Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LED 3X HLG 100V2 5x Haze Berry & 4x Special Queen 1 (eerste kweek)
het licht voorbij je potten doet vrijwel niets meer.
Ze zullen een hoek van 90a120graden ofzo hebben, dus als je ze goed dicht op elkaar hebt is het beter.
dit geld niet waneer je je de tent vol hebt staan!!!!
dan zo goed mogelijk spreiden.
nu probeer je zo veel mogelijk licht op die kleinere plek te krijgen..
hier ben ik weer met men verslagje QnQ vorige week vrijdag wat getopt op de manier hoe je het had uitgelegt
ook de aanpassingen ivm met electriciteit heb ik eindeljk kunnen aanpakken heb nameljk vandaag tenje wat verschoven om wat meet plaats te hebben als ze nu woensdag op 12/12 ga zetten
vandaag ook 4de led en nog een clipfan extra bijbesteld !!!
zo staan ze er momenteel bij net net water gekregen met voeding zoals elke maandag ! IMG_20190909_202549-2.jpg
hier nog een foto'tje van (de kleine ) ik vind het persoonlijk het coolste platnje van de groep op foto hierboven is det de 1ste op de 2derij van links!
hier even een zijaanzichtje
vandaag dagje verlof genomen om alles wat te verbeteren in de kamer !!
ik kreeg een hogere luchtvochtigheid rond de 60 %
ik vermoed deels : omdat de planten groeien en ook was er heel de dag regen ...
met dat ik de uitlaat (afvoer) gwn door de velux had hangen en mijn ruit open word het in de kamer natuurlijk ook vochtiger
enje de inlaat komt gwn van de zelfde kamer komt ...
ook de afzuig stond nog maar op eerste volume (heb 2 standen) vandaag dus op stand 2 gezet !
meteen een nieuwe afvoerslang ( geisoleerd 150 ) !
ook heb ik iets proberen in elkaar knutselen voor de velux zo kan niemand de afvoer zien via het straat maar kan ik toch meeste buiten houden hoop ik ?? !
achter het karton heb ik isolatie gespannen (10CM) tussen de velux en daar lange vijzen ingezet en zo verder de zijkanten hier en daar bevestigd ( huurhuis vandaar)
ik had ervoor zo iets van een 46 DB ( via APP smartphone )
en erna nog eens gemeten en nu meet ik 41 DB tevreden van het resultaat !
zo staan ze er nu bij ... ik denk dat ik morgen nog wat aanpassingen ga doen ... ivm met de lampen op juiste plaats te hangen enz
zoals jullie kunne zien heb ik maar 2 boven stangen bij de tent gekregen en vind dit versoonlijk niet zo handig en niet op mijn gemak dus morgen
wat verstevigen hier en daar !!
heb momenteel 2 inlaten vanonder 1 van 150 en andere links is van 125 overschotje van airco die ik nog had liggen ...
heb ook de helft van de onderkant opengezet aan achterzijde ..
Nice mc guyver werk aan de velux
Voor de beste plaatsing van je lampen haal je best een luxmeter,kan je zelf bepalen hoe je ze liefst plaatst.De tent versterken kan nooit geen kwaadMoest de luchtvochtigheid niet beter gaan op stand 2 van je afzuiger dan zou ik overwegen om een ontvochtiger aan te schaffen.
Ze zien er mooi uit!
Comment