UPDATE: De fotomodellen voelen zicht lekker in hun vel
Vandaag heb ik eens een poging gedaan om wat betere foto's te nemen. Ik weet het, ik ben geen goede fotograaf, maar 't is toch al beter als voorheen.
Het wordt tijd dat ik eens mijn camera vanonder het stof haal i.p.v. te blijven knoeien met mijn mobieltje
Verder is er eigenlijk niet zoveel bijzonders te melden. We kennen het allemaal: wachten
Miss Amnesia Haze, ondertussen aan het bekomen van haar natte voeten. De blaadjes worden al wat mooier opgericht
IMG_2300.jpg
D'r zus Amnesia Haze staat ook goed op de foto
IMG_2303.jpg
Mevrouw Royal Domina reikt naar boven en wil duidelijk groeien
IMG_2304.jpg
En Lady Critical XXL is aan een inhaalbeweging bezig, dat belooft!
IMG_2306.jpg
Voorlopig krijgen ze nog niets te drinken, misschien morgen of overmorgen, als ze braaf zijn.
En dat allemaal terwijl hun verre nichten in de tuin mooi buds aan het vormen zijn
IMG_2285.jpg
IMG_2286.jpg
IMG_2287.jpg
IMG_2288.jpg
Groentjes!
Vandaag heb ik eens een poging gedaan om wat betere foto's te nemen. Ik weet het, ik ben geen goede fotograaf, maar 't is toch al beter als voorheen.
Het wordt tijd dat ik eens mijn camera vanonder het stof haal i.p.v. te blijven knoeien met mijn mobieltje
Verder is er eigenlijk niet zoveel bijzonders te melden. We kennen het allemaal: wachten
Miss Amnesia Haze, ondertussen aan het bekomen van haar natte voeten. De blaadjes worden al wat mooier opgericht
IMG_2300.jpg
D'r zus Amnesia Haze staat ook goed op de foto
IMG_2303.jpg
Mevrouw Royal Domina reikt naar boven en wil duidelijk groeien
IMG_2304.jpg
En Lady Critical XXL is aan een inhaalbeweging bezig, dat belooft!
IMG_2306.jpg
Voorlopig krijgen ze nog niets te drinken, misschien morgen of overmorgen, als ze braaf zijn.
En dat allemaal terwijl hun verre nichten in de tuin mooi buds aan het vormen zijn
IMG_2285.jpg
IMG_2286.jpg
IMG_2287.jpg
IMG_2288.jpg
Groentjes!
Comment