Zijn.. Zijn dat bloei haren?EE27B2B7-FE3E-44E9-A898-DCA0C30E490D.jpeg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rondje regulier ; AK-47 van Serious Seeds
Collapse
X
-
toch ng 6 over ga goed hou ze groenhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Comment
-
Trouwens, wel effe tijd voor relativering jongens!
Als je 20 wordt is er 1/20 van je leven alweer voorbij
Als je 44 wordt is er 1/44 van je leven voorbij
Nou, als ik moet kiezen weet ik het wel!!
Dus
-
Daarom ben ik geen 44 maar 2 x 22 ! Zo fit als ik mij nu voel heb ik mij al lang niet meer gevoeld !
-
Goed man!
Echt hoor, koesteren!
-
-
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
Comment
-
Komt goed, zal vanavond een foto maken. Die cal/mag van Aptus dien je 1 x per week mee te geven volgens de beschrijving, daarom zal die ook wel zo duur zijn Atami was op anders had ik die gepakt. Ik laat ze deze ronde ook gewoon gaan, zal alleen nog wat kleine plukjes weghalen die toch geen licht krijgen onderaan.
-
-
Ja ja, het leven gaat snel.. Vooral toen ik de 30 passeerde stond ik daar even bij stil
Alvast van harte gefeliciteerd en veel plezier met je feestje!
Je plantjes gaan ook mooi snel zeg
Tjah die roestbladeren.. Mooi laten zitten toch, kunnen ze er nog een beetje voeding uit trekken. Als de nieuwe groei er maar goed uitziet
Qua verwarming heb ik wel eens zitten denken. Zou het niet voldoende zijn om een warmtematje onder elke pot te hebben? De potten gaan dan ook warmte uitstralen, een beetje verkapte vorm van verwarmen, maar misschien werkt het..
Luchtvochtigheid is natuurlijk ook altijd wel een dingetje zodra de verwarming aangaat. Misschien dat je met bovenstaande manier daar wat minder last van hebt.
Een andere gedachtegang over verwarmen; een ptc element in de inlaat monteren. Je zal dan wel een actieve inlaat moeten hebben denk ik..
Comment
-
23/9
Het was een druk weekend maar vandaag heb ik lekker vrij. Heerlijk uitslapen, de kinderen naar school, tijd voor mijzelf en de vouw. Life is good
Plantjes krijgen 500 ml met een ec van 1,5. PH zat op 6.5, iets hoger gaan zitten. Eens kijken of ik de vlekken kan stoppen.
Sinds gisteren ben ik de bloei gaan tellen, er worden duidelijk pruikjes gevormd. Qua groeispurt vind ik het reuze meevallen, had best iets langer kunnen groeien nog. Ze gaan wel mooi gelijk op.
2A2E0185-78FD-4B89-B912-51ECA8E44E5B.jpeg 7B05ECB1-479E-4776-85C6-7215FE643A6F.jpeg 8984C599-E508-44F5-AFE4-7E7F10265379.jpeg
Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Gelukkige Verjaardag Amigo geniet van uw dag !!
images-1.jpeg
Dat er nog veel mooie teeltjes mogen volgen !i
Remco.
- Likes 1
Comment
-
Lijkt me toch een vrij duidelijk gevalletje fosfortekort of ben ik nou gek ?
Het zit onderaan de plant, blad verdort, krult op, begin bloei.
- Likes 1
Comment
Comment