Knipdag 2... Weer enkele mooi verkleurde toppen eraf gehaald. Netje begint vol te raken. Wil eigenlijk alles omhalen zodat ik de lamp voor de nieuwe ronde kan gebruiken en ik de kast kan afbreken maar de nog aanwezige toppen tonen nog niet echt klaar. Dus nog heel ff geduld opbrengen en vooral niet stressen. Zometeen even een keukenweegschaal halen want mijn huidige weegschaal gaat maar tot 100 gram en dat wordt me teveel rekenwerk. Pure gok... tot op heden 600 gram heel nat.
IMG_3095.jpeg Dit er net afgehaald
IMG_3098.jpeg restant linkerplant
IMG_3097.jpeg restant geheel
IMG_3099.jpeg restant rechterplant
IMG_3096.jpeg Zo heb ik de toppen voor nu geknipt. Ik wil eigenlijk niet teveel blad met van die mooie kristallen verwijderen dus zodra het droog is knip ik nog een keer om het laatste blad te verwijderen als knipafval. Heb natuurlijk niets aan knipafval zonder of met heel weinig kristalletjes.
IMG_3095.jpeg Dit er net afgehaald
IMG_3098.jpeg restant linkerplant
IMG_3097.jpeg restant geheel
IMG_3099.jpeg restant rechterplant
IMG_3096.jpeg Zo heb ik de toppen voor nu geknipt. Ik wil eigenlijk niet teveel blad met van die mooie kristallen verwijderen dus zodra het droog is knip ik nog een keer om het laatste blad te verwijderen als knipafval. Heb natuurlijk niets aan knipafval zonder of met heel weinig kristalletjes.
Comment