Goedendag mede kwekers en forum leden
Vandaag staan de resterende dames op dag 69 echte bloei.
Ik heb verleden week vrijdag de laatste strawberry banana geoogst.
De dames krijgen sinds twee weken nog alleen maar water en dat is minimaal, ik heb al rot zat gehadt.
Ik heb nog wel een hoofdtop van de sour kosher moeten omhakken ivm rot.
Vanavond of morgenavond gaat alles om, dan hebben ze 70/71 dagen bloei gehad.
ff overzicht foto
Zoals je ziet is de voeding in alle dames zo goed als op, bij de ene wat meer als bij de ander.
De holy grail vind ik een apart verhaal, ze is gewoon paars geworden en ruikt ook echt naar Berry's.
Dus ben echt benieuwd naar de smaak als ze dadelijk klaar is, ik ben nog aan het twijfelen om DNA-genetics te mailen om te vragen of dat vaker voor komt want ik kan er eigenlijk niks over vinden.
Behalve iets in het voor tekstje op google van cnnbs, maar op de site staat verder niks erover.
De holy grail
De sour koshers
OG 18 kush
Doordat de dames minimaal water krijgen, droogt de geknipte wiet snel.
Kan na 5/6 dagen al de takjes breken.
De tweede strawberry banana heeft 40 gram opgeleverd.
De eerste dame die geoogst is ook al bijna op, ze had 7 weken gebloeid en moet zeggen de smaak is echt lekker en het effect is natuurlijk niet wat het moet zijn maar niet ontevreden.
hier nog een mooi uitgehard topje strawberry banana 7 weken bloei.
Zoals al aangegeven, gaat vanavond de holy grail om en dan morgen de rest dan kan het nog mooi drogen want ik word in de eerste week van december geopereerd.
Dus dat wordt nog voorlopig geen nieuw kweekje, ik zal wel het forum regelmatig checken.
Ik zal volgende week wat foto`s plaatsen van de dames als ze geknipt zijn.
Mvg
Vandaag staan de resterende dames op dag 69 echte bloei.
Ik heb verleden week vrijdag de laatste strawberry banana geoogst.
De dames krijgen sinds twee weken nog alleen maar water en dat is minimaal, ik heb al rot zat gehadt.
Ik heb nog wel een hoofdtop van de sour kosher moeten omhakken ivm rot.
Vanavond of morgenavond gaat alles om, dan hebben ze 70/71 dagen bloei gehad.
ff overzicht foto
Zoals je ziet is de voeding in alle dames zo goed als op, bij de ene wat meer als bij de ander.
De holy grail vind ik een apart verhaal, ze is gewoon paars geworden en ruikt ook echt naar Berry's.
Dus ben echt benieuwd naar de smaak als ze dadelijk klaar is, ik ben nog aan het twijfelen om DNA-genetics te mailen om te vragen of dat vaker voor komt want ik kan er eigenlijk niks over vinden.
Behalve iets in het voor tekstje op google van cnnbs, maar op de site staat verder niks erover.
De holy grail
De sour koshers
OG 18 kush
Doordat de dames minimaal water krijgen, droogt de geknipte wiet snel.
Kan na 5/6 dagen al de takjes breken.
De tweede strawberry banana heeft 40 gram opgeleverd.
De eerste dame die geoogst is ook al bijna op, ze had 7 weken gebloeid en moet zeggen de smaak is echt lekker en het effect is natuurlijk niet wat het moet zijn maar niet ontevreden.
hier nog een mooi uitgehard topje strawberry banana 7 weken bloei.
Zoals al aangegeven, gaat vanavond de holy grail om en dan morgen de rest dan kan het nog mooi drogen want ik word in de eerste week van december geopereerd.
Dus dat wordt nog voorlopig geen nieuw kweekje, ik zal wel het forum regelmatig checken.
Ik zal volgende week wat foto`s plaatsen van de dames als ze geknipt zijn.
Mvg
Comment