Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ronde

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: nieuwe ronde

haal ook gelijk effe een mooie 400 of 600 wattert,dan zal het allemaal wat beter gaan daar.

Comment

dan zal het zeker een stuk sneller gaan
      ik ben maar nog het begin...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
        haal ook gelijk effe een mooie 400 of 600 wattert,dan zal het allemaal wat beter gaan daar.
        je weet toch dak legaal medi kweek hier mag niet meer dan 150 hps hebben heb al 300 hangen en wekelijkse controle dus tja liever wat langer er over doen dan een berg gezeik en hoge boete + het feit dat mijn gf haar licentie kwijt raakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sukkeltje View Post
          je weet toch dak legaal medi kweek hier mag niet meer dan 150 hps hebben heb al 300 hangen en wekelijkse controle dus tja liever wat langer er over doen dan een berg gezeik en hoge boete + het feit dat mijn gf haar licentie kwijt raakt
          Legaal kweken ? Verklaar je nader ??

Comment

Legaal in Canada kweken aangezien z'n vriendin een licentie heeft omdat ze medicinaal patient is... Toch niet zo moeilijk om te begrijpen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
              Legaal in Canada kweken aangezien z'n vriendin een licentie heeft omdat ze medicinaal patient is... Toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
              Dat heb ik over het hoofd gezien, dacht dat het hier om nederland ging.

Comment

cool we zijn er weer bij succes
                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Waar is de trips?
                  Die bladschade herken ik niet als trips.

Ok, je methode van alle leeftijden is prima, als je er een groeihokje bij hebt waarvandaan steeds nieuwe lekkere plantjes je 12/12 hokje ingaan. Zeker als je de plante nwat op gelijke hoogte kan krijgen.
                  Nadeel: verse stek vraagt ander klimaat dan 6 weken bloei. Maar kun je wel verhelpen door lokaal te sprayen. Je stekjes onder tl al wat af laten harden voordat ze naar de bloeiruimte gaan, helpt ook.

Osmosewater btw, hoor ik meer, is niet geschikt. Kraanwater is de ph soms te hoog (kan je aanpassen) maar er zitten ook goede dingen in zoals ijzer en kalk. Veel beter geschikt...
                  Of pak regenwater.

En geloof me zeker in die grote aardepotten kun je met ph 8 water, wat door voeding wat lager uitkomt, prima water geven zonder af te zuren. Het komt niet op een halve ph, zeker niet als je grote buffer hebt. Kleine voedingsfoutjes hebben dan ook minder gevolgen in grotere potten of aardebakken.

Wat is de ph van je kraanwater? En waar is de trips, of zie ik iets over het hoofd?

Succes!

Comment

ff fototje van de schade tot nu toe niks onder controle en word gruwelijk veel erger je ziet die vieze wit gele larven over all me blad heen struinen
                    geloof me trips echt wel geen twijfel over mogelijk zitten overal als je water geeft vliegen er hele wolken uit me aarde en blad duidelijke zilver kleurige vlekken en keine larve die zich in de bladnerven boren
                    mijn kraantjes water is trouwens ph 8.5 tot soms zelfs 9
                    Attached Files
                    Last edited by sukkeltje; 4 November 2010, 21:29.

Comment

Dat ziet er niet best uit, zou hem er zelf uit gooien maar wie weet komt het wel goed.

Comment

als het er 1 was tja maar tis alle 6 die er zo uit zien weg gooien kan ik niet moet mijn vriendin aan het roken houden

Comment

zo das nie goe zou nie weten wat je moet doen maar hoop dat iemand het hier wel weet
                          succes
                          Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                          laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

heb zeer zwaar gif binnen gehad en maar gelijk door me hok heen verdampt kijken of dat het in ieder geval onder controle houd

tis nu in ieder geval allemaal dood inclusief alles in me hele kelder alle spinnen liggen op hun rug

Comment

kleine update alle stress heeft er wederom een van de dames in een herma doen veranderen(op tijd erbij en weg ermee)

heb voor de rest nog steeds trips worden er langzaam minder en plantjes lijken zich een beetje te herstellen foto volgt nog

edit photo erbij met licht aan en net zwaar gesproeid maar duidelijk verschil met de vorige foto
                              Attached Files
                              Last edited by sukkeltje; 10 November 2010, 22:06.

Comment

Nice sukkentje !! Kill Them !! goed man ben blij dat ze minder worden.

Wel jammer van de herma zolang de andere zich herpakken is het goed.

Succes nog verder !!

Grtz..
                                Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Bezig...
                                X