest nog een prettige nacht.
Medegebruikers van het groene goud.
De Sugar punch in mijn andere tent moet ongeveer nog een weekje, dus tijd om een nieuwe ronde te beginnen.
Het vorige verslag was waardeloos van mijn kant, maar nog een weekje werken dan vakantie en dan gaan we op mijn werk een ander ploegensysteem werken waardoor ik meer vrije tijd heb dus meer tijd voor updates.
Maar wat heb ik gezet?
Mijn opstelling is het zelfde als voorheen alleen nu ga ik in twee tenten tegelijk kweken .
Mijn bedoeling was eerst om de kleine tent te gebruiken voor in voor te groeien en te drogen, maar nadat de laatste kweekje daarin klaar was vond ik het eigenlijk al naar een dag zonde dat de tent leeg stond dus daarom twee kweekjes tegelijk.
De kleine tent is 60x60x1.60
Verlichting mars hydro 48 (100 watt)
1 stand afzuiger met afgestemde koolstoffilter
4 maal 11 liter potten
plagron light mix
biogenetic voeding en boosters
De grotere tent is 80x80x1.80
Verlichting DIY-ledlamp 4x cree cobs totaal 185 watt
als afzuiging
.
In de kleine tent komen te staan:2 keer OG#18KUSH
Bloeitijd van 9 tot 9.5 weken
Ik heb de kush zelf nog nooit gerookt maar wel de gewone og kush
deze moet het zelfde zijn maar dan met een betere opbrengst
Dit zijn zaadjes die ik gratis bij mijn bestelling heb gehad.
2 keer sour kosher
Bloeitijd van 9 weken
Ook deze wiet heb ik nog nooit gerookt maar volgens een maat moet hij geweldig zijn
Ook dit zijn zaadjes die ik gratis bij mijn bestelling heb gehad.
Ik moet er wel bij zeggen dat waar ik woon nou niet echt overdreven veel soorten wiet te krijgen zijn.
De laatste jaren komt er wel wat verandering en daarbij haal ik mijn wiet meestal bij iemand thuis en dan heb toch snel een haze soort.
In de grote tent komen
2 keer holy grail kush
bloeitijd 9 weken
Deze wiet was een jaar of 2 geleden een tijdje lang verkrijgbaar hier in de stad, ik vind hem persoonlijk een van de lekkerste wiet die ik ooit heb gerookt.
Het is een kruising tussen kosher kush en OG#18kush
2 keer strawberry banana
Bloeitijd 9 weken
Deze wiet is regelmatig hier verkrijgbaar, ze is ook altijd alweer snel uitverkocht en vrij prijzig (vind ik dan persoonlijk maar ja welke wiet is in de shop nou niet duur)
Dit is voor mijn persoonlijk misschien wel de lekkerste wiet die ik ooit heb gerookt, ik ga ook elke week een doosje halen als ze er is.
Het is een kruising tussen bubblegum en babana OG.
Maandag 15-07-2019
Ik heb acht zaadjes in kleine potjes gedaan potjes zijn gevuld met zaai en stekgrond daarna de potjes een beetje bewaterd met een mix van rhiziroots en bacto.
over elk potje een huishoudfolie gedaan.
Woensdag was de geboorte van 8 kleine meisjes
vandaag is dag 3
excuses voor de disco foto`s moet ff wennen dat de lamp zes uur eerder aan gaat als de afgelopen maanden.
Hoe zie ik mijn 2 kweekjes voor ogen?
De bedoeling is dat als de sugar punch geoogst en droog is, dat de dames gaan verhuizen naar de 11 liter potten.
Ik wil ze alle 8 een keer toppen en de dames in de kleine tent gaan als ze getopt zijn en hersteld zijn op 12/12
En de dames in de grote tent ga ik scroggen.
Ik zal in het begin om de paar daagjes wat foto`s plaatsen tot ze echt wietplantjes zijn en dan probeer ik dagelijks een update te doen.
Voor de rest nog een prettige nacht.
Comment