Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

nieuwe ronde

Korting op 420shop
    tja na een schamele oogst en een hard leer proces heb niet zo hard gelezen en gestudeerd sinds ik op school zat mijn god

het zou onkruid moeten zijn maar sorry onkruid krijg ik hier niet zo ver naar de klote als mijn wietplantjes

maar goed na het weer meten van de ph zat dat de eerste meting dus zwaar fout altijd rondom de 6 iets hoger ietsje lager maar altijd ruimschoots binnen de waarden
    (ec geen idee geen tester ) nu toch maar eens opnieuw gemeten en tot mijn grote schrik een dikke 8.3 dus toch maar aan de ph- moeten geloven

goed nu dus een rondje in verschillende stadia
    1 bijna 5 weken terug in de bloei gezet in 25 liter pot dies inmiddels herma en dood en op
    1 3 weken terug in bloei gezet in 25 liter pot
    2 10 dagen terug beide in 25 liter
    3 dagen terug de kleinste 3 stekjes erin 1 in een 11 liter vierkante pot 1 in een vierkante afwasbak(brak de andere pot bij het overpotten) en dan nog 1 in een klein potje moet nog overgepot worden in een 25 liter

nou hoor ik jullie all denken w.t.f. alles in verschillende stadia en pot maten wat de hel heeft die gast gerookt tja heb hier een hele berg gelezen iedereen doet het anders
    de ene gooit een plant na een week groei in bloei de ander een maand dus verschillende stadia wat kleintjes wat grote maar meeste draaien goede oogsten
    pot maat zie van 3 liters tot 65 liter kuipen maar tot mijn verbazing weer iedereen redelijk nette oogsten

voorgroeien de een met tl en sl de ander onder hps maar aan het einde weer de meeste goed resultaat

dus na een ronde onder hps te hebben voor gegroeid nu onder tls en sl en niet echt tevreden maar twas niet echt waar in me groei hok 20 graden maar ja tis in de lente ook niet 25 graden hier en sinds het plantjes van hier zijn zat dat goed volgens mijn "maat"
    maar ze wouden maar niet echt de breedte in gaat nu wat beter onder de hps sinds ze in bloei staan
    ok potformaat zie hele mooie resultaten met 11 liter potten maar ja meer aarde hoe beter het een foutje kan hebben dus ik 25 liters ging ok maar ja 11 liters kan ik er een paar meer kwijt sterker nog op het moment kan ik 8 van die 25 liters op me tafel kwijt
    en van die vierkante 14(ja tafel mijn lampen hangen vast heb een tafel die omhoog en laag kan)

dus wat geeft mij het beste resultaat met wat ik heb heb het allemaal gecovered
    lang voorgegroeid grote pot en kleine pot korter voorgegroeid grote en kleine pot
    nu gaat het wachten beginne en kijken wat mij persoonlijk het beste bevalt

licht 2x150 watt hps en ik wil er nog 4 40 watt sl bij hangenwat lager dan top hoogte in iedere hoek van de kast om toch iets licht van opzij te hebben
    temp na het aanschaffen van een keramische kachel voor de nacht 21 graden snachts 23 graden overdag met 55 tot 60% l.v
    de kleine potten komen nog op een verhoging te staan zodat ze gelijk met de rest staan

met andere woorden ben er helemaal klaar voor enne Gonzo foto's volgen als ik wat meer tijd heb

zo na al dat typen eerst een
    Last edited by sukkeltje; 21 October 2010, 06:18. Reden: spelfouten als je er nog meer vind sterkte

Re: nieuwe ronde

oh ja heb mijn reverse osmose water (mijn drink water) getest 3 keer alle 3 keer strakke ph van 6.0 ff verder uitzoeken of dat water kwaad kan
    tot nu toe ben ik er achter dat het aleen solids tegen houd solvents komen er nog steeds door

Comment

lol veel succes gewenst...........
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Succes met je kweekje en hopen dat deze ronde beter vboor je verloopt!!

Greeterz
        Peel me i'm fat free!

Comment

Yoo sukkeltje,

Succes met je 2e ronde man! ik volg je..
          Bij mij ook 2e ronde gestart, hoop dat deze beter gaat dan mijn eerste.

Grtz
          Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Veel succes toegewenst. Als je dat water kan gebruiken die 6.0 pH heeft dan zou ik dat zeker doen (als dat niet te kostelijk is). Dat is namelijk bijna de perfecte pH-waarde en dat zou al een heel goede stap zijn richting een goede oogst aangezien een goede pH je veel sneller problemen correct kan laten opsporen dan wanneer dat niet het geval is. Foto's van de plantjes (als die er al zijn natuurlijk ).

Laatst gewijzigd door sukkeltje; 11 Uur Geleden om 06:18 Reden: spelfouten als je er nog meer vind sterkte
            Je vindt is met DT . Voor de rest is het nog leesbaar al is het niet zo simpel om te begrijpen

Greetzzz

Comment

tja kan dat drinkwater gewoon gebruken maar wat ik me af vraag is of die osmose systemen er niet teveel uit halen
              Attached Files
              Last edited by sukkeltje; 21 October 2010, 19:18. Reden: fotokes

Comment

naar mijn weten is osmose water ontdaan van bv kalk enz,en lijktmij niet geschikt.beter zuur je t water gewoon af met n druppie ph -
                grtz

Comment

veel suc6 met je nieuwe ronde.
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

dank je silas

en ja markster zuur af met ph- nu tot tussen ph 5.8 6.2

Comment

ploperdeplop, nice budjes rreeds, hihi leuke kweek alweer.

Comment

ja ja ff een minder gezellige update

gister vroeg in de morge ff in me hokje wezen kijken alles zag er prima uit water gegeven en lekker feesten

vanmorgen kom ik in me hok en al mijn blad(bijna alles) ziet eruit zoals op de foto's en tot mijn verbazing trips overal en heel veel ook nog eens gelijk grote stofzuiger gepakt en opgezogen wat ik zag

nu maar ff knoflook koken en sproeien
                        Attached Files

Comment

Dat is prut zeg, en dat binnen zo'n korte tijd. Snel de knoflook er overheen, dat zal ze leren die kleine vampiers!

Comment

2 dagen en twee sproeibeurten laten meurt mijn huis naar een slecht iteliaans resteurant and ze zijn er nog steeds wel iets minder actif en nieuw blad is niet aangetast maar zie ze nog overal op blad en op de grond morgen dan maar gif halen en spuiten

Comment

das rot man hopen dat het nog goed komt..

grtzz
                              There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

Comment

Bezig...
                              X