hier is de link) en die zou ik omdopen tot een verslag eens de kweek was begonnen. Maar die topic werd zo lang dat het niet verstandig is om die nog verder te gaan gebruiken voor een verslag. Als mensen de eerste pagina moeten gaan zoeken van toen de kweek echt begon, zijn ze wel even bezig
Daarom dus deze nieuwe topic, gericht naar deze kweek. Wie wil weten welke voorbereidingen er aan vooraf gingen kan gerust nalezen via deze link.
Het is "back to the future" omdat ik voor het eerst sinds vele jaren weer binnen zal kweken en voor het eerst onder een hedendaagse LED lamp.
Hier zijn de gegevens:
Tent: 120x120x200
Lampen: 2x Mars-Hydro Eco 600W (220W trekkend elk, 440W samen)
Grond: Plagron Light-Mix
Voeding: Plagron Terra lijn + additieven
Planten: 3x Amnesia Haze van RQS en 1x Golden Haze van Devil's Harvest.
Potten: 18L
Planning: 4 weken groei en ik verwacht tot zeker 12 weken bloei.
Bloeitijd volgens de zaadbank: (of dit zal kloppen, valt nog te zien)
- Amnesia: 10 tot 11 weken (70 tot 77 dagen)
- Golden Haze: 9 weken (65 dagen)
Ik had deze zaden nog liggen en lijken me uitstekend voor deze eerste run, eens zien hoeveel er nog zullen kiemen...
We zijn officieel gestart!
IMG_2090.jpg
Groentjes!
Daarom dus deze nieuwe topic, gericht naar deze kweek. Wie wil weten welke voorbereidingen er aan vooraf gingen kan gerust nalezen via deze link.
Het is "back to the future" omdat ik voor het eerst sinds vele jaren weer binnen zal kweken en voor het eerst onder een hedendaagse LED lamp.
Hier zijn de gegevens:
Tent: 120x120x200
Lampen: 2x Mars-Hydro Eco 600W (220W trekkend elk, 440W samen)
Grond: Plagron Light-Mix
Voeding: Plagron Terra lijn + additieven
Planten: 3x Amnesia Haze van RQS en 1x Golden Haze van Devil's Harvest.
Potten: 18L
Planning: 4 weken groei en ik verwacht tot zeker 12 weken bloei.
Bloeitijd volgens de zaadbank: (of dit zal kloppen, valt nog te zien)
- Amnesia: 10 tot 11 weken (70 tot 77 dagen)
- Golden Haze: 9 weken (65 dagen)
Ik had deze zaden nog liggen en lijken me uitstekend voor deze eerste run, eens zien hoeveel er nog zullen kiemen...
We zijn officieel gestart!
IMG_2090.jpg
Groentjes!
Comment