Na wat lezen en bij de planten kijken weet ik zeker dat het overvoeding van de hazen is. De andere haze plant heeft 2 klein beetje verbrande bladranden. Een ander signaal. Deze planten zet ik dan ook even zoals al was voorgesteld op 3ml bloei voeding per dag.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De race naar resultaat met een minimaal budget
Collapse
X
-
Goedemorgen!
Daar zijn we weer. Zojuist de plantjes water gegeven.
20191113_083833.jpg
Aangezien er gisteren een stikstof overschot gespot is bij deze plant: (Omkrullende bladeren) (Thanks mensen voor het spotten!)
20191113_083903.jpg
En de andere haze ook een aantal beginnende verbrande punten heeft.
Heb ik de beide hazen vandaag op advies 3ml bloeivoeding gegeven.
De Skunk planten lijken nergens last van te hebben dus heb ik ze de gebruikelijke 5ml bloeivoeding gegeven.
Hopelijk trekken de punten snel weer recht. (Of wordt het in elk geval niet erger)
De hazen zijn dus een beetje ziekjes. De Skunk planten doen het uitstekend.
Hopelijk zijn ze snel weer allemaal beter!
Een fijne dag!
- Likes 1
Comment
-
Hier dan de foto's van de brandplekken op de Skunk plant.
Het zijn voor wat ik heb gezien alleen deze bladeren. Volgens mij is het een voedingsoverschot maar mocht het anders zijn dan hoor ik het graag.
Bedankt voor het meedenken @Rreppellsteeltjam !
20191113_181954.jpg
20191113_182002.jpg
Comment
-
Goedemorgen!
20191114_084232.jpg
Gisteren bij het verstellen van de lampen viel me al op dat de kleine Skunk plant (de plant met verbrande plekken) erg zwaar was. Ik heb haar vandaag geen water gegeven. De plant staat op een plek waar ik niet goed bij kan om haar op te tillen. Wellicht dat ik haar de afgelopen tijd wel ietsie pietsie te veel water heb gegeven. Dit ga ik in de gaten houden.
Verder de overige planten gevoed. 3ml voor de haze. Per ongeluk 5ml aan de haze zonder omgevouwen bladpunten. Ik wilde haar ook 3ml geven maar ik was nog niet goed wakker. Morgen weer.
De grote planten vooraan heb ik de gebruikelijke 5ml bloeivoeding gegeven.
Een fijne dag gewenst!
Comment
-
Goedemorgen!
20191115_070122.jpg
Ze doen het nog!
Eergisteren tijdens het verstellen van de hoogte van de planten kwam ik er al achter dat de kleine Skunk (met dikke top) behoorlijk zwaar was. Omdat ze achteraan in de hoek staat kon ik er niet goed bij met optillen en is ze veel te nat komen te staan. Ze heeft gisteren al geen water gekregen en vandaag hoeft ze nog steeds niet. Wellicht dat de brandplekken op de bladeren ook door het nat staan kunnen komen. (Dat heb ik ergens gelezen)
Ik denk dat ik er op tijd bij ben dit keer. Maar deze plant krijgt even speciale aandacht qua water:
20191115_070215.jpg
De top begint al lekker te zwellen!
Kan niet wachten totdat ze om gaat. Nog een paar weekjes wachten! Zin in!
Verder gaan we goed! Planten zien er goed uit.
Beide hazen weer 3ml en grote planten 5ml bloeivoeding gegeven.
Fijne dag gewenst!
Comment
-
Ziet er allemaal goed uit!
De kleine roestvlekken lijken op een calcium probleem. Calcium licht vaak aan de transpiratie van de plant. Dus dat kan voortkomen uit een te lage temperatuur/te hoge LV, maar ook aan een blokkade door een overschot van andere voedingselementen. Zolang het bij dat ene blad blijft en niet erger wordt zou ik me niet druk maken. Je geeft al wat minder voeding, dus ik vermoed dat het helemaal goed komt.
Comment
-
Goedemorgen!
Het is weekend!
Deze week vier halve dagen weten te werken! Dan wel therapeutisch maar het gaat de goede kant op met mij!
Zo genoeg over mij. De planten:
20191116_081725.jpg
20191116_081802.jpg
Dikke Skunk top!
Ik vernam vanmorgen iets van een nieuwe user: Autoflowers kun je in etappes oogsten? Voordat ik deze plant aan gort snij zou ik daar wel eens andere meningen over willen horen! Want het zou me wel goed uitkomen om deze week eens een topje van eigen kweek te proeven. Mocht het afgeraden worden laat ik ze staan. Ik wil een mooi kweekresultaat niet verstoren door op het laatst weer een rare frats uit te halen!
Ik hoor het graag!
Een hele fijne dag gewenst. Geniet van deze zaterdag!
Tijd voor een liedje en een .
Comment
-
Eventueel .... ik heb vier dames staan en ga het met 1 van hen wel proberen. Voorzichtig, niet aan gort snijden dus. Ik zie het eerder als een laat toppen.
in principe zou de vrijgekomen energie dan de ‘mindere’ toppen ten goede komen.Ik zal op m’n eigen topic laten weten hoe het verliep.
Mooie planten ook. Volgens mijn onervaren en bescheiden mening zou je je best ook eens inlezen in het thema ‘dieven’ voor je aan de volgende ronde begint. Moet voorzichtig bij autoflowers maar zou zinvol zijn, en ook weer meer energie naar de toppen dirigeren, en dat is wat je wilt.Last edited by kelderkastje; 16 November 2019, 10:23.
Comment
-
De USB microscoop van een 10tje is binnen!
Net al een foto gemaakt. Nog enkel clear trichomen (geen amber in elk geval). Was wel te verwachten. Nog lang niet oogsten dus!
Sat Nov 16 12-19-11.jpg
Comment
-
Ziet er goed uit man.
dat gaat smakenThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
Comment
-
Goedemorgen!
Daar zijn we weer!
Erg vroeg dit keer voor een zondag. Maar ik had iets leuks gisteren. De USB microscoop van een 10tje is binnen! Daar heb ik dus eens even lekker mee gespeeld. Zoals eerder hier in het topic heb ik eerst de microscoop zo in de top gedrukt, maar dat gaf een wat wazige foto. Dus heb ik nu even een suikerblaadje van de top geplukt. Een stuk duidelijker dit:
Sun Nov 17 05-48-14.jpg
Zojuist ben ik ook eens coffeeshop wiet gaan bekijken en ik ben denk ik wel een beetje geschrokken. Ik denk haarlak of zoiets dergelijks te zien.
Sensi Star
cof_sensi.jpg
Amnesia Haze
cof_haze.jpg
Skunk
cof_skunk.jpg
Vooral bij de haze is het goed te zien. Ik heb zoiets nog bij geen enkele microscoop foto gezien. Er lijken draden tussen de trichomen te zitten. Misschien dat iemand daar een verklaring voor heeft maar het lijkt mij behoorlijk op haarlak of zoiets. Nog een paar weekjes naar deze schrale toko voordat ik eindelijk zelf kan oogsten.
Voor de mensen die zich afvragen waar ik deze microscoop vandaan heb, hier: https://nl.aliexpress.com/item/32826...4bb03dc0693188
Dan komt nu het belangrijkste in dit topic. De plantjes!
20191117_063240.jpg
Alle plantjes weer bloeivoeding gegeven. Grote planten 5ml, hazen 3ml.
Lekkere top!
20191117_063312.jpg
Verder nog een triest bericht: We zijn OudHollander kwijt. Hij is al anderhalve week niet meer op het forum geweest na weken lang dagelijks aanwezig te zijn. Vakantie lijkt me ook stug als je een kweek opstart. Iemand enig idee waar hij vandaan kwam en hoe strafbaar wiet kweken daar is? (Wellicht zit hij te brommen as we speak) Of brand gehad. Dat kan ook nog. En ik heb dezelfde lampen als hij heeft.
Hopelijk komt hij snel weer terug!
Een fijne dag gewenst!
Comment
Comment