Vandaag besloten om de t-neons eruit te halen en verder af te bloeien onder mijn nieuw binnen gekomen Mars TSL 2000. Wow... wat zijn mijn bladeren donker van kleur, maar even iets minderen met voeding. En wat komt daar veel licht van af zeg. Het is allebei 300W maar er zit wel duidelijk zichtbaar verschil in de lichtopbrengst. Voordeel... geen schaduwen meer in de kast. Ben benieuwd of ik morgen de lamp nog wat hoger moet hangen of dat het nu goed hangt op 30cm (fabrieksadvies). Vanavond even voordat het licht uit gaat controleren of er niets verbrand. Lamp wordt niet echt warm maar toch..
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Purple Haze + Amnesia Haze auto (PowerStrains)
Collapse
X
-
-
Rickysticky nogmaals bedankt.... de bladpunten zijn nu al verkleurd... pfff moest ook niet langer zo hangen dus. PS Zal de wateropname nu ook toenemen? Aarde ziet er nu al vrij droog uit en de potten lijken ook ruim lichter dan normaal om dit tijdstip
-
Dat kan heel goed ga maar is hardlopen bij 50graden dan verdamp je meer!
-
Ik snap dat als de temperatuur oploopt dit het geval is. Maar deze blijft gelijk of is zelfs iets lager.
-
-
-
De plantjes lijken het nieuwe zonnetje wel te waarderen. Water gaat wel ineens bijna 2 x zo hard, luchtvochtigheid liep te hoog op evenals temperatuur. Dit opgelost door verwarming in de ruimte uit te schakelen en verse koude lucht van buiten aan te voeren. Zit nog even te klooien met de juiste hoogte. Hangt nu op 40cm, mag volgens fabrikant op 30 cm maar daar worden ze nog niet gelukkig van (verbrande bladpunten in de bovenste bladeren). Dus langzaam zakken (of eigenlijk gewoon laten hangen, de planten groeien nog gestaag in de hoogte en de afjes heb ik op een doos gezet om ze op gelijke hoogte te brengen met de hazen.
IMG_2520.jpeg IMG_2524.jpeg
- Likes 1
Comment
-
Hmmm. Ik heb van alles gelezen over de trichomen. 5% zou amber moeten zijn, het gros melkachtig heb ik begrepen. Maar wat moet ik hier dan mee? Nog even laten staan?
Schermafbeelding 2019-11-07 om 10.09.35.png Schermafbeelding 2019-11-07 om 10.08.33.png Schermafbeelding 2019-11-07 om 10.07.30.png Schermafbeelding 2019-11-07 om 10.05.11.png Schermafbeelding 2019-11-07 om 10.04.40.pngAttached Files- Schermafbeelding 2019-11-07 om 10.04.40.png (733,7 KB, 135 views)
- Schermafbeelding 2019-11-07 om 10.05.11.png (824,2 KB, 133 views)
- Schermafbeelding 2019-11-07 om 10.06.22.png (519,5 KB, 130 views)
- Schermafbeelding 2019-11-07 om 10.07.30.png (540,0 KB, 130 views)
- Schermafbeelding 2019-11-07 om 10.08.33.png (479,4 KB, 132 views)
Comment
-
Mag nog wel even hoor. Hoeveel echte bloei weken heb je er nu op zitten?
Ben zelf van mening dat je beter de hoofdtop niet kan inspecteren op Trich. Verkleurd altijd sneller dan onder in zegma. Beter stuk naar onder gaan en daar kijken.sigpic
Comment
-
Even teruglezend bloeien ze nu zo'n 4-5 weken. Het zijn autoflowers die eigenlijk in 10-11 weken volgens wietzaadjes.nl klaar zouden moeten zijn. (4 augustus gezaaid, 6 augustus kopjes boven). Als ik uitga van 8 weken bloei zouden ze dus nog een week of 3-4 moeten. Op zich geweldig want ze groeien nu met de dag in omvang maar wordt onderhand wel ongeduldig na 13 weken
-
Ja.. Dat is net als dat Mark Rutte zegt dat het geweldig gaat met NL.. Ook bull Sh*t toch.. Zelfde wat ze meestal zeggen met AutoFlowers, 80% is het onzin.
Je kan idd nog zo'n 4 weken gaan wachten idd. Dus eind Nov zo? (da's wel leuk, dan is mijn ronde ook klaar )
-
Dan heb ik in theorie dus wel 2 oogstjes zeer kort na elkaar Heb tenslotte vorige week de andere al op 12-12 gezet dus ik verwacht dat die begin volgende week ook wel de eerste bloeiverschijnselen laten zien. Als ik dan het formaat van die planten vergelijk met deze en dan zie hoe hier nog toppen aan gekomen zijn terwijl ik het eigenlijk eerst heel summier vond komt dat helemaal goed...
-
-
Ok. het lijkt erop dat de eerste bloeihaartjes van de purple Hazes tevoorschijn komen. Staan nu precies een week op 12/12. Tot op heden geen storingen gehad met verlichtingsschema. O, ja de afjes dikken nu ook wat aan. Als deze idd nog 3-4 weken moeten dan ben ik heel benieuwd naar het resultaat. Misschien toch meer opbrengst dan oorspronkelijk gedacht.
Comment
-
Weer even een foto update... De topjes zwellen lekker aan. Heb vandaag bewust de onderste topjes ook gefotografeerd omdat SweetMango aangaf dat ik die beter kan inspecteren dan de bovenste. Inderdaad, hier zijn in het geheel nog geen witte trichomen te vinden, allemaal glashelder.
IMG_0843.jpg IMG_0842.jpg IMG_0837.jpg IMG_0833.jpg
Comment
-
Het is zo jammer dat die foto's hier niet tot hun recht komen. Kleur eruit, scherpte eruit en de resolutie..pfff
-
Ik moet zeggen dat sommige toppen er inderdaad geweldig uitzien. Ik begin onderhand aardig ongeduldig te worden... wil ze zo graag nu eens roken. Heb nog nooit zo lang op wiet gewacht. Als ze klaar zijn dus ruim 4 maanden
-
-
-
En... mogen ze al bijna om?? Ik kan niet wachten... denk zelf nog een weekje
IMG_2574.jpeg IMG_2573.jpeg IMG_2572.jpeg IMG_2570.jpeg
Comment
-
En even een update van de purple haze voor de liefhebbers. Kan nu wel met enige zekerheid stellen dat deze in de voorbloei staat. Circa 40 van deze topjes nu..IMG_0885.jpg
Comment
-
En wat is er aan de hand als de bladeren er zo uit gaan zien zoals in het rode kadertje? Dat zie ik met meer bladeren, eerst helemaal vol met trichomen, dan vervolgens helemaal glad van binnenuit naar buiten. Of is dat gewoon normaal?
Untitled1.jpg
Comment
-
Is dit een probleem, of veilig negeren? PS betreft blaadjes van helemaal onderaan de plant
IMG_2578.jpeg
Comment
-
-
Van de week heb ik op aanraden van iemand hier op het forum mijn grond afgedekt. Dit heb ik met radiatorfolie gedaan. Dat levert onderstaand resultaat op. Echter nu lijkt het op ik schimmelbloempjes zie op de wortels die boven de grond liggen. Alles is wel spierwit.
IMG_2585.jpeg
Comment
-
QnQ Het is dat ik heel veel van je aanneem omdat ik echt veel goede posts van je heb gelezen, maar ik vind het er toch vreemd uitzien. Ook vreemd dat de wortels zo snel boven het zand uitkomen overigens. Moeten ze toch al wel redelijk kort onder het oppervlak hebben gezeten.
-
Trichomen verkleuren nog niet heel hard
Schermafbeelding 2019-11-15 om 11.12.01.png Schermafbeelding 2019-11-15 om 11.10.32.png
Comment
Comment