Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde ICE van RQ

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e ronde ICE van RQ

Thnx peeps voor de reacties en tips.

@ Jona ik ben pas beginnen te voeden na week 3 groei heb daarvoor geen voeding gebruikt. Enige rede wat ik me kan bedenken wat ik anders heb gedaan deze ronde is stek aarde gebruikt.
    Als ik letterlijk vergelijk wat me NL met 4 weken was gegroeid dan zijn dit nog babys maar die had ik direct in de light mix gestopt de zaadjes.

Ik ga er idd van uit dat het goed zal komen, vind het alleen jammer dat ze zo klein zijn.
    Of ze nu nog verder zullen groeien zien we wel, de NL was nog een mooi stukje gegroeit igg^^

Ze staan vandaag iig 2 weken vollop te bloeien!

Volgende ronde zal ik geen stek aarde gebruiken en dan maar weer eens vergelijken.

We shall see what they will do

Thnx & Grtz peeps..
    Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Zo staan de plantjes er vandaag bij, 3e week volle bloei en de witte haren schieten eruit
      Dwarfie is nog een beetje achter met het schieten van de haren, ben benieuwd wat er daarvan af zal komen

Hier wat foto's
      Attached Files

Comment

wauw! zien er super uit

nice job

Comment

Gaat heel goed Paffy! Mooi om te zien. Ben heel benieuwd hoe die toppen zich verder ontwikkelen en wat eraf komt. Keep up the good work!
          Attitude is a little thing that makes a big difference.

Comment

Ik ben ook erg benieuwd. Ik vind ze erg 'mini'.
            Ik denk nog steeds dat je de ruimte niet vol krijgt, dus er is zeker nog plaats voor verbeteringen.

Nu kweekt het wel fijn op deze manier natuurlijk, je hebt lekker de ruimte, en kunt de plantjes goed in de gaten houden.
            Gemak is ook wat waard
            Ik hoop dat je dit keer over de 0.5gr/W komt.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Iedere keer dat ik naar je foto's kijk zie ik met men zesde zintuig dikke plukken verschijnen, komt wel goed denk ik dan !

Grtz Hash
              Geniet nooit met mate !

Comment

plantjes zien er goed doorvoed uit.wil je grootere planten dan moet je pot maat verhogen.25 liter of meer.pot vullen met lightmix,effe inwateren.24 uur laten staan in je tent met lamp aan.dan pot weer aanvullen tot de rand.dan kuiltje in het midden maken en zaai,en stekgrond erin.goede wortelstimulator gebruiken,en bio groei van biobizz vanaf begin week 2 gebruiken.daar zit veel stikstof in vinden ze heerlijk.ik groei ook 3 a 4 weken voor,en me bubbelgum was laatst 135 cm geworden.

Comment

Comment

op naar de gamma voor de mooie witte 45 literkuipen

Comment

Yooooo!

Qua voeding zit je goed denk ik, even aanhouden en na een weekje of 2 wat verhogen . Als je je hokje wil volkrijgen met het aantal plantjes dat je nu staan hebt en met dezelfde omstandigheden kan je eens wat hybridesoorten proberen. Met een Indica zoals je nu zit zie je dat het wel wat moeilijk is. Als je eens een 60% sativa, 40% indica gaat proberen dan zal dat er al helemaal anders uitzien zou ik durven wedden. Hangt er natuurlijk van af wat je wil roken natuurlijk

Greetzzz

Comment

Dat klopt of gwn gelijk voor sativa gaan hoef je ook niet voor te groeiien
                        gr buttcrack

Comment

Thnx Jona & Buttcrack

Dat is dus wat ze met hybride bedoelen thnx voor de uitleg dat zal ik wel de volgende ronde willen proberen een plantje met wat meer sativa voor de groei en indica voor de bloei.

Een echte sativa wil ik nog niet aan beginnen gezien de lange bloeiperiode, wellicht een optie als ik ff een goede kweekje heb neergezet

Voeding ga ik ook nog niet verhogen gezien de planten er nog mooi groen bij staan en geen tekorten laten zien, met een ongeveer 2 weken wordt het ook tijd om de booster mee te gaan geven en hopen dat de toppen dit keer niet zo luchtig worden als me vorige ronde

Ik ga nu ff wat bubble hash van ongeveer 23 gram knipafval daar volgen de foto's ook nog van.

Thnx & Grtz..

Comment

Yo Peeps,

We zijn nu inmiddels 1 week verder na de laatste foto update, vond dat het tijd werdt voor een update
                            De dames zitten nu in de 3e week volle bloei en ze beginnen al met de THC aanmaak, wat dat betreft is de ICE wel snel en beloofd dit (hopelijk) witte (kerst) planten, lol
                            Witte haren schieten eruit en de planten zien nog mooi donkergroen uit, ben benieuwd of ik ze de volledige ronde zo mooi groen kan houden

Heb trouwens een leuk kadootje van de sint gekregen omdat ik zooo lief ben geweest voor me gezin een leuk setje ICE-O-Lator bags hier de link naar het resultaat http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...nLight-Hasjies
                            Attached Files

Comment

mooie kerststerren nice alvast een gezellige kerst gewenst en een gelukkig nieuwjaar

Comment

ze zien er zeer mooi uit!

good job!

Comment

Bezig...
                                X