Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

white widow 3x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: white widow 3x 600 watt

zijn gemiddeld nu rond 1 meter hoog, valt wel mee dus, had ze ook op dag 10 getopt. ze groeien wel nogal breed uit, maar dat was ook de bedoeling
    Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vito View Post
      zijn gemiddeld nu rond 1 meter hoog, valt wel mee dus, had ze ook op dag 10 getopt. ze groeien wel nogal breed uit, maar dat was ook de bedoeling
      das graag gedaan mate, daarvoor zijn we hier e, om elkaar te helpen
      1 meter hoog zeg je en na dag 10 getopt...? hoeveel internodes had je nog over als je ze getopt hebt en wanneer heb je zo omgeschakeld naar 12/12?

grtzz

Comment

ik heb het verkeerd getypt.... na de 3e internode getopt en op de 10e dag op 12/12 gezet. bij het toppen waren ze zo'n 15-18 cm. hoog. Was bang dat het niet goed zou gaan ivm met spint op mijn stekken maar ze zijn goed bijgetrokken

Comment

Ze hebben het wel een beetje warm zo te zien ?
          Karteltjes van de bladeren staan omhoog.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Inderdaad QnQ, de dames staan inderdaad wat warm ja. Krijg het ook niet echt verder teruggekoeld. Lampen heb ik nu ook gewoon op 60 cm. gehangen, ik denk dat dat de hoofdoorzaak was van de kartelblaadjes. Dan zal het verder wel ok gaan. Ik was/ben gewoon benieuwd wat 3x 600 doet op 12 stekkies. Nou, knallen a;s een gek dus.... ff goed bijblijven en ik maak de oogst wel goed af

Comment

bladeren onderaan vergelen?

SDC13590.jpgSDC13591.JPGSDC13594.jpgSDC13593.jpg

Hey mensen, ik kijk vandaag in mijn hokkie en van een paar planten zijn de bladeren van onderaan de plant uit aan het vergelen. Zie de pics. Is dit overvoeding?
              Last edited by Vito; 26 November 2010, 20:10.

Comment

Lijkt me eerder een ondervoeding , N tekort.

Comment

Lijkt idd meer op N tekort , vooral omdat het om de bladeren onderin gaat.

Smoke

Comment

maakt helemaal niks uit.dat is het oudsteblad.als de rest er goed uitziet gewoon zo door blijven gaan.

Comment

Ok, heb voor de zekerheid gisteren alleen water gegeven, zal de voeding weer gewoon doorzetten dan. is wel vrij snel dat ze vergelen.
                      Komt misschien doordat ik iets te lang pk 3/14 heb meegegeven?

Comment

Nope, ligt niet aan het meegeven van pk13/14, gewoon ligt stikstof tekort wat heel normaal is in de late stadium van de bloei! De dames gaan stikstof die niet via de voeding wordt aangeboden trekken uit de bladeren. Niks om je zorgen over te maken en zal de smaak van de weedje straks alleen maar ten goede komen. De N geeft de "harsh" smaak aan je weed, laat maar lekker trekken dus ; )

Greetzz mate

Comment

Dag 44

SDC13605.jpgSDC13602.jpgSDC13601.jpgSDC13603.jpgSDC13604.jpg

oh oh, wat hebben ze een dorst! Maar ze krijgen hun natje en droogje op tijd... kachel beetje hoger gezet want met dit weer is dat echt wel nodig lijkt me. De gele bladeren onderaan de planten, is het raadzaam om ze te laten zitten of om ze te verwijderen? Verder hoop ik dat het zo doorzet nog een weekie of 2. Ga ze next time wel paar dagen langer voor laten groeien; dat laat de ruimte wel toe dacht ik zo. keep you posted

Comment

nog 1 week. dag 52 en vol gas!

SDC13702.jpgSDC13707.jpgSDC13705.jpgSDC13708.jpgSDC13703.JPGSDC13706.jpgSDC13709.jpgSDC13704.jpg

ze zwellen echt vrij fors zeg maar. die 3e 600 watter maakt al het verschil. check de foto's. Zou ook gewoon niet gelukt zijn zonder hulp op dit forum.

Comment

Je hoeveelste kweekje is dit nu 2de 3? nouja gaat in ieder geval de goeiie kant uit maar goed latn we eerlijk zijn de eerste paar keer speelt ook geluk een grote rol maar des al niettemin het geweldig gr buttcrack

Comment

gaan lekkerik heb nu met de kouw buiten 4 keer 600 watt boven 9 krengen hangen.

Comment

Bezig...
                                X