Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Normaal zo’n 2 weken en dan zal je pruikjes beginne zien.. je kan best groeivoeding blyven geven tot dan.. welke voeding geef je? Goed van die ph meter! Heb je ook ph- bybesteld direkt? Afzuren tussen 6,0 en 6,8 is goed..
ben benieuwd hoeveel ze nog gaan groeien nu
Heb de kosten ongeveer uitgerekend en gaat wel aan het einde zo’n €350-400 zijn nu. Ben ervan overtuigd dat het nog allemaal goed kan gaan vooral de 2 getopte planten heb ik hoge verwachtingen van dat ze dikke toppen krijgt. We zullen over een paar weken het meemaken
Sinds ik nu elke dag goed water geef lijken de plantjes ook er frisser bij te staan als je het vergelijkt met gisteren. Kwa vlekken hoop ik dat het de voeding is heb met buitenkweek nooit problemen gehad met mijn kraanwater dus zou het gek vinden als dat nu wel het geval zou zijn. Heb tot nu toe op het nieuwe blad geen nieuwe vlekken gespot dus ik blijf het in de gaten houden en blijf elke dag goed voeding geven. Als er uiteindelijk weer vlekken komen heeft het wel met de PH te maken en als het goed is heb ik al voor die tijd me meter binnen.
Denk toch dat ik een fout heb gemaakt en sinds laatste dag worden alle planten aardig groot ik werd wakker en zag opeens dat een van de grootste wel een bosje lijkt nu. Nu zie ik eentje die er al boven uitspringt en sinds ik pas in het begin van mijn bloei zit pas 3 dagen en ze waarschijnlijk nog 2 weken doorgroeien zou ik die nog snel kunnen toppen ? Want ik heb een onderbuik gevoel dat deze de bovenkant van de tent gaat aanraken
ALS ze nu pas een paar dagen op 12/12 staan kun je ze nog wel toppen!
maar zo te zien kan je lamp toch ook nog wel een heel stuk omhoog..?
met een sativa moet je ervanuit gaan dat ze 2-3x zoo hoog worden als ze op het moment van 12/12 schakelen zijn
Yep het is Silverhaze en Amnesia (wat eigenlijk ook SSH is)
Die staan er bekend om dat ze wel een week of 6-7-8 door kunnen groeien, als je de goeie treft.
Doe wat je denkt dat het beste is he
Bedankt voor jullie antwoorden, ik denk dat ik ze dan nu het nog kan even snel top want worden volgensmij aardige planten hoe ik het nu bekijk maar twijfelde omdat ik overal lees dat je ze beter kan toppen tijdens de groeifase maar omdat de planten zo klein bleven had ik er niet echt verwachtingen van maarja blijkt het kan ze keerzijde hebben weer iets wat ik geleerd heb tijdens mijn kweek. Sinds ik de voeding geef lijken ze het heel goed te doen. Update volgt over een paar dagen. Nou keek ik ook is naar mijn planten van dichtbij en ik zie dat de takken hele dikke bolle stukken hebben. Betekend dit dat mijn planten beter water kunnen opnemen en meer voedingsstoffen wat tot grotere toppen leid ? Ik heb dit tijdens mijn buitenkweekjes nog nooit gezien.
Heb de planten wat verschoven de gene die wat kleiner waren heb ik meer in het midden gezet omdat de grotere planten voor mijn gevoel lichtelijk het licht blokkeerde voor ze. Geef nogsteeds elke dag 350 ml water per plant met voeding. Sommige planten lijken lichtelijk overbewaterd dus ik ga ze vandaag even niks geven. Merk wel dat de temperatuur ietsjes lager ligt in het hok nu en dat de luchtvochtigheid omhoog is gegaan naar 55-60% misschien heeft dit te maken met dat het kouder word of omdat de planten groter worden en aardig wat water krijgen ?
Sommige planten beginnen al topjes te ontwikkelen. Nu gaat het allemaal wel erg snel kan niet wachten om elke week de toppen dikker te zien worden. Heb ook neemolie besteld om voor de zekerheid me plant nog te behandelen tegen ongedierte
Planten staan er wel OK bij. Temperatuur en luchtvochtigheid is op dit moment goed schommelt wel af en toe maar niks drastisch. Heb wel meer vraatschade gevonden maar geen beestjes te bekennen. Doet me wel denken aan een rupsje maar kan de rups nergens vinden wat adviseren jullie mij om hieraan te doen ?
Wegens omstandigheden niet meer echt op het forum geweest. Heb niet zoveel in te brengen op dit moment over de planten alleen wat fotootjes. Ga misschien zo nog eventjes controle op ongedierte doen
Comment