Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nice paffy. Mooi fotowerk. Plantjes staan er vreed doorvoed op kerel. Die hebben genoeg voeding genoten. Persoonlijk zou ik langzaamaan minder gaan voeden.
En let erop dat ze niet tegen elkaar gaan leunen want dan ontstaat er snel toprot en ze gaan nog een tweede/derde/vierde bloei vertonen
Wel een deja vu gevoel als ik naar je planten kijk , heb ze jaaren lang gekweekt op Curacao
Gemiddeld gewicht per plant lag rond de 30gr , direkt op 12/12 zon licht
@Gonzo, idd nog een laatste week en dan zullen ze wel omgaan kan echt niet wachten om te tasten
@Monty & Buizerd, idd wat overvoed maar zal vanaf nu stoppen nog ff afgezuurd water en dan knipper de knip.
@Ventje, had eerder gedacht dat ze dan zouden fusen en een super top zouden worden , lol nee ik heb nog wat touw klaar liggen voor het geval ze willen omvallen van het gewicht.
Goed om te horen dat je een deja krijgt betekend dat het goed gaat voor mij , volgende run maar eens een steun net gaan aanschaffen.
@THC, Thnx man ben blij om dat te horen alleen kan ik nog lang niet tippen aan de verslagen van Sir OJ Smoke A Lot you know en witte pistels zie ik nog steeds
Al met al hoop ik wel dat ze deze week goed zullen zijn om omgelegd te worden ghehehe kan niet wachten om een volgende run te beginnen, op naar de
Sinds zaterdag staan ze op een water dieet en ik zie dat ze direct meer pistels heeft aangemaakt.
Ze zijn nog goed aan het smikkelen van alle voeding in de bodem
Gezien dit de laatste week is kan ik ze wel wat stressen voor extra thc aanmaak neem ik aan? iemand nog tips welke plantvriendelijk toegepast kunnen worden
Ze doen het super goed me schatjes, ze zijn altijd nog bezig met het maken van witte pistels.
Vandaag ff wat foto's van dichtbij kunnen nemen en na het schoonmaken van de lens waren ze toch een stuk scherper
Hierdoor heb ik amber trychos gezien op de toppen wat mij juist erg blij maakt.
Op naar de oogst zou ik zeggen....
idd,oogsten maar!ziet er uit als candy.
goed geteelde cannabis.laat m je smaken.(al zou ik zelf ,voor de smaak ze nog wat geler laten trekken)dag of 2, 3
grtz
doel niet op de pistels gonzo.pistels zal je plant heel lang blijven maken,er bestaat ook n 2 node bloei!.maar ik bedoel hoe groener de plant hoe meer voeding er inzit.ik zie graag herfst.
grtz
Ziet er goed uit paffy, vooral dat bonzay boompje ziet er geinig uit.
En ik zou nog lekker wachten met oogsten, tot je onder micro 20% amber ziet voor (meer zou ik persoonlijk niet doen, omdat je dan teveel afbraak van je THC heb)
Maar ben het wel eens met het "herfst" verhaal van markster, dan is al je voeding uit je plant en omgezet naar suikers voor je toppen.
Zal zeker de laatste loodjes gaan volgen nu met die mooie foto's.
@markster, thnx man zal zekers smaken en idd nog een paar dagen laten voor die mooie golden glow
@Gonzo, idd nog witte haren te zien zie zelfs dat ze nog dagelijks nieuwe aanmaakt maar de trycho's blijven leidend voor mij
@NF, Thnx man!! zal zekers wel lukken, ben hopelijk sneller klaar dan met me vorige ronde
@THC Dude, Dank u zeer, mini is idd grappig had de keuze laten staan of weg doen dacht van wat de hel zie wel wat ze doet die zal denk ik direct in de bubblebags gaan ghehehe
voor zo ver ik kan zien is er net nog geen 10% amber op de bovenste toppen.
Ben ook eens met het herfst verhaal maar heb teveel voeding gegeven en ben iets te lang doorgegaan, vorige ronde was ik 2 weken voor oogstdatum gestopt met voden en nu 1 week.
Aarde voelt nog vochtig genoeg en ze drinken bijna niets momenteel, morgen is laatste dag licht en daarna donker tot vrijdag of zaterdag avond en dan is het knipper de knip
Zal nog wel een paar foto's plaatsen voor de en natuurlijk na de oogst, denk dat deze ook wel mooi paars zullen worden
Comment