Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

white widow 3x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: white widow 3x 600 watt

gewoon wisselen ik draai ze ook tot begin week 3 van de bloei.of de plant staat te dicht bij de kachel of hij staat te ver weg van de lamp dus wisselen is altyd goed.

Comment

dag 26 *bloemvorming hele plant*

SDC13555.jpgSDC13556.jpgSDC13553.jpgSDC13554.jpg

gaat lekker volgens mij. sinds gisteren bloemvorming over gehele plant. voeding is terra flores, tikkie rhizotonic en tikkie pk 13/14 opbouwend. potten gedraaid en we gaan steady voorlopig. geen spint ook gelukkig
      Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Weet niet waar je dat zou gelezen hebben maar je potten verplaatsen of draaien levert toch geen stress op? Het is net aangeraden van ze te roteren.

Comment

de wereld draaid toch ook door

Comment

ik verplaats ze ook niet, ik draai ze 1x in de week een 1/2 slag tot de 6e week. Die voor mijn kachel staat trekt ook redelijk bij; moest even wennen aan de tropical temperatures denk ik ....

Comment

Ziet er mooi uit man!

Comment

Bij dat laatste moet qnq wel gelijk je zadelt om de dag weer een andere plant met het probleem op door uhm t dicht bij die kachel te plaatsen najaa
                  voor de rest gaat ie zkrss mooi gr bilspleet

Comment

dag 30; dorstig weer

SDC13558.jpgSDC13559.jpgSDC13561.jpgSDC13562.jpg

krijgen meer dorst de dames; om de dag nu 15-20 ltr. met voeding. wordt al lekker groen. lampen hoger gehangen; op 50 cm. zitten cpu'tjes onder mijn lampen en ventilator blaast tussen de toppen en kappen door. spint niet in zicht gelukkig. keep you posted

Comment

Re: white widow 3x 600 watt update dag 22

Oorspronkelijk geplaatst door Vito View Post
                      [ATTACH=CONFIG]56665[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]56664[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]56661[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]56663[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]56662[/ATTACH]

gaan goed volgens mij. dag 22, voeding ben ik aan het opbouwen van Canna.
                      Op de foto waar je de lampen ook ziet is de kuip linksachter een beetje aan het achterblijven. Kan dat omdat deze het dichtste bij de kachel staat? En heeft het nut om dan een kuip af en toe te wisselen. Ik draai ze ook 1x per week allemaal een halve draai. Ik hoor het graag van jullie.
                      hey mate, hier op je laatste foto zie ik je thermometer gewoon aan een draadje hangt tussen je planten onder de lamp?
                      mij hebben ze over laatst geleerd dit beter in een hokje te hangen, of omhulsel voor maken in het wit. want nu warmt de plastic van de thermometer zelf ook op door de warmte van de lamp en heb je geen correcte waarden... ik gebruik namelijk dezelfde ontvanger en zender voor temp en lv als u. Ik weet niet wat anderen hier van vinden...?

voor de rest ziet alles er goed uit zou ik zo zeggen keep up the good work

grtzz creammdelicious

Comment

dag 37 update white widow

SDC13573.jpgSDC13574.jpgSDC13578.jpgSDC13575.jpgSDC13576.jpg

nog geen spint gesignaleerd. was ook errug sterk brouwseltje; mijn plantenspuit ruikt er nog steeds sterk naar. voeding nog steeds terra flores/rhizotonic en pk 13/14. Volgens schema moet ik met de PK 13/14 onderhand stoppen. Maar wat is jullie ervaring? Tot welke week(als je van Canna voeding voeding geeft) geven jullie PK 13/14 mee, volgens Canna schema stoppen wanneer bloemvorming over gehele plant is, endat is nu nogal het geval zeg maar. Iemand een idee.. want ik wil ZEKER niet overvoeden. Thx alvast en keep you posted.

Comment

ziet er mooi uit gaat een mooie oogst worden!
                          Laat het u smaken!
                          <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                          <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

Comment

ziet er goed uit mate

pk 13/14 van canna maar een week meegeven, heb ze deze keer ook iets langer gegeven omdat ik het ook niet wist ik ze maar week mocht meegeven en overvoed...eindresultaat, paar planten vroeger gaan afrijpen..

grtzz mate

Comment

ok creammdelicious, da's goeie info. Kan ik wel wat mee. thx voor de quick reply

Comment

wauw die zijn lekker aangespekthoe hoog zijn ze nu gemiddeld?

Comment

Bezig...
                                X