Goed bezig, groene vingers heb je wel als ik de foto zo bekijk.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De Scrog van Takketoelli; 1 tent, 1 lamp, 1 plant.....
Collapse
X
-
-
Dat is een wietblad dat op mijn hand ligt Flip, zo lijken mijn vingers groen ja!
Hehehe
De groei en de eerste helft bloei gaan altijd super. De dames zien er gezond uit, groeien goed... niks aan de hand.
Maar toch moet het in deze periode zijn dat er iets niet oke is waardoor de problemen in de tweede helft bloei ontstaan, erg frustie dit...
Deze dames is wel erg gezond tot nu toe, dus langzaam ben ik steeds beter bezig. Daar ga ik in ieder geval stiekem maar vanuit
Bedankt Flip!
-
-
Een zeer goede avond!!
Tijd voor een tussenstand vanuit tent 2
We zijn weer een kleine weken verder. De bloei is ondertussen iets over de 2 weken. De plant krijgt 5ml per liter terra bloom, en om de week ongeveer 0,5ml CaMg per drie liter. Iets minder als de dames in tent 1 dus. Het blijft voorlopig een beetje experimenteren met de nieuwe toevoegingen.
Genoeg geouwetypt, riempje om, we gaan weer effe terug in de tijd!!
20191101_201753.jpg
01 november. De pruikjes beginnen zich te vormen, de bloei is officieel begonnen!
20191101_201803.jpg
Mooi gelijk bladerdek. Ik blijf nog geregeld bladeren verwijderen die in de weg van een top zitten. Dan is dat discolicht weer handig...
20191101_201753.jpg
Nog eventjes doorgroeien meid, je hebt nog wel wat plaats!
20191104_202308.jpg
4 november.
20191104_202249.jpg
Ondertussen begonnen met bloeivoeding. Nog steeds binden en hier en daar wat blad verwijderen
20191104_202326.jpg
Rek is bijna vol! Dat had ik een maandje geleden niet verwacht, ik dacht dat ik te vroeg op 12/12 overgeschakeld was om dat te laten lukken.
20191110_065423.jpg
10 november. Eindelijk eens op tijd om zonder discolicht te fotograferen. Mooi groen!!
20191110_065431.jpg
De bladeren aan de zijkanten snakken naar licht! Zwak lampje he. Het wordt lastiger om de toppen gelijk te houden, en binden gaat ook niet echt meer. Dus ik haal weer wat bindringetjes los in een poging om sommige toppen gelijk te krijgen. Ook heb ik een stuk of 30 (!) kleine topjes verwijderd die het nooit tot de hoogte van de rest zouden halen.
20191110_070247.jpg
Voller als mijn eerste scrog met minder lang voorgroeien! Das mooi man
20191115_185415.jpg
15 november. Vandaag!!
20191115_185423.jpg
Toppen beginnen zich goed te ontwikkelen! Week 2 bloei is net ingegaan
20191115_185507.jpg
Gestopt met snoeien en binden. Super mooie plant en kerngezond!
20191115_185649.jpgAttached Files"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 2
Comment
-
echt netjes takke daar gaat wel goed rokertje afkomen keep em growingThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
Comment
-
Nu gaan we ECHT zien wat de SB kan doenLast edited by ganjagast; 17 November 2019, 18:59.Ad usum proprium!
Comment
-
Volgens mij ga ik hetzelfde rooster als jij gebruiken. 5x5 cm denk ik?
ik ben bezig met mijn eerste binnenkweek en wil ook gaan scroggen.
Als ik het goed zie heb je de plant door het rooster laten groeien en bind je ze daarna op het rooster? En doe je dat (het binden) dagelijks, of om de dag?
Groet!!
Comment
-
Of weer onder het net/gaas drukken.
-
Daar ben ik geen fan van, teveel gefriemel en het klemt teveel blad af.
Met omlaag buigen heb je het minst contact, ringetje openzetten en samen met ringetje het takje omlaag drukken en vastknijpen. Geen contact als je een beetje oplet. Ook is het makkelijker om hier en daar wat aan te passen
-
Ken ook mensen die juist de takken onder het net duwen en ze zoveel mogelijk proberen te stressen. Zo zouden ze meer groeischeuten naar boven krijgen. Ik duw ze zelf ook altijd onder het net. Maar iedereen zijn eigen methode natuurlijk.
-
Comment