Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

    @carbon: wel ja, we doen ons best weer er wat moois van te maken, ik moet zeggen die Spliffseeds gaan verdomd goed zeg....... tot nu toe een anarader en ze hebben mooie hoor..........
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment


      #47
      Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

      Ook hier een nieuwe week= een nieuwe update.
      Bedankt voor de reactie's allemaal uiteraard hehe.
      @sprinterke........muziek is voor het laatste filmpje dus over enkele weken...mag jij mij helpen met de samenvatting van begin tot einde.


      Back to topic:
      Week 3 van de bloei achter de rug...

      Ook bij deze soort is er weer veel gebeurd, de fotoshoots, het voeden met een EC waarde van 1,4 (biologische dan)
      De dames staan er goed bij, een stuk kleiner dan de Bubblegum maar wel voller en net zo mooi.......
      Deze week hebben we ook bij deze dames alles lopen dieven.
      PB200014.jpg
      VOOR
      PB200016.jpg
      NA

      Ook is er 1 plant bij die ontzettend klein is maar wel waar alle zijtakken inclusief de onderste samenkomen naar 1 hoogte.
      Raar plantje maar onzettend mooi en klein en compact.

      PB230013.jpgPB230011.jpgPB230012.jpg

      Deze vertoond ook al een klein beetje bloeivorming zoals alle andere tent wijkt deze verder NIET af.
      Temperatuur en LV is optimaal wara menige kweker jaloers op mag zijn en terecht want een temperatuur van slecht 26 graden als de lamp aan is en een temperatuur als de lamp uit is van 22.
      Een LV van 43% tegen lamp uit met 54% ongeveer.............dus wat willen we nog meer he........

      Verder staan ze er gezond bij, ook bij deze geen afwijkingen (op 1 plant na door het fimmen) maar dat zijn maar bladeren die geen punten hebben......dus dat komt goed zoals ltijd.
      Verder hebben ze enkel dagen stilgestaan door het dieven uiteraard he....dat is ook normaal ene hele gebeurtenis voor de dames...........pijn is fijn ahhahahaha............

      Tot zover deze Update en graag tot volgende week, reactie's en of opmerkingen zijn welkom.
      En natuurlijk bied ik jullie nog een leuk filmpje aan...
      greets kweker..........
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #48
        Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

        Eyy mate, ziet er weer piekfijn uit daar! Mooi getopt/gefimt, toppen op een mooi gelijk niveau, gaat zeker mooie ronde worden als alles zo perfect blijft zoals het nu verloopt!
        Persoonlijk had ik bij het dieven de onderste fan-leaves niet weggehaald, gaan de dames tekorten vertonen kan je altijd zien aan de onderste bladeren wat ze nodig hebben. Zijn vaak de eerste waar de dames aan gaan trekken uiteraard ; ) Waarschijnlijk ben je zo optimistisch ingesteld dat je in de veronderstelling bent dat tekorten geen kans maken bij jouw manier van kweken, kan je nog wel eens gelijk in hebben maar toch, hoogmoed komt voor de val heh, time will tell
        De klimaatomstandigheden zijn idd om jaloers op te worden

        Gaat je zoals altijd goed af mate

        Greetzz

        Comment


          #49
          Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

          Dieven is altijd langs onder en inderdaad de onderste bladeren vertonen ook tekorten indien nodig.
          Wat mij opvalt aan BIO voeding is dat het minder snel gebeurd dan normale voeding.
          Dus ik maak me er totaal niet druk over, zolang je de planten leest en wet wat ze uiteindelijk willen moet het gewoon goed blijven.
          Ook duiden de puntjes aan de bladeren ook meteen vertoningen van iets wat ze te kort komen....ook bij deze geen last van.
          Verder hanger er nog wel onderste bladeren die uiteindelijk NIETS van licht krijgen..........kortom ik maak me er niet druk in en heb er volse vertrouwen in...........hehe...........zoals gewoonlijk weer he............
          greets Kweker
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #50
            Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

            bij het bestellen van dit soort zaden krijgt met 10% kortin als men onderaan de couponcode invult: chris
            hier te bestellen: http://spliffseeds.nl/en/Gold-Line/V...-products.html
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #51
              Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

              En hier zijn we weer,
              Update weer eens.
              De White widows hebben nu 4 volle weken achter hun kiezen zitten.

              De week was een mooi week met goede temeraturen (1 dag een minimum van 19,6) maar normaal 22 uit en 26 aan.
              De white widows:
              PB300015.jpgPB300010.jpgPB300009.jpg

              een mooi veldje vol takken bladeren en mooi topjes.........
              de afgelopen week zijn de topjes het hards gegaan.

              Tegenover het andere verslag van bubblegum die al eventjes topjes heeft vind ik dat deze bij de white widow
              veel sneller dikker worden dan bij de andere.
              Maar ontzettend mooi om te zien.

              Hier heb ik afgelopen een week een ec gebruikt van 1,6 en een ph van 5,8.
              Biologische voeding uiteraard.
              De wing kap (400 watt) hangt nu op zo'n 30 cm boven de planten.

              De planten zelf varieren van groote vanaf 40 cm tot 55 cm. Dus op zich vrij laag desondanks een groeitijd van 9 dagen.
              Bubblegums zijn 80 a 90 cm dus wel een redleijk verschil.
              De stammen zijn ook mooi dik natuurlijk en verder geen afwijkingen.
              dus zijn we weer benieuwd naar de week die komen gaat he.........
              uiteraard hebben we weer een aflevering white widow opzitten dus ik zou zeggen geniet er van...........
              reactie commentaar en of opmerking: allemaal welkom en wees niet bang want ik bijt niet!!!!!

              Greets kweker:
              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

              Comment


                #52
                Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

                Tjah wat moet men bij jou nog zeggen..
                Gaat weer goed ga zo door gr

                Comment


                  #53
                  Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

                  Damn, ziet er goed uit hoor!
                  Die toppen groeien Snel!

                  Comment


                    #54
                    Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

                    Laat maar gaan dat gaat wel goed,suc6

                    Comment


                      #55
                      Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

                      lol..... komt helemaal goed alleen bij de andere was het wat minder..... word vandaag of morgen nog geupdated..........

                      maar bij de white widows...... uitstekend vind ik zelf......en afwachten he........
                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment


                        #56
                        Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

                        moooi zal ik volgen

                        Comment


                          #57
                          Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

                          Ziet er weer toppie uit, kweker.

                          Mijn WW is heel compact en de toppen zitten dicht op elkaar. Maar dat is dan ook een moederplant.
                          Veel gestelde vragen over het forum
                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL
                          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                          Comment


                            #58
                            Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

                            wat vind je het veelbelovendst tot nu toe, de crash in je andere tent buiten beschouwing gelaten?

                            Comment


                              #59
                              Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

                              Zo daar zijn we weer,
                              neiuwe week, nieuwe update....

                              De white Widows van Spliff Seeds gaan ineens drastisch goed, toppen zwellen op en worden per dag groter.
                              Eigenlijk weinig te melden, de temperatuur is were zoals gewoonlijk 26 graden met de lamp aan en een luchtvochtigheid van 45%
                              met de lamp uit komt dit op 21 graden en een luchtvochtigheid van 50% dus dat is allemaal goed. Weinig stress....geen problemen....mooi groen.....geen verkleuringen.....
                              Ph zoals in het begin netjes op 5,8 en een EC van afgelopen week op 1,8 al merken ze dat wel. Dus deze week ook netjes op 1,8 houden denk ik maar.
                              Men merkt aan de planten dat het misschien net op de rand zit van teveel, maar als ik de bladpuntjes bekijk valt het nog mee....dus doen we voorzichtig door.
                              Verder zien ze er mooi gezond uit, niet groot en niet klein met een gemiddelde hoogte van slecht 50cm.
                              Ook de toppen worden mooi, op het filmpje is te zien dat ik er 1 meet dat was begin van de week.
                              Maar ze gaan hard. Deze week hebben we enkel water gegeven met de correcte ph en wat toevoeging van guano (vleermuizenpoep) verder weinig voeding.

                              Veder heb ik weinig info helaas, wederom niets van problemen waar ik op stuit, dus commentaar mag ten alle tijden!!!!
                              Dus gaan we weer een nieuwe bloeizame week in, dit word week 6 waarvan ik verwacht uit ervaring dat de daadwerkelijke topgroei nu zal beginnen......lol....we zijn benieuwd, op naar de nieuwe week.
                              Nog even wachten op de gewoonlijke filmpjes...deze zijn momenteel aan het uploaden!!!!!!
                              PC080011 (Medium).JPGPC030011 (Medium).JPG foto halverwege de week!!
                              PC080022 (Medium).JPG foto van gisteren!!!!!!!!!!


                              en inmiddels het filmpje:
                              Last edited by kweker; 9 December 2010, 08:33.
                              sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                              Comment


                                #60
                                Re: Kweker: SPLIFF SEEDS white widow

                                ziet er goed uit eh man

                                Comment

                                Bezig...
                                X