Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde ICE van RQ

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e ronde ICE van RQ

een vroege sativa vind je in grapefruit van female seeds,op en top sativa en in 8a9weken klaar,voor de rest gaat alles zn gangetje daar onder uw zonnebank,suc6verder

Comment

Thnx peeps voor de reacties, ik heb het idd over de blaadjes die bleker worden.
      De grotere onderin welke geel aan het worden zijn daar ben ik me van bewust dat deze door overvoeding zijn geburned.
      IMG_1355.jpgBij deze plant zie je bijv net boven het eerste grote blad dat de kleine blaadjes ook lichter beginnen te worden daar gaat het mij voornamelijk om.
      Ik durf zelf niet te zeggen of dat nou overvoeding is of toch een honger naar N/MG.

Weet wel dat ik met me groeivoeding de N tekort kan aanvullen maar MG met wat kan ik dat aanvullen eingelijk als dat het probleem is.
      Of is het verstandig de Final Solution van BAC nu al te gebruiken ipv in de 5e week bloei?

Thnx&Grtz..
      Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Last edited by heaven; 18 December 2010, 23:54.

Comment

Nee dit is geen overvoeding hoor, beetje honger.

Mg tekorten zie je vaak na enkele weken bloei. Hoe veel weken moet je nog? Als het nog 2 weken zijn dan zou ik het zo laten.

Mg zit in:
          - bitterzout
          - kieseriet
          - maerl
          - dolokalk

Hydrovoeding heeft ook altijd wat meer Mg.

Nu ga ik er even vanuit dat het Mg tekort is.

Succes
          B.

Comment

Comment

Ok good luck!

Comment

Ze zien er echt heel donkergroen uit, weet niet waarom ze voedingstekort zouden hebben :/. Wat is je concentratie van voeding atm?

Comment

Yo Jona,

Ik gebruik Hypro Terra voeding en geef 2,5ml op 1 liter afgezuurd water en heb Canna Terra als groeivoeding, ik gok zelf op een ph probleem maar goed weet niet zeker.
                  Zal vanavond ff voor de zekerheid een bodemtestje uitvoeren op allemaal.

't valt me wel op dat deze 2 voedingen beide 3 aan N hebben, zou het niet verstandiger zijn om een groeivoeding te nemen met hoger N gehalte om de buffer goed te houden of gewoon grotere potten

Grtz..

Comment

Kan me Bodemtestjes niet vinden grrr morgen ff nieuwe halen zodat ik dat wel kan uitvoeren.

Zo staan ze erbij still the same old same old
                    Ik zal wel zien wat ze nog zullen doen

Grtz..
                    Attached Files

Comment

ben zeker van da op die plantjes vette toppen gaan komen
                      heb uit uw vorig verslagje wat ideeen gekregen
                      en heb nu 2 nl staan van RQS
                      hoop ook zn beere planten te krijgen
                      ziet er goed uit!
                      veel succes verder metje kweekje
                      <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                      <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

Eerste foto, plant links onderaan (vanvoor dus) heeft toch duidelijk verbrande bladeren (=overvoeding). Weet dat je als er teveel voeding in je medium hebt zitten je wortels weinig meer kunnen opnemen en zo tekorten kunnen vertonen (heeft ook met je pH te maken). Ik zou afzwakken wat voeding betreft en eens gewoon afgezuurd water tussendoor geven ook. Kijken wat het geeft al zou ik niet te lang wachten

Comment

Thnx Darkside,

NL staat bekend om zijn grote hoofdtop zekers een aanrader!! je zult smullen ervan jammer dat de mijne zowat als op is

@JOna, thnx again man!! ik heb de EC al verlaagd ze krijgen nu 1ml op 1 ltr ipv 2,5ml en heb ze voor alle zekerheid ook BAC Final solution meegegeven.
                          Heb namelijk begrepen dat dit de overtollige voeding opneembaar maakt voor de planten.

Ze zullen de komen paar dagen alleen afgezuurd water krijgen en daarna zal ik de EC weer gaan opbouwen richting normale dosis.

Heb nog geen bodemtest kitje gevonden denk dat het wel na de feestdagen zal worden dat ik dit kan testen.

Zal de volgende ronde wel grotere potten nemen dan is me buffer ook wat hoger, of ik draai nog 1 laatste ronde hiermee en dan na de vakantie grotere potten erin.

Ik hoop wel dat ze nog te redden zijn hoop het alle beste.

Thnx again en een ieder fijne feestdagen toegewenst!

Grtz..

Comment

Bedankt eeh ,same 2 u zalig kerstfeest en happy nieuwejaar

succes met de kerstbomen !

Grtz Hash
                            Geniet nooit met mate !

Comment

Zo staan de plantjes er vandaag bij met hier en daar nog wat verkleuringen.
                              De plantjes hebben Final Solution van BAC meegekregen en een aantal waterbeurten afgezuurd water.

Vanaf vandaag denk ik eraan om de voeding met een kleine dosis te beginnen en langzamerhand opvoeren.

Overmorgen staan de plantjes 5 weken in volle bloei en ze hebben al wat bruine haren, zie ze nu wel beetje bij beetje aandikken

Volgende week zal ik starten met de booster en dan hoop ik dat ze meer zullen aandikken

Iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar!!

Thnx&Grtz..
                              Attached Files

Comment

Mooie torentjes hoor, volgende keer kun je er wel een paar meer zetten?

Grtz
                                B

Comment

Bezig...
                                X