Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

white widow 3x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: white widow 3x 600 watt

    ja, dit is 3e kweek. Enne... zonder geluk vaart niemand wel he hahahaha. maar ik ben inderdaad wel blij dat het allemaal redelijk lukt.
    En Tumble, 4x600 op 9 dames? knalt da nie als een waanzinnnige?
    Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

    Comment


      #62
      Re: white widow 3x 600 watt

      dat knalt aardig ik hoef ze niet te dieven ook.overal verschijnen toppen.

      Comment


        #63
        Re: white widow 3x 600 watt

        Echt heel mooi man!
        Super

        Comment


          #64
          Re: white widow 3x 600 watt

          als ik oogst hang ik de plant in zijn geheel ondersteboven op en kniip ik als ze droog zijn. Ik wilde nu eigenlijk als ik oogst de plant meteen knippen en dan laten drogen.
          Heeft iemand daar ervaring mee of is dit gewoon een ding van hoe je hetzelf het handigste vind? Ik hoor het graag.
          Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

          Comment


            #65
            Re: white widow 3x 600 watt

            droogknippen is echt niet te doen vind ik.en het eindproduct ziet er ook niet uit.gewoon nat knippen met de tumbletrimmeren daarnaa op een netje laten droogen.heb er nog wel een paar staan voor je.

            Comment


              #66
              Re: white widow 3x 600 watt

              Oorspronkelijk geplaatst door Vito View Post
              als ik oogst hang ik de plant in zijn geheel ondersteboven op en kniip ik als ze droog zijn. Ik wilde nu eigenlijk als ik oogst de plant meteen knippen en dan laten drogen.
              Heeft iemand daar ervaring mee of is dit gewoon een ding van hoe je hetzelf het handigste vind? Ik hoor het graag.
              Ja, gewoon knippen net nadat ie nat ligt. Zoals Tumble zegt is het niet te doen om ze eerste te laten drogen (versta nog steeds niet waarom mensen het doen eigenlijk). Ik kan je verzekeren dat je plantje er mooi fris bijstaat als je hem net geknipt hebt en zo kan je makkelijk alle blaadjes wegknippen. Als hij gedroogd is krullen al die blaadjes naar binnen en dan is dat toch een hels werkje

              Greetzzz

              Comment

              Bezig...
              X