Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

white widow 3x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: white widow 3x 600 watt

pk 13/14 week was vroeger heel normaal je gaf het begin week 6 of begin week 5 een weekje mee.nu met al die boosters enzo zeggen ze dat het niet meer nodig is.als je je aarde wil hergebruiken zou ik het niet doen.

Comment

Begint wel wat verwarrend te worden. Ik heb pk 13-14 van Canna. Das de gewone bloeivoeding die je meegeeft van de eerste week bloei tot 2 weken voor de oogst. Over welke pk 13-14 spreken jullie? En wat zijn dan juist de verhoudingen van de bloeivoeding die je gebruikt? Heb daar in feite nooit bij stilgestaan. Maar die waardes van p en k moeten daar toch ook hoog zijn.

Comment

zoveel geef ik niet mee. kijk deze link, da's ook mijn schema.
        http://www.growcenter-noord.nl/kweek...weekschema.pdf
        mijn vraag was of ik me aan deze ene week pk 13/14 moet houden of dat je bijv. 1,5 week van kunt maken qua dikken van toppen.
        Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

Comment

?????????????????/ heftig reageren.........lol...........frapant...........

trouwens waarom zou ik dat proberen........ heb geen spint en als ik er heb gebruik ik wel wat anders........
          maar ik reageer NIET heftig hoor......... no problem........greets kweker
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Mooi, geen problemen hier dus.... back on topic

Comment

De 9 vraagtekens komen hier zo over. Das wsl het verschil in enthousiasme tussen Belgen en Nederlanders. Eentje is voor mij voldoende, alsof die andere 8 staan voor 'zijde gij dom ofzo'. Wsl ervaarde Jona dat op dezelfde manier en vandaar zijn reactie. Geen probleem voor mij als het zo niet bedoelt is in ieder geval.

Comment

Dus opgelost....

Comment

Dacht het op je eerste foto al te zien dat er flink spint in zat, of gezeten heeft.
                  Misschien eens een andere leverancier overwegen, of volgende keer teruggeven, want deze stekkenboer interesseert het niet veel zo te zien ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

gisteren dus getopt, en je ziet dat ze goed doorschieten. eentje heb ik niet getopt, kan ik zien wat het verschil uiteindelijk kan zijn.
                    over 3 dagen de klok op 12/12

Comment

dag 10. ze groeien mooi door met redelijk korte internodes. toppen is ook allemaal goed gegaan. Vorige keer heb ik ze op dag 11 op 12/12 gezet. Twijfel nu of ik ze morgen op 12/12 gooi of nog ff wachten. Vorige keer waren ze zo'n 1,60 geworden, getopt en al. Morgen weer wat pics.

Comment

voorgroei naar bloeihok

SDC13521.jpgSDC13523.jpgSDC13522.JPG

De dames zijn over. 6 kuipen ingewaterd en 1 20 ltr. pot. totaal iets van 100 liter. wortels waren goed gegroeid. 1x 600 watt gisteren begonnen op 110 cm. vandaag 2e aan ook op 120 cm. temp. = 24 graden en l.v. is 60-70%. ventilator aan onder de lampen door. knoflookwater bespoten toen ik ze overplantte. so far so good.

Comment

ziet er mooi uitkan zelf ook niet wachten om me kleintjes in de kuipen te zetten

Comment

white widow 3x 600 watt

SDC13540.JPGSDC13536.jpgSDC13535.jpgSDC13538.jpgSDC13539.jpg

dag 14. kuipen staan vochtig. morgen water en klein beetje voeding. ze hebben vanaf dat ze op 12/12 gingen geen extra watermeer gehad. was gelukkig goed ingewaterd hehe. net de lampen op 60 cm. gehangen. zie foto's. staan er goed bij volgens mij en het toppen is ook gelukt, dus hopen dat het zo stabiel blijft

Comment

die gaan lekker

Comment

white widow 3x 600 watt update dag 22

SDC13545.jpgSDC13542.jpgSDC13544.jpgSDC13541.jpgSDC13543.jpg

gaan goed volgens mij. dag 22, voeding ben ik aan het opbouwen van Canna.
                                Op de foto waar je de lampen ook ziet is de kuip linksachter een beetje aan het achterblijven. Kan dat omdat deze het dichtste bij de kachel staat? En heeft het nut om dan een kuip af en toe te wisselen. Ik draai ze ook 1x per week allemaal een halve draai. Ik hoor het graag van jullie.

Comment

Bezig...
                                X