Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
jehaa,
zeg kweker hangt die ec af van plant tot plant of hou jij je aan een vast schema,,
ik werk alleen met correcte ph maarja ook nog leek op dat vlak
grtzzzzz
jehaa,
zeg kweker hangt die ec af van plant tot plant of hou jij je aan een vast schema,,
ik werk alleen met correcte ph maarja ook nog leek op dat vlak
grtzzzzz
Heeft ie van mij.
Boeit ook geen reet, er zit gewoon te veel kalium in verhouding tot stikstof in Canna Flores, daar moet je wat later pas mee beginnen, zeker bij een sative groei dominante plant. Lijkt een beetje op PP, wordt redelijk lang in korte tijd met dunne fijne bladeren. Geen dikke Indica bladeren en dikke indica nerfstructuur.
Gewoon een keer advies aannemen van die gasten uit de growshop in zitterd kweker.
Of goed op de fasen van de planten letten.
Kwekuuuuur, mogen wij vriendelijk om een foto-update verzoeken? Zal wel al wat veranderd zijn ivm vorige week denk ik? Zijn toch de weken waar het vrij snel gaat nu
waar gaat dit nu overal weer over?????
@0000: geen idee nog niet geproefd
@B27: nee hoor, ik kijk voornamelijk nara de planten maar meet ook EC waardes.........
@heaven: heb nu echt geen idee waar je het over hebt?? een growshop in zitterd?? zal wel uit de buurt zijn denk ik maar goed...............
@jona........:
ja natuurlijk man............
Bijdeze week 7 achter de rug en weer een filmpje: even geduld nog aub
Comment