Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde ICE van RQ

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e ronde ICE van RQ

Thnx Buizerd, volgende ronde wordt het toch eentje met meer sativa invloeden en dan zet ik er 4 mischien 5.
    Wil wat grotere plantjes namelijk

Hoop dat deze nog wel iets lekkers gaan geven

Thnx & Grtz..
    Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

nice man, de grote potten betalen zich op die kleine plantjes wel uit. klein maak wel heeel fijn.

Comment

Thnx monty, ik heb me vingers gekruist en ik wacht geduldig af.

idd klein maar fijn.

Comment

ziet er nog steets lekker uit en ze zijn al goe wit
          ze zullen zeker smaken strax
          alvast een gelukkig nieuwjaar

rustig
          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Thnx gonzo same to you man!!

Comment

Weet niet of ze al echt extra voeding zullen nodig hebben. Vind persoonlijk dat de bladeren nog heel donkergroen zien. Weet niet wat de anderen hiervan vinden?
              Ze zullen de komende week hun boost wel gaan krijgen qua topontwikkeling, niets om je zorgen over te gaan maken . En knal de volgende keer je hok maar mooi vol, dat zien we graag

Greetzzz

Comment

Thnx Jona, ik zal zo ff weer een paar foto's posten.
                2 van de 6 zijn mooi groen en de rest begind geel te trekken, ze moeten nog 1 maand staan ongeveer dus ik laat ze maar lekker zo gaan en zie wel wat ik eraf haal.

Eingelijk zou ik voor straf deze ronde opnieuw moeten doen lol maar dan met iets grotere potten en een bevochtiger

Zal ook tegen einde van de rit PH in de bodem meten want mijn vermoede blijft toch dat het daar ergens fout gaat.

Kan jij of iemand mij nog een redelijke niet te dure EC meter aanraden?? denk toch dat het verstandig is voor mij om daarmee te gaan werken gezien ik snel overvoed

Picca's zijn er met een klein uurtje zo.

Comment

ikke wel met jona eens zijn over dat ze mooi donker groen zijn en dat de boost wel kom en ben het er helemaal mee eens over een mooi vol hok

rustig
                  Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                  laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Hier de foto's
                    Attached Files

Comment

Zo staan de plantjes er vandaag bij, eentje is eergisteren geknakt doordat me pot was omgevallen nadat ik een beetje te gierig me tent in ging

Achja, is niet zo heel erg want ik heb een 1 balletje ontdekt welke uit een topje groeit daar zal ik vanavond een foto van maken.

Ze leven iig geval nog en ruiken overheerlijk op het moment, voeding krijgen ze heel weinig en dat blijf ik nog een kleine 2 weken geven daarna alleen afgezuurd water.
                      Einde nadert voor me kleine schatjes.

Hier de foto's
                      Attached Files

Comment

das spijtig man... maar zal wel helen, zie dat hij goed ondersteunt is...let's all hope...

Comment

lekkere toppen,dat knakken komt meestal trichomen productie ten goede!om zichzelf te beschermen zal de plant meer hars gaan aanmaken.
                          laat haar daarom nog een paar dagen staan ondanks ,t balletje.
                          grtz

Comment

ben wel benieuwd naar de foto van het balletje.....
                            sigpic

Comment

Thnx Dudes , ik zal alles gewoon laten staan lijkt me alleen m aar zonde om het nu nog weg te doen.
                              Heb er nog een paar ontdekt tussen een paar topjes en ze zijn allemaal al open gegaan dus deze plant zal wel zaadjes gaan opleveren of het verstandig is om te gebruiken is een 2e

Hier de foto van een van de topjes waarbij ik het goed kon zien en vastleggen.

1 ding ben ik zeker, vanaf nu zal ik alleen maar toppen

Grtz..
                              Attached Files

Comment

heb ook al eens van die kleine planten gehad maar er kwm toch 23gram per stuk af maar ze hadden wel een beetje groter moeten zijn naar 3a4weken groei bij mij zijn ze dan meestal een meter

Comment

Bezig...
                                X