Beste growers,
Ik heb na 16jaar hps kweken de natrium lamp ingeruild voor led,namelijk de al mighty hlg 550 v2 3500kelvin.Bij deze start mijn eerste kweek volledig met led.Daarom ben ik hier een topic begonnen,ik kan alle hulp gebruiken want led kweken is toch wat anders als hps
Opstelling:
tent 150X 150 X 2OO
led 1x HLG 550 v2 3500kelvin ,480-500 Watts met lichtdimmer!
filter can -lite
afzuiger met thermostaat en sneheidsregelaar
circulatie luchtfan rvs 45cm diameter met 3standen
grond plagron Lightmix verijkt met mega worm en mykos
potten: 11 liter met onderzetters apart
hygro/temp meter met sonde
ph meter
voeding eigen voeding van wormencompostbak
soortjes
De dames hebben 4 weken groei gehad van 200w led van de hlg.Ze hebben vandaag eerste maal voeding gehad.Morgen krijgt elke pot ook mestpieren.Vandaag word de klok ook naar 12/12 gezet☝ lamp gedimd op 345watt.
Hieronder een foto van dag 1
Alle vragen en adviezen zijn welkom!!
Shoot me!Niet letterlijk dan aub
Peace
Ik heb na 16jaar hps kweken de natrium lamp ingeruild voor led,namelijk de al mighty hlg 550 v2 3500kelvin.Bij deze start mijn eerste kweek volledig met led.Daarom ben ik hier een topic begonnen,ik kan alle hulp gebruiken want led kweken is toch wat anders als hps
Opstelling:
tent 150X 150 X 2OO
led 1x HLG 550 v2 3500kelvin ,480-500 Watts met lichtdimmer!
filter can -lite
afzuiger met thermostaat en sneheidsregelaar
circulatie luchtfan rvs 45cm diameter met 3standen
grond plagron Lightmix verijkt met mega worm en mykos
potten: 11 liter met onderzetters apart
hygro/temp meter met sonde
ph meter
voeding eigen voeding van wormencompostbak
soortjes
-1xcookies kush (barneys farm)
-1xtriple cheese (barneys farm)
-1xgelato (kera)
. -1xchoco haze (royal queen)
. -2xbubba kush (humboldt)
. -1xblueberry cheese (big budha)
-5x supercheese (fso)
Waarom zoveel verschillende soorten zal je waarschijnlijk denken? Mijn oud zaad moest maar eens opgebruikt wordenWaarom de dames zo kort bijeen staan?Omdat de lamp momenteel gedimd is op 345watt.Ik voer het wattage geleidelijk aan tot de 3 a 4 week op het maximum van 500watt(equivalent van 1000watt hps )
-1xtriple cheese (barneys farm)
-1xgelato (kera)
. -1xchoco haze (royal queen)
. -2xbubba kush (humboldt)
. -1xblueberry cheese (big budha)
-5x supercheese (fso)
Waarom zoveel verschillende soorten zal je waarschijnlijk denken? Mijn oud zaad moest maar eens opgebruikt wordenWaarom de dames zo kort bijeen staan?Omdat de lamp momenteel gedimd is op 345watt.Ik voer het wattage geleidelijk aan tot de 3 a 4 week op het maximum van 500watt(equivalent van 1000watt hps )
De dames hebben 4 weken groei gehad van 200w led van de hlg.Ze hebben vandaag eerste maal voeding gehad.Morgen krijgt elke pot ook mestpieren.Vandaag word de klok ook naar 12/12 gezet☝ lamp gedimd op 345watt.
Hieronder een foto van dag 1
Alle vragen en adviezen zijn welkom!!
Shoot me!Niet letterlijk dan aub
Peace
Comment