Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde ICE van RQ

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e ronde ICE van RQ

hoe gaat het met het knipen ben benieuwt
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

dat word een lekker rokertje

laat hem smaken

gtrz

Comment

mooie toppen vooral die 1 na laatste.dat is er 1 uit de boekjes!!!
        mooie trichs.wedden dat t n heerlijk wietje word?althans ik gun m je van harte.laat m je smaken.nice job,grtz

Comment

Thnx Peepz, heb al een kleine tester op me hardeschijf gelegd :p voor de gierigheid gheheh
          Alles is nu geknipt was best snel klaar met het knippen, zat veel fluf tussen maar toch ook zware compacte toppen. Vraag me zelf nu echt af wat ze hadden geleverd als ze groter waren geweest ghehehe.
          Ook wat knipafval overgehouden maar daar zit ook grootblad tussen waarop thc te zien was dit gaat direct in me bubblebags zodra mooi droog is

Een piepklein bolletje schaarhash wat in 1 hijs weg was, had het voorin een J gedaan dat kleine stukje kwam wel lekker hard aan
          Moet wel eerlijk zeggen dat het een plakkertje is hoor, dacht zelf dat ze niet echt plakte maar heb me wel goed vergist

De fruity met een klein beetje citrus geur is omgegaan naar een jonge verse wiet geur na het knippen, hoop dat die wel weer een beetje terug komt.

Ze zullen nu + - 14 dagen drogen althans ik probeer zo lang mogelijk er over te doen, temp in de tent is 19,4 graden en lv rond de 30%

@markster Thnx Dude, dat is die ene met die omgevallen top die heeft ook het meeste trychos en ook meeste wiet als ik me niet vergis gegeven :p (Foto 4)

Hieronder de foto van de totale oogst, elke verdieping heeft de oogst van 1 plantje 6 verdiepingen 6 plantjes , de laatste foto is de mini plant

Tot wanneer ze droog zijn zal er een eind update volgen met eindgewicht, ik zal niets snoepen tijdens het droogproces ghehehe

Thnx & Grtz peepz..
          Attached Files
          Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

fluffie of nie zie er vanaf deze kant goe uit man zeker de wat grotere topen dat zal geen slecht rokertje worden
            nettjes hoor op naar de volgende

rustig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paffy View Post
              Thnx Peepz, heb al een kleine tester op me hardeschijf gelegd :p voor de gierigheid gheheh

Tot wanneer ze droog zijn zal er een eind update volgen met eindgewicht, ik zal niets snoepen tijdens het droogproces ghehehe

Thnx & Grtz peepz..
              Hahaha en jij vertrouwd je zelf ?

Meestal gaat er na 4 dagen toch een topje op de verwarming , bij mij !!!

jammer dat ze niet tot volledig onwikkeling kwamen maar dat mag pret niet drukken
              Injoy the smoke

Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Ziet er lekker uit Paffy, laat het je smaken jongen.

en netjes geknipt moet ik zeggen.

GRtz

Comment

Paffie kan bijna roken!!
                  Hoeveel weken 12/12 hebben ze nu uiteindelijk gehad?

Ciao TJ
                  "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

Netjes gedaan Paff, dat ze maar mogen smaken!

GreetZ
                    sigpic

Comment

Thnx peepz heb genoten en weer geleerd van deze ronde ben blij dat het achter de rug.

@Gonzo thnx man kan wel wat verwachten gezien de smell dat er van af kwam ff curen en dan weet ik het

@Ventje, ghehehe ik wel dit keer ik blijf ervan af behalve de tester dan eey idd jammer dat ze niet volledig zijn ontwikkeld maar goed een rematch komt zeker Thnx.

@Thnx THC alles met de schaar geknipt zit er wel aan te denken om een trimmer aan te schaffen zo'n tumble maar goed toekomst plannen eey

@tomjonko, aahyeah bijna paffie paffie lol, ze hebben in totaal 10 weken 4 dagen bloei gestaan had het zeker nog wel een week langer kunnen laten dan zou ze een echte bankplakker worden met veel amber voor de rematch dan maar

@ NF thnx man, voor me 2e run ben ik ook zeer te vreden zal zekers wel smaken.

Nou hopen dat de 2 weken zsm voorbij zijn en dat ik me hokkie kan cleanen en next round kan beginnen, kan niet wachten

Thnx again voor alle tips and tricks, en het meekijken peepz!!

out

Comment

well done paffy! ziet er zeker niet slecht uit

hoeveel dagen heb je nu uiteindelijk gespoeld?

kben zeer benieuwd naar je rookverslagje (dan weet ik wat ik kan verwachten he )

weet je al welke plantjes je volgende keer gaat growen?

enjoy m8

Comment

Thnx Dude, ben er ook wel te vreden mee, heb niet geod gespoeld deze ronde ongeveer 5 dagen als je het zo opteld.

Heb wel 1x 6 liter water door de potten heen gejaagd of dat heeft geholpen weet ik niet.

Heb al wel een kleine tester mogen tasten, heerlijk wietje net als white choco een apparte smaak, deze heeft wat meer weg van een lavendel smaak als je het mij vraagt maar goed of dat de daadwerkelijke smaak wordt weet ik nog niet en zullen we moeten afwachten tot dat ze goed zijn gecured.

Ik heb er de vertrouwen in dat het een heerlijke wietje wordt hopelijk met een energieke high icm een body stoned dan ben ik volledig te vreden.

Volgende ronde houd ik nog op een verassing, heb het al een aantal keer genoemd mocht je het gemist hebben dan zal het een suprise worden als het doorgaat

Grtz..

Comment

Yo Peeps,

ICE is al droog, takken knakken mooi en is knisperend droog brokkeld tevens ook mooi niet te fijn.
                            Is een lekkere sticky wietje geworden wat nog ff goed zal moeten curen voordat ik een rookverslag kan plaatsen
                            Denk dat het wel over een maandje goed is
                            het heeft nu al een lekkere smaak maar daar later meer over.

Opbrengst valt me zwaar tegen 63.5 gram van alle planten maar de kwaliteit is weer uitmuntend!

Hier een paar fotos van een van de mooiste toppen en de potten met de stash

Ben tevreden over het resultaat en heb weer het eea bijgeleerd, eerst ff hokkie schoonmaken en dan op naar de volgende run

Peepzz...
                            Attached Files

Comment

laat hem smaaken man de groote top gewoon blaad je rond en de fik in en paffen maar hihihihi

Comment

ja de op brenst is wat mager maar het mag er zijn ziet er zeer lekker uit
                                rook ze maar nie te veel

Comment

Bezig...
                                X