Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ stevencamies, hoop dat ik ook zo een mooi gewicht mag behalen en ze moesten eingelijk wel groter zijn, echter heb ik op 3 punten blijkt gefaald tijdens de groei want ze hebben blijkbaar niet alles gegeven tijdens de groei.
Thnx Buizerd, als ik het dus goed begrijp zou een EC meter voor een aquarium ook goed zijn.
Zal het wel kopen dan zodra ikw eer wat cash heb, iig wel voor me volgende ronde.
Zo staan me plantjes er vandaag bij er zitten 2 tussen welke mooi donkergroen zijn en de rest wordt al wat lichter.
Alle plantjes hebben zelfde water gekregen wel jammer dat het bij de een wel mooi aanslaat en de andere helaas niet
De 2 donkergroene hebben de complete cyclus geen stress gehad en de overige wel weer.
Ik zie dat de trycho's naar milky toegaan nu een aantal zijn nog clear, denk dat ik zeker wel eind deze maand kan oogsten en hoop dat ze nog wel mooi zullen aandikken.
Thnx peeps vind ik leuk om te horen dat het toch iets moois is geworden ondanks dat ze zo klein zijn gebleven, ben zelf ook met stomheid geslagen had het niet verwacht dat ze toch zulke toppen zou geven.
Ben er gisteren niet thuis geweest en eingelijk 2 dagen de plantjes niet gezien en vandaag bij terugkomst lijken ze veel witter en beginnen er meer witte pistels eruit te schieten.
Ik vind het een heerlijk soortje zoals ik ze nu zie staan en dat ze ruiken.
Geur is als een echte skunk wat ik lang niet meer heb geroken aan een wietje een echte penetrerende geur is het.
Gezien dat deze niet zo groot zijn geworden heb ik me voorgenomen om ze nog een keer te kweken, ben toch echt benieuwd of ik ze juist groter kan krijgen met bhv grotere potten.
Komende week is de laatste week dat ze nog greensensation zullen krijgenen daarna op een water dieet.
Zal van de week weer ff wat foto's posten.
zo staan me schatjes erbij momenteel, dit zal laatste week worden dat ze nog staan.
Alle trycho's zijn milky waar een paar amber zijn.
Ze krijgen al geen voeding meer en moeten maar ff uitzingen met de restjes, ze zijn mooi aangedikt net niet zo dik als een 0,5 ltr flesje ze zijn wel super wit bezaaid en ruiken heerlijk.
Zal met een paar dagen weer wat foto's uppen en daarna volgt de slachting
Comment