Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde ICE van RQ

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e ronde ICE van RQ

wanne knoeperts paffy.. als ze nu ook nog net zo roken als ze eruit zien TOP
    ik heb er vertrouwen in
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Wow paffy, wat een joekels
      Ik hoop dat mijn ice ook zulke potente toppen gaat geven

Je hebt wel nog aardig wat ruimte in je tent valt me op.
      Volgend kweekje langer voorgroeien?

Veel succes met knippen ey ben benieuwd naar de opbrengst..

Ciao TJ
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

Thnx mito en tomjonko,

Nog langer voorgroeien, lol vond 4 weken al genoeg.
        Heb blijkbaar de groei verkeerd aangepakt waardoor ze stil hebben gestaan en niet volle 100% zijn gegroeid.
        De bedoeling was om de tent vol te zetten maar had ook niet stilgestaan dat ze een die hard indica is

Heb een 1x1 tentje, volgende ronde komen er groteren potten in te staan deze zijn gekweekt in 11ltr potten en naar mijn mening te klein.
        Dus volgende ronde maar weer een poging wagen om het vol te krijgen

Ben zelf ook benieuwd wat de ice gaat doen onder TL.

Thnx peepz..
        Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

gewoon n bakje knutselen van 95cm bij 95 cm.en dan 35 tot 40 cm hoog.stuk vijver volie halen van 1m50 bij 1m50.,alle hoeken goed aan duwen en omvouwen.vol knallen met n light mix grondje.
          dan de zijkanten vastnieten en overigge afknippen.daarin zet je 6 mooie vrouwtjes .
          zonnetje erbij,en binnen 2 weken een propvolle tent.
          grtz

Comment

ik weet markster zo'n bakkie komt er idd ook.
            Ben alleen bang dat het veel werk zal worden als alles er uit moet lol maar de bakkie komt er zeker wel!!

Zie ook dat andere growers met grotere potten makkelijke de oppervlakte vol krijgen, dat is eerst mijn doel alvorens ik een bakkie zet

Heb eergisteren ff 6 liter water door de potten heen gespoeld en hoop dat het voldoende is geweest om een deel van de voeding uit de aarde te halen, weet alleen niet of het nog nut heeft .
            Vanochtend is het licht uitgegaan en blijft deze ook uit, morgen avond of zaterdag avond zullen ze geknipt worden jammie

Thnx again man!

Comment

dus dat wordt een slachting morgen bij jou
              wil echt weten hoe ze gaan stinken en plaken en nartuurlijk hoe het rook
              maar daar zullen we nog mee moeten wachten knip ze morgen

rustig
              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Yo Gonzo,

Mijn handen jeuken zo erg dat ik ze vanavond al ga knippen als ik nog energie heb

Stinken doen ze goed echt heerlijke geur met een klein tintje citrus erdoorheen en voorderest een echte wiet geur.
                Echt sticky zijn deze niet of dit te maken heeft door het kweek process weet ik niet maar me NL was vele malen plakkeriger vooral als je de toppen voelde.

Als vergelijking met me NL waren die toppen ook harder en compacter dan deze ronde, deze toppen voelen toch wat zachter aan.

Aan de geur te ruiken en de toppen te zien zou ik deze wel nog een keer willen growen om eens te zien of ik er meer uit kan halen

Als ik vanavond aan de knipper de knip ga zal ik wel ff wat foto's posten voor en na het slachten gheheheh :p

Toch wel een geslaagde oogst, niet veel maar ben wel tevreden over het eindresultaat.

Thnx & Grtz peepz....

Comment

Last edited by THC Dude; 4 February 2011, 13:28. Reden: wat vergeten

Comment

Thnx THC,

Ik zie al wel veel amber trycho's nu, 15 tot 20% ongeveer nu.
                    Gezien het licht al langer dan 24 uur uit is gaan ze dan niet flippen als ik het weer aanzet? en loop ik geen kans dat ze anders te langs staan? want ik heb alleen in het weekend de mogelijkheid te knippen

Mijn NL plakten al vanaf week 5 bloei en deze plakken gewoon niet

Gezien deze punten dat ik twijfel en het stiekum toch jammer vind dat ze zo klein zijn gebleven wil ik deze ronde zo vlug mogelijk afbreken.

Bedankt voor de tip over de pure indica, had al wel zo een vermoede gekregen na deze ronde. Wil zsm me volgende run opzetten dus deze zal ik mischien vanavond al omgooien, dan maar jammer van de taste zolang ik er maar stoned van wordt

Hopende dat ik binnen nu en 2 weken me white choco's heb voor me next run

Thnx & Grtz..

Comment

Slimme zet van je Paffy om het zo te laten als je licht al 24 uur uit was.

En dan idd de volgende ronde beter met die white choco's.

Al doende leert men.

Grtz

Comment

Thnx THC, heb ook besloten morgen te slachten dan heb ik alle tijd zodat ik ze met liefde kan knippen ipv gehaast en niet netjes.
                        Morgen dus nog wat foto's peeps.

Thnx&Grtz..

Comment

Laatste foto's voor de slachting ghehehe whohoo.
                          Nog wat laatste mooie foto's van me ICE plantjes, kon het niet laten om me cameratije eens volledig te testen.

Kijk smakelijk, lol

Thnx & Grtz peepz...
                          Attached Files

Comment

knap gedaan kort

Comment

Succes met het oogsten drogen en knippen, en jah roken he mooi gedaan paffy.

Comment

Leuk verslag ! mooie planten !

Comment

Bezig...
                                X