Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
-= Remco's tweede poging sativa's Edition - Vrijdag 13/09/2019 =-
Mooi verslagske, en -keiblij voor u- farm joekels bij precies.... zou al supercontent zijn als k daar den helft van draai.... geniet er dubbel en dik van !!! Moeste s ene tekortkome om te pokeren mag je altijd iets laten weten,
kom met veel plezier jullie chipkes afritsen
en als die brain damage klaargeraakt, da wil ik best wel s proeven precies, dan zal ik mijn eerste brouwsel ook wel s laten checken
1. Blue Forest Berry heeft een eind gewicht van 50 gram per
plant opgebracht X 2 = 100 droge grammetjes !!!
2. Cinderella 99 Heeft iets meer dan 60 gram per plant opgebracht
X2 = 120 gram !!!
3. Critical + gaat over de 65 gram per plant X2 = 130 droge grammetjes !!!
Totaal iets meer dan 350 gram heeft deze ronde opgebracht , heb wel
al een hele week aan't proeven geweest van welk martiaal ik in huis heb ,
dus daar gaan ook nog wel wat grammetjes bij geweest zijn voor
het eind gewicht !!!
Maar ik hou het op 350 gram , is wel een pak minder dan mijn
vorige teeltjes maar ik ben toch nog tevreden van het eind gewicht
ik had zelfs minder gedacht dat er van af zou komen !!!!!!!
Bedankt daar doen we het tenslotte voor , ons voorzien van eigen rook materiaal !!
En inderdaad een tijdje geleden wou ik alles uitruimen om opnieuw te starten !!
Ben al blij dat QnQ er was , dien me terug met beide voeten op de grond heeft gebracht !!
Zou echt wel stom geweest zijn , ik ook altijd met mijn inclusief gedrag !!!!
ik moet het met minder stellen laatste teeltje 84 gram afgehaald wel terug die beesten gehad grrr en 3 planten die niet hebben willen bloeien zo had maar 9 plantjes over en moet toe komen tot deze klaar is vorige keer had ik 201 gr kwam ik al met moeite 3 maand toe nu moet ik nog extra kalm houden grrrr..... wel intressante zaden gezien om zamnesia auto's die in 6 a 7 weken klaar zijn van zaad tot einde
dat trekt ff mijn aandacht als het zo snel kon gaan .... eerste 3 staan ook in voorbloei bij mij en laatste gisteren toe gevoegd aan de kast heb er nu 15 staat mooi vol had plats voor 16 maja die 1 terug niet uitgekomen heb er nu 27 ontkiemd om 15 planten te hebben amai klote zaden hoop dat er nu serieus wat aankomt om dat goed te maken
Comment