Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
mooie toppen vooral die 1 na laatste.dat is er 1 uit de boekjes!!!
mooie trichs.wedden dat t n heerlijk wietje word?althans ik gun m je van harte.laat m je smaken.nice job,grtz
Thnx Peepz, heb al een kleine tester op me hardeschijf gelegd :p voor de gierigheid gheheh
Alles is nu geknipt was best snel klaar met het knippen, zat veel fluf tussen maar toch ook zware compacte toppen. Vraag me zelf nu echt af wat ze hadden geleverd als ze groter waren geweest ghehehe.
Ook wat knipafval overgehouden maar daar zit ook grootblad tussen waarop thc te zien was dit gaat direct in me bubblebags zodra mooi droog is
Een piepklein bolletje schaarhash wat in 1 hijs weg was, had het voorin een J gedaan dat kleine stukje kwam wel lekker hard aan
Moet wel eerlijk zeggen dat het een plakkertje is hoor, dacht zelf dat ze niet echt plakte maar heb me wel goed vergist
De fruity met een klein beetje citrus geur is omgegaan naar een jonge verse wiet geur na het knippen, hoop dat die wel weer een beetje terug komt.
Ze zullen nu + - 14 dagen drogen althans ik probeer zo lang mogelijk er over te doen, temp in de tent is 19,4 graden en lv rond de 30%
@markster Thnx Dude, dat is die ene met die omgevallen top die heeft ook het meeste trychos en ook meeste wiet als ik me niet vergis gegeven :p (Foto 4)
Hieronder de foto van de totale oogst, elke verdieping heeft de oogst van 1 plantje 6 verdiepingen 6 plantjes , de laatste foto is de mini plant
Tot wanneer ze droog zijn zal er een eind update volgen met eindgewicht, ik zal niets snoepen tijdens het droogproces ghehehe
Thnx peepz heb genoten en weer geleerd van deze ronde ben blij dat het achter de rug.
@Gonzo thnx man kan wel wat verwachten gezien de smell dat er van af kwam ff curen en dan weet ik het
@Ventje, ghehehe ik wel dit keer ik blijf ervan af behalve de tester dan eey idd jammer dat ze niet volledig zijn ontwikkeld maar goed een rematch komt zeker Thnx.
@Thnx THC alles met de schaar geknipt zit er wel aan te denken om een trimmer aan te schaffen zo'n tumble maar goed toekomst plannen eey
@tomjonko, aahyeah bijna paffie paffie lol, ze hebben in totaal 10 weken 4 dagen bloei gestaan had het zeker nog wel een week langer kunnen laten dan zou ze een echte bankplakker worden met veel amber voor de rematch dan maar
@ NF thnx man, voor me 2e run ben ik ook zeer te vreden zal zekers wel smaken.
Nou hopen dat de 2 weken zsm voorbij zijn en dat ik me hokkie kan cleanen en next round kan beginnen, kan niet wachten
Thnx again voor alle tips and tricks, en het meekijken peepz!!
Thnx Dude, ben er ook wel te vreden mee, heb niet geod gespoeld deze ronde ongeveer 5 dagen als je het zo opteld.
Heb wel 1x 6 liter water door de potten heen gejaagd of dat heeft geholpen weet ik niet.
Heb al wel een kleine tester mogen tasten, heerlijk wietje net als white choco een apparte smaak, deze heeft wat meer weg van een lavendel smaak als je het mij vraagt maar goed of dat de daadwerkelijke smaak wordt weet ik nog niet en zullen we moeten afwachten tot dat ze goed zijn gecured.
Ik heb er de vertrouwen in dat het een heerlijke wietje wordt hopelijk met een energieke high icm een body stoned dan ben ik volledig te vreden.
Volgende ronde houd ik nog op een verassing, heb het al een aantal keer genoemd mocht je het gemist hebben dan zal het een suprise worden als het doorgaat
ICE is al droog, takken knakken mooi en is knisperend droog brokkeld tevens ook mooi niet te fijn.
Is een lekkere sticky wietje geworden wat nog ff goed zal moeten curen voordat ik een rookverslag kan plaatsen
Denk dat het wel over een maandje goed is
het heeft nu al een lekkere smaak maar daar later meer over.
Opbrengst valt me zwaar tegen 63.5 gram van alle planten maar de kwaliteit is weer uitmuntend!
Hier een paar fotos van een van de mooiste toppen en de potten met de stash
Ben tevreden over het resultaat en heb weer het eea bijgeleerd, eerst ff hokkie schoonmaken en dan op naar de volgende run
Comment