Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

    bubbelgun is n lekker soortje...
    in de smokey verkopen ze deze tot men spijt niet meer
    veel succes, nu afwachten op de afloop!
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

    Comment


      #47
      Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

      Zo zijn we wederom weer een weekje verder, Week 4 volledig achter de rug (bladeren).
      Bubblegum's zijn geweldig....... ruiken behoorlijk zoet en scherp.

      Deze week:
      PC010020.jpgPC010023.jpgPC010021.jpgPC010022.jpgPC010019.jpg

      Op de foto's te zien aardig wat topvorming......
      voeding: EC van 1,6 gehad met een PH van 5,8.
      temperatuur nog steeds optimaal alhoewel ik dez eweek 1 dag een minimum had van 19,6 graden
      Bij de lamp aan schommelde deze rond de 26 graden.
      Bij sommige van de bubblegums zie je waar de uiteindelijk kleine topjes bij elkaar zullen komen.
      Ziet er wel leuk uit.
      Verder staan ze er optimaal bij, mooi groen, geen kreukels en of andere beschadigingen te herkennen.
      Mooi 9 tot 11 vingers per blad (sommige 13)
      geen krullen in de bladeren dus geen over/ondervoeding.
      Om de 2 a 3 dagen voedingbeurtje met biologische producten.

      Al moet ik wel zeggen: als ik ze 3 dagen niets geef dan merk ik het al, dus ze hebben het WEL nodig hehe..maja......daar worden ze hard van he.

      Op sommige kleine topjes die er nu zitten zie je langzaam al wat thc op komen...dus dat word weer LIVESTREAM smullen als het zover is............hehe
      verder heb ik weinig of geen opmerkingen dus maar wachten tot de volgende update...............

      Wens jullie veel plezier........... en zie het filmpje wederom he..........Greets kweker

      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment


        #48
        Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

        Nice man, heel mooi breed blad en mooie zaagtand erin, en natuurlijk een gezonde kleur zoals van je gewent, tre bon.

        Comment


          #49
          Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

          ja gisteren avond nog wel........... word later deze avond of morgen tussentijds geupdated...........
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment


            #50
            Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

            Tussentijdse kleine update....!!!!

            Toen ik gisteren de dames eens wou bekijken zoals iedere avond zag ik tot mijn grote verbazing,
            dat de afzuigfilter tussen de dames lag.
            Met als gevolg, veel verpletteringen, schade, gebroken takken, afgebroken toppen, kapotte potten,
            geknakte takken op meerdere plaatsen enz...............

            Gistermorgen hoorden we een pof en we wisten niet waar dat vandaan kwam eigenlijk.
            Tot gisteren avond.
            De filter hing verticaal onder de afzuiger, goed met ducktape vast en Tieribs aan de buizen, speciaal aangekochte tieribs die een redelijk gewicht aankonden zodat ik zeker
            wist dat alles zou blijven hangen............... NIET DUS. Alle tieribs waren kapot gesprongen blijkbaar.
            Dus nu hebben we weer op de vertrouwde manier de filter bovenin hangen met de oorsprongkelijke banden die bij de secret jardin zitten.

            Dus de afzuigslang proberen met pijn en moeite terug te krijgen (soms past het allemaal zo lekker) waardoor mijn duimnagel ook nog eens in 2 brak!!!! (was geen pretje)
            Uiteindelijk de boel goed voor elkaar gekregen met de filter en hebben we vervolgens de schade aan de planten eens goed bekeken.




            PC040015 (Medium).JPG 1 van wete ik veel hoeveel
            PC040009 (Medium).jpgnog 1 erbij en nog een paar andere...........
            PC040008 (Medium).jpg Deze leunt even tegen de muur maar lag volledig plat!!!!!
            PC040014 (Medium).JPGPot kapot, ach ja....is maar een pot he..............

            Daarna zijn we over gegaan op operatie's wat uiteindelijk zo'n kleine 2 uur duurde voor alles zo goed als hersteld was.
            Metalen stokken bij elkaar gezocht, tandenstokers , ducktape en draad. Dus de operatie kon beginnen!!!!
            PC040012 (Medium).JPG ook gebruik gemaakt van plastic stokjes onder de tape
            PC040017 (Medium).JPG bij deze zit een tandestoker ertussen om de boel recht te houden
            PC040010 (Medium).jpgPC040016 (Medium).JPG een stok ernaast om te boel te recht te houden met wat geplastificeerd ijzerdraad!!!!!!!!
            PC040019 (Medium).jpgPC040011 (Medium).JPG Hier en daar wat klein operatie werk om alle geknakte dingen te repareren
            PC040018 (Medium).jpgPC040013 (Medium).JPG en dan uiteindelijk aan de allerlaatste toegekomen........... en een kleine 2 uur verder.

            Veel bladverlies en sommige takken die onherstelbaar zijn heb ik weggelaten, ook bij 1 dame die was zo verpletterd dat de tak geheel bruin zag
            hetzelfde als met een stengel heeft en met je schoen op gaat staan......deze is helaas verwijderd van de plant daar kon geen redding tegen op.

            Helaas , en nu het beste ervan hopen en dat alles netjes er door komt.

            Al moet ik zeggen, het lijken vrij sterke dames te zijn dus denk ik na deze operatie dat het wel goed komt, misschien dat ze nu even stil zullen staan om zich
            te herstellen!!!!!!!!!
            Maar ze worden er uiteindelijk wel sterker op!!!!!!!!!

            Tot zover deze trieste kleine update..........
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #51
              Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

              Bummer.....
              Maar het schijnt dat "dokter" Kweker de zaakjes gelukkig weer onder controle heeft gekregen!
              Succes en beterschap voor de dames toegewenst

              Comment


                #52
                Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

                komt helemaal goed, en zal het doorgeven van je.............
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #53
                  Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

                  Dat is dan een beste knal geweest, jammer. Maar het hoort erbij en zo te zien heb je de schade gedeeltelijk kunnen herstellen.

                  Zo kreeg ik een keer de afzuiger in mijn hok, terwijl hij erbuiten stond. Ooorzaak: een flinke windvlaag.

                  Of gisteren toen ik de lamp wilde verlagen en er een draad uit de lamp sprong (gelijk de stroom eraf gehaald) en hersteld.

                  Kweken is iets meer dan alleen maar water geven...

                  kweker suc6
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                  Comment


                    #54
                    Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

                    kwekertje als chirurg.spijtig van die koolstoffilter maar je hebt het blijkbaar nog goed opgelost,zo kennen we de kweker,lol

                    Comment


                      #55
                      Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

                      Hier zijn we weer, met een nieuwe update van de afgelopen week.

                      De dames staan 5 weken in de bloei en deze weke was een drama voor de bubblegum!!
                      zie bovenstaande posts.......en inderdaad, goed opgelost dus zal wel goed kopen op sommige halve planten!!!

                      De meeste herstellen zich uitstekend en sommige takken moet ik nog verwijderen omdat het totaal niets meer word helaas, waarvan ook 1 tak met een goede mooie dikke hoofdtop. Daarvan zijn vrijwel alle haren bruin..........dus helaas niet meer te redden. Maar dat mag de pret niet drukken, ik heb mijn best gedaan om ze repareren he!!!

                      De week was op zich na de val dan....een goede week....idem als de white widows zit ik wederom met weinig verschil van temperatuur en luchtvochtigheid dus optimaal wat mij betrefd!
                      Ook na de val zijn sommige dames waarvan ze de helft kwijt zijn zwaar in de herstel en blijft de topgroei bij sommige iets achter.
                      Ook is dat te merken aan sommige bladeren die onderin groeien, deze worden langzaam geel van kleur. En natuurlijk omdat ik ze NIET geforceerd wil laten herstellen laat ik ze hun gangetje gaan, dus krijgen ze enkel water met de ph van 5,8 en wat guano (vleermuizenpoep)
                      helaas moet ik deze week hier en daar nog wat geplette takken verwijderen!!!! maar goed, misschien wel het beste zo.....
                      is hetzelfde effect als je een halve voet half kwijtgeraakt door een grasmaaier he, en je word geopereerd en ze kunnen hem eraan zetten, alleen je gezondheid gaat daardoor gigantisch achteruit.....laat em er dan helemaal af........hehe........slaat uiteidelijk ook were nergens op..............
                      maar goed.

                      In iedre geval, voor de rest gaan ze mooi en goed, een gemiddlede hoogte van 90 cm lamp op 30 cm (adjust a wings) en de optimale omstandigheden. Dus het herstel gaat prima.
                      Verder heb ik weinig info, dus op naar een neiuwe week he.............
                      Greets kweker
                      PC090037 (Medium).JPGPC090038 (Medium).JPGPC090036 (Medium).JPG


                      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                      Comment


                        #56
                        Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

                        En ook hier weer een kleine update...................
                        Temperaturen net als bij de WW ( http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...341#post171341 ) optimaal dus.......
                        Ec van 1,8 met een ph van 5,8 kunnen deze dames vergeleken met de white widow wel aan.
                        Maar het is langzaam opgebouwd en maar eens overwegen om weer te zakken met de ec.....
                        afgelopen week 2x gespoeld uiteraard.........
                        Verder zien ze er lekker vol uit alleen bij sommige dames zie je enkel 2 hoofdtoppen die eigenlijk nog niet echt bijzonder groot zijn (vind ik) vergeleken met sommige andere dames in d etent.
                        Ik bedoel er mee:
                        je hebt soms toppen en 2 cm eronder weer toppen en daraonder nog wat toppen.....en uiteindelijk van eind week 7 komen die over het algemeen wel tegen elkaar. Maar ij sommige planten zit er niets onder d ehoofdtop wat ik
                        uiteindelijk wel jammer vind....maar het zal de smaak niet bederven denk ik he ...........hahahhaha........
                        verder staan dez espliffjes er netjes bij......onderaan beginnen nu langzaam net als bij d eww gele bladeren te komen en sommige kreukelen helemaal op en vallen uiteindelijk (vooral de onderste kleintjes ) misschien een beetje stikstof tekort......
                        dus komt deze weke wel goed....is weer wat meer te melden bij d evolgende update natuulijk.
                        Over het algemeen ben ik over deze soort wel zere tevreden hoor in begin gaan ze hard.....toen stonden ze ineens stil en nu gaan ze weer lijkt het wel.
                        Ik kijk iedree dag en praat tegen ze..........en zie ze toch iedere avond vrolijk dikker worden......... thc wat erop zit is geweldig.......

                        Dus zoals de meeste van jullie wel eens gezien hebben: "DE LIVESTREAM' is altijd wel leuk...............altijd leuk om te doen......
                        Ok maar verder:
                        ik zou zeggen geniet weer van wat foto's ( in een filmpje)

                        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                        Comment


                          #57
                          Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

                          hehe gaat mooi man, altijd wer leuk die filmkes van u. succes ermee grtz

                          Comment


                            #58
                            Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

                            ziet er al smakelijk uit kweker
                            ruikt die al een beetje bubbly ?


                            Smoke

                            Comment


                              #59

                              Comment


                                #60
                                Re: Kweker: SPLIFF SEEDS bubblegum

                                @Jona: de ec waarde kunnen deze wel aan. Met spoelen bedoel ik ook enkel water met correcte ph hehhee.............. doe ik geregeld eens. Ook verwacht ik wel dat ze eind van de 7e week eens goed gaan zwellen begint nu al zichtbaar te worden bij sommige komen er al lichte bruine haren op. Dus binnenkort weer een livestream van het thc...........hahahhaa greets Kweker
                                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X